آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرینا مو فرفری

رادین جون تولد یک سالگیت مبارک...

1391/4/4 17:15
نویسنده : مامان آرینا
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

 

                       

زیبا ترین ترانه زمینی آهنگ  تپش قلب فرشته ای آسمانی

است

تولد فرشته ی آسمانیت مبارک.

           

          

              

                              رادین جون تولدت مبارک 

                               هدیه آرینا و مامانی به رادین جون

http://radin90.niniweblog.com        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیر مهدی
26 اردیبهشت 91 0:32
رادین جون تولدت مبارک


مرسی مامانی مهربون ادرس وبلاگ رادین جونو گذاشتم.


نایسل
26 اردیبهشت 91 0:38
تولدش مبارک حالا این چی کاره ارینا جون جونی میشه؟


مرسی الناز جون گل پسر دوست عزیزم در نی نی وبلاگ .از لطفت ممنونم بابت راهنمائی ها.


نایسل
26 اردیبهشت 91 1:02
آره گلم داشتم خاموش میکردم خوب شد نکردم جون؟


الان میام وبت عزیزم.
نایسل
26 اردیبهشت 91 1:14
قربونت برم فعلا شب به خیرر عزیززز دلم


خدا نکنه عزیزم شبت بخیر دوست گلم.
نایسل
26 اردیبهشت 91 1:14
فدات شم مرسیی کاری نکردم


خدا نکنه عزیزم از لطفت ممنونم بابت راهنمائی هات.
مامان آنیسا
26 اردیبهشت 91 2:13
تولد رادین مبارکککککککک
یه بوس برای آرینا


مرسی خاله مهربون.یه دنیا بوس برای شما.
مهدی کوچولو
26 اردیبهشت 91 2:37
به به چه مهربونید منم رفتم تبریک گفتم اخه منم خیلی مهربونم نوشابه برای خودم


مرسی عزیزم . شما هم خیلی مهربونید که به رادین جون تبریک گفتید.
ilijoon
26 اردیبهشت 91 10:43
آفرين به شما دوست مهربون كه به ما هم ياد آوري كرديد


خواهش می کنم دوست گلم.
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 12:29
وای مامانی دستت درد نکنه عالی بود واقعا سوپرایز شدیم ،گریه ام گرفته و الان که دارم برات می نویسم بی اختیار اشکهام دارن می ریزن رو صفحه کلید ،خدارو به خاطر داشتن شما شاکرم و هر روز باید هزاران بار شکر گزارش باشم که دوستهای گلی مث شما دارم و از نی نی وبلاگ هم باید تشکر کرد که باعث شد من با فرشته های زیادی اشنا بشم،دوستت دارم و می بوسمت ارینا عشق من رو هم ببوسید بازم ازت سپاسگزارم.


دوست عزیزم من که کاری نکردم برای رادین جون هر کاری هم انجام بدم بازم کمه. خیلی دوستون دارم عزیزم.
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 12:30
__$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$
تــــــــــــــقديم بـــــــــــه تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...


مرسی عزیزم.