آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آرینا مو فرفری

ماجراهای آرینا و آیسانا و مامانی....

1391/4/4 17:13
نویسنده : مامان آرینا
2,037 بازدید
اشتراک گذاری

آرینای عزیزم

این روزا که آیسانا جون میاد خونمون حال هوای خونه عوض شده و

شما خیلی شاد هستی هر چند که بعضی وقتها هم سر

اسباب بازی ها با هم کل کل می کنین.

مامانی تصمیم گرفته یه پست با عنوان ماجراهای آرینا و آیسانا و

 مامانی بذاره و خاطرات این روزا رو هم ثبت کنه.

دیروز که آیسانا اومد خونمون روی پیشونیش  چند تا نقطه قهوه ائی بود

مامانی : آیسانا جون پیشونیت چی شده؟؟؟؟؟

آیسانا در حالی که کلماتو می کشه میگه : یخ ششششده

مامانی:

مامانی : اخی ،  زخم شده.....

آرینا و دوست جونش البته این عکس چند ماه پیشه حتما

عکسای جدید هم می ذارم .

     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

محدثه
26 اردیبهشت 91 15:04
ای جان چه دخملی نانازی


جانت سلامت خاله جون.مرسی عزیزم.
مامان مانی
26 اردیبهشت 91 15:06
اسم ها شونم چقد به هم می یاد مامانی عکس دوست ارینا جون و بزار ما ببینیم


درسته مامانی جون.به روی چشم الان گذاشتم.
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:09
چه اسمای خوشملی دارن اینا خودشونم خیلی نازن ای جان


جانت سلامت عزیزم مرسسسسسسسسسسسسسسی.
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:09
نمیدونم کی دوباره پخش میشه
اگه فیلتر شکن نداری بگو برات ایمیل کنم
بری تو سایتش ببینی


oooooooook


نایسل
26 اردیبهشت 91 16:24
مرسی عزیزم
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:24
مثه دختر خاله ها میمونن شبیه هستن هم اسمی هم قیافه ای


جدی شبیه هم هستن.خیلی همدیگرو دوست دارن.
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:27
آره عزیزم جان فقط یهروب دیگه میخوام برم دانشگاه


عزیزم برو به کلاست برس.
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:30
نه بگو فوضولیم گرفت


باشه برات می گم.
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:38
وای عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم
مردم از خنده منم از این کارا زیاد کردم
خیلی هم فکر میکردم خوشگلممممممم


فکر می کنم ارینا هم فکر می کنه خیلی خوشگله.
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:38
خیلی باحاله این دخملتتتتتتتتت خدااا دلم میخواد فشارش بدم کلییییییی


خوشت اومد عزیزم.می بینی کارای دخترمو.
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:42
وای منتظرم عزیز دلم ولی یه جا براش بزار رمز دار بنویس
یا توی یه دفتر
خیلی باحاله
حالا منم برات میگم از کارام


درسته عزیزم باید یه جا ثبتش کنم.منم منتظرم عزیزم.
نرگسی
26 اردیبهشت 91 18:14
نه عزیزم چیزی نشده خوبم خداروشکر .. بوسسسس برای آریناجونی



خدارو شکر عزیزم نگرانتم شدم.بوس بوس بوس...
الهه مامان یسنا
26 اردیبهشت 91 18:14
مامان دینا جون
26 اردیبهشت 91 20:03
سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدین.با اجازه لینکتون کردم.ماشالا آرینا جون خیییییلی نازه.بوس بوس بوس


سلام دوست عزیزم خواهش می کنم.منم لینکتون کردم.
نظره لطفتونه.
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 1:43
خیلی خوبه حتما کلمه هایی که آیسانا میگه آرینا جون هم تکرار میکنه


درسته مامانی خیلی روی صحبت کردن ارینا تاثیر داشته.
مامانی
27 اردیبهشت 91 8:02
قربون دخمل نازت مامانی
بروزم منتطرتم


خدا نکنه عزیزم.به روی چشم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
27 اردیبهشت 91 9:29
افرین به دخمل گلمون


مرسی خاله جون.
مریم (مامان آرینا)
27 اردیبهشت 91 11:24
ماشالله به این خانم خانوما
همیشه شاد باشی...
با اجازتون من لینکتون کردم


مرسی خاله جون.ممنونم عزیزم به جمع دوستای گل ارینا خوش اومدین.لطفا ادرس وبتونو برام بذارید.
مامان فرنيا
27 اردیبهشت 91 12:10
اسماشون شبيه اما قيافه هاشون ميگه ارينا خانم مثل يك پسر شيطونه و ايسانا يك دختر اروم


مامانی جون هردوتاشون شیطون بلاااااا هستن .
شیوا
27 اردیبهشت 91 19:50
ارینا خوفی دختر عمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ارینا خوبه الان رفته خونه ایسانا.
شیوا جون شما خوبی ؟؟؟؟
مامان مانی
28 اردیبهشت 91 17:44
مامانی این عکسش هست؟؟؟؟؟چقد شبیه ارینا جونه مرسی مامانی که عکس شو گذاشتی اما خیلی شبیه هم هستن خیلی جالبه


بله عزیزم خواهش می کنم جدی شبیه هستن؟؟؟