آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آرینا مو فرفری

روزهای گرم گرم بهاری....

1391/4/5 10:15
نویسنده : مامان آرینا
2,726 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای گرم گرم بهاری

آرینا جونم این روزا که هوا خیلی گرم شده بیشتر اوقات آیسانا جون(دختر همسایه)

میاد خونه ما برای بازی یا شما می ری خونه آیسانا جون.

 

خونه ما این روزا شبیه پارک شده تاب ، سرسره ، سه چرخه ، گوزن بادی ...

یه چیز کم داشتیم که اونم آیسانا جون تکمیل کرد استخر بادی که  از خونشون اورد خونه

ما تا دیگه وسیله ائی برای بازی کم نداشته باشین.

 

                

و در ادامه ....

 

اول باید بگم که نتونستم از شما دوتا فسقلی عکس بگیرم و این عکسارو بعدا از شما گرفتم.

خیلی از این استخر خوشت اومده عزیزم

مامان یه دقیقه بیا بیرون ....نه نه نه ....

وقتی گفتم ارینا دیگه وقت خوابه رفتی و بالش اوردی و گفتی الا و بلا همین جا بخوابم...

عجب خواب استخری خوبی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

عاشق باران
24 اردیبهشت 91 0:35
آخی نازی... بچه ها که به یه چیزی گیر میدن ول نمی کنن


دقیقا مامانی.
عاشق باران
24 اردیبهشت 91 0:36
راستی چندبار اومدم یادم رفت بگم قالب نو مبارک بابت تبریکاتتون هم ممنونم


مرسی عزیزم خواهش می کنم.مامانی عکس باران جونو دیدم خیلی جیگر شده ماشااله هزار ماشااله.می بوسمتون عزیزم.
مهدی کوچولو
24 اردیبهشت 91 0:47
طفلکی بچه ها تو این خونه های آپارتمانی با این باباهای پر کار چی کار کنند دیگه؟ناچارا یه راه حل برای خودشون پیدا میکنند اونم اینه که خونه تبدیل به پارک بشهبا اجازه لینکیده شدید


واقعا زندگی تو آپارتمان مثله زندگی تو قفسه به خاطر سرگرم بودن ارینا دیگه خونه ما شده پارک.هوای خوزستان هم خیلی گرم شده نمی شه بریم بیرون و ارینا بره پارک.ممنون شما هم لینک شدی عزیزم.
نگین مامان رادین
24 اردیبهشت 91 1:20
الاهی فدات شم،چه قد ناناز خوابیده عزیزم خونه پارکیتون هم مبارک من و رادینم راه می دین به پارکتون.


خدا نکنه خاله جونم ، حتما خاله جون اگه شما بیاین پارکمون گلستان می شه.
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 1:49
ای جانم چقدر ناز خوابیده
مامان جون استخره بی آب فایده نداره من اگر جای شما بودم فرشهارو جمع میکردم استخر آب میکردم حالا آب بازی حال داره
مگه نه؟


جانت سلامت خاله جون.درسته مامانی اما بدون اب از داخل استخر بیرون نمی یان چه برسه که پر اب باشه.اگر امکانش بود چرا که نه.
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 1:58
خصوصی داری عزیزم


به روی چشم.
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:39
روزت مبارک مامان مهربون


مرسی عزیزم.
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:23
گفتم مادر! ... گفت: جانم

گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم

گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم

گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ...

اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....!

روزت مبارک مامان مهربون آرینا.


مرسی عزیزم.روزت مبارک مادر ایرانی مهربون و دلسوز.
مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 10:05
چقدر ناز خوابیده تو استخر قربونت برم.


خدا نکنه خاله جون.
مامان کيانا
24 اردیبهشت 91 10:34
سلام عزيزدلم...با يک روز تاخير ويک دنيا شرمندگي روز مادر رو از صميم قلب تبريک ميگم.....اميدوارم تا دنيا دنياست در کنار هم شاد باشيد....متاسفانه اينترنت خونه جديد هنوز وصل نشده ومن فقط توي اداره ميتونم چند لحظه اي بهتون سربزنم.....


سلام دوست عزیزم خواهش می کنم این چه حرفیه شما خیلی عزیز هستین .مرسی دوست گلم با اینکه سر کار هستین به ما سرمی زنید خیلی لطف داری خانمی.مرسی بابت تبریکتون.مادر ایرانی روزت مبارک.
مامان سويل
24 اردیبهشت 91 10:34
سلام جيگر خاله چه گريه اي هم ميكنه نازي گلم
راستي منم از اينا واسه سويل مي خوام ميشه بگين از كجا خريدن


سلام خاله جون از علاقه زیاد به استخر بادیه.عزیزم در وب سویل جون براتون کامنت گذاشتم.
عاشق باران
24 اردیبهشت 91 10:50
خیلی ممنون


خواهش می کنم عزیزم.مامانی و باران جون خیلی خیلی دلم براتون تنگ می شه.عزیزم سفر بهتون خوش بگذره ما رو هم خیلی خیلی دعا کن ، دعا کن ما هم بتونیم بریم مشهد.خیلی دوستون دارم.
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:22
ای جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


جانت سلام عزیزم.
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:22
خیلی باحال بود وروجکککک


مرسی عزیزم.
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 11:28
روزت مبارک مادر خانومی گل


