آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آرینا مو فرفری

شب آرزوها....و خواب مامانی...

1391/4/4 17:20
نویسنده : مامان آرینا
1,912 بازدید
اشتراک گذاری

آرینای من

الان که دارم این مطلبو واست می نویسم اشک توی چشمام

حلقه زده چند شب پیش خواب عجیبی دیدم که فکر کنم به این

شب و این ماه عزیز مربوط می شه .

عزیزکم تنها از خدا تو  زندگیم سلامتی خواستم و می خوام ...

عزیزکم اشکام  نمی ذاره صفحه مانیتورو ببینم و تایپ کنم

برای همه آروزی سلامتی دارم.

یا  علی به حق خوابی که دیدم بعد از خدا ، آرینا کوچولو و همه

دوستای عزیزمو به تو می سپارم.

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهدی کوچولو
5 خرداد 91 2:49
ان شااله خیره


انشااله عزیزم.
مبین فرفری
5 خرداد 91 3:26
اللهی آمین


آمین...
مرجان مامان پریساجون
5 خرداد 91 10:42
امیدوