آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرینا مو فرفری

یک نه اما یه عالمه معنی !!!!!!!!

1391/4/4 17:04
نویسنده : مامان آرینا
1,859 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرینای من

می خوام امروز از نه گفتنا و معنی انواع نه گفتنا رو برات بگم که  

بدونی موقعی که کوچولو بودی یه نه می گفتی با یه عالمه معنی ...

 

نه اول که به معنی همون نه هست.

نه دوم به معنی تمام شدن وقتی سریالی تمام می شه

 می گی نه .....

نه سوم به معنی پیدا نکردن وقتی وسیله ائی رو پیدا نمی کنی

می گی نه.......

حالا برم سراغ نه های ترکیبی ...

بیا نه : نمی یام

لالا نه : نمی خوام بخوابم.....

 

بابا نه : بابا خونه نیست

بیا تو نه : نیا تو اتاق....

نه نه نه :وقتی نمی تونی شلوار تو بپوشی و عصبانی می شی .

نه نه نه : وقتی کسی به اسباب بازی های مورد علاقت دست

 

 بزنه البته این نه رو  ملایم می گی و اروم اسباب بازیتو پس می گیری.

 

وقتی می خوام موهاتو شونه کنم ، نهههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نسترن
28 اردیبهشت 91 9:53
الهی دختری چه انواع نه گفتنی داره خوش میاد که جز مامانا کسی نمیتونه زبونشون ترجمه کنه


تازه بازم هست ولی نمی شه اینجا نوشت سانسورشون کردم.درسته عزیزم.
مهدی کوچولو
28 اردیبهشت 91 11:53
بیا نه از همه بانمکتره.


خودمم خیلی دوست دارم وقتی میگه بیا نه...
مرجان مامان پریساجون
28 اردیبهشت 91 13:21
آریناجون دوست دارم


خاله جون ما هم شما و پریسا جونو خیلی دوست داریم.
مامان سامان
28 اردیبهشت 91 13:33
جمله بندیهاتو بشه خاله با این نه گفتنت
خوشحال میشم منو لینک کنین ونظر بدین
www.saman_khan.niniweblog.com


خاله جون مرسی .با کمال میل لینکتون کردم.
مامانی روژینا
28 اردیبهشت 91 19:37
جالبه 1کلمه برابچه ها این همه معنی میده


خیلی جالبه برای خودمم سواله؟؟؟
عزیزم من که دلم غش رفت برای کارای روژینا جون یه عالمه بوس برای روژینای خاله.
مامانی بچه ها از آینه بازی خیلی خوششون میاد حتما اینکارو ادامه بدین.
مامان پریسا
28 اردیبهشت 91 20:58
پس ارینا خانم در حرف زدن حسابی صرفه جویی میکنه...


صرفه جوووووووووووووووئی ..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
28 اردیبهشت 91 23:03
اومدم براي تشكر بابت تبريكتون براي تولد ياسمين زهراي عزيزم. انشااله هميشه سالم و شاد باشين. دوستتون داريم


خواهش می کنم عزیزم .همیشه شاد وسلامت باشید.منم دوستون دارم .
نرگسی
29 اردیبهشت 91 10:28
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله نرگس جونم.هزارتا بوس برای شما.
ilijoon
29 اردیبهشت 91 16:16
دوستت داريم خوشكل خانوم خوش زبون



منم دوستون دارم خاله مهربون.
الهه مامان یسنا
29 اردیبهشت 91 18:28
خراب بیا نه شدم.ای ول


مامانی جون خودمم خیلی دوست دارم وقتی میگه بیا نه.
مامان ملینا
30 اردیبهشت 91 22:09
ای جیگر تو با اون نه گفتنت


مرسی خاله مهربون.
مامان نادیا و نلیا
31 اردیبهشت 91 12:47
آخ من امروز چقدر خندیدم از دست تو مخصوصا نه های ترکیبی


نه های ترکیبی مامانی رو کشته از بس که آرینا بامزه تلفظشون می کنه.