مرسی عزیزم انشااله روزی خودت گلم.
مامان فرنيا
24 اردیبهشت 91 11:55
سلام خوب من هم باشم از اين استخر بيرون نمي ايم خيلي قشنگه خونه ماهم فقط گوزن بادي نداريم اگه خوبه بريم بخر يم فرنيا مدتي هم با ان مشغول باشه؟
تازه فهميدم شما خوزستاني هستيد پس همشهري حساب ميشيم من بعد از ازدواج امدم تهران ميگم چقدر دخترتون را دوست دارم نگو حس وطن دوستي و همشهري بودن را ضمير ناخوداگاهم ميدونسته


سلام خاله جون اومدم وبتونو مفصل درباره همه چیز براتون نوشتم.
مامان ارميا
24 اردیبهشت 91 12:07
خصوصي


چشم عزیزم.
نرگسی
24 اردیبهشت 91 12:22
آخییییییییییییییییی عزیز دلم .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله جون بوووووووووووووووووووووس.
مهسا
24 اردیبهشت 91 13:52
سلام عزیزم چه دختر نازی خدا بهتون ببخشه


سلام دوست گلم نظره لطفتونه مرسی.
مامان مانی
24 اردیبهشت 91 14:06
چقد خوبه که ارینا جون یه هم بازی داره مانی من همیشه تنهاست نازی چه بامزه خوابیده تو اون استخر بادی


بله عزیزم خیلی خوبه اگر ایسانا نبود که توی این شهر غریب دیگه نمی دونم باید چکار می کردم هوا هم خیلی گرم شده که ببریمش پارک.خیلی دلم برای مانی جون گرفت انشااله که یه همبازی خوب پیدا می کنه.
مامانی روژینا
24 اردیبهشت 91 15:02
حیف که تواین استخر اب نیست تاخوشگله خاله توش بازی کنه


خاله جون ای کاش می شد ولی جائی رو نداریم که پر از ابش کنیم.
خیلی برای روژینا جون ناراحت شدم معلومه که بعد از واکسن خیلی اذیته.عزیزم خوشبحالت که مادر و پدرتو می بینی.
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:16
چقده استخرتون خوشگله دست دوست گلت درد نكنه چون خودت خوبي همه دوستات هم مثل خودت خوبند دوستت دارم گلم


مرسی خاله جون نظره لطفتونه.ما هم خیلی دوستون داریم.
عمه جونی
24 اردیبهشت 91 16:05
بازم روزتون مبارک

این عکسای خانمی با این رنگها خیلی جذاب شده


مرسی عزیزم .
مهتاب
24 اردیبهشت 91 16:11
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’


تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

روز مادر مبارک . . .



مرسی عزیزم.
مهتاب
24 اردیبهشت 91 16:12
یک دنیا ممنون بخاطر راهنماییتون


خواهش می کنم عزیزم کاری نکردم.
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:20
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق
آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد
گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز
اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین

روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك



مرسی عزیزم.
زهره مامان آریان جون
24 اردیبهشت 91 16:24
نازی
عجب خوابی.


خواب استخرررررررررررررررررررری.
مامان سانلی
24 اردیبهشت 91 16:54
آرینا جون چه استخر توپی داری خاله من که خیلی خوشم اومد.معلومه تو استخرت خیلی بهت خوش میگذره


خاله جون استخر ایسانا جونه ولی خوب اورده خونه ما خوب منم حالشو می برم.
مامان روشا
24 اردیبهشت 91 17:05
عزیزم .خوشگلم خیلی با مزه خوابیدی.اگه انقدر خوابب آوره ما هم یه دونه واسه روشا جون بگیریم یه حداقل یه ربع فقط یه ربع روزا خوابه.دوستتون دارم آرینای عزیز و مامان مهربونششششششششش


دوست گلم آرینا خیلی دوسش داره و ازش دل نمی کنه.ما هم خیلی دوستون داریم.می بوسمتون.
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 17:54
خصوصی داری گلم


چشم عزیزم.
نسترن
24 اردیبهشت 91 20:44
ای جونم توش هم خوابیده خاله تو چقدر نفسسسسسسسسسسسسسسسسسی


جانت سلامت نسترن جون.ارینا اگه از چیزی خوشش اومد دیگه مگه ولش می کنه.
مهتاب
24 اردیبهشت 91 23:06
منم باافتخار لینکتون کردم به جمع دوستانم خوش اومدی


مرسی عزیزم.
محمد رضا ومهدیار
24 اردیبهشت 91 23:18



مرسی خاله جونم.
سارا(مامان سوگل)
25 اردیبهشت 91 14:06
سلام عزیزم.من هم شمارو لینک کردم.


سلام دوست عزیزم .به جمع دوستای گل آرینا خوش اومدین.
مامان آنیسا
26 اردیبهشت 91 2:16
خاله جون اونجا خوش میگذره


خیلللللللللللی خاله جون.
مامان یکتا
26 اردیبهشت 91 14:42
سلام من هم اگر جای ارینا جون بودم همون جا می خوابیدم ناز بخوابی گلم


سلام خاله جون اخه خیلی دوسش دارم.
مریم(مامان آرینا)
28 اردیبهشت 91 11:42
چه نمکی هستی شما میای باهم دوست بشیم
با اجازتون لینکتون کردم


خاله جون خیلی خوشحال می شم.شما هم لینک شدی عزیزم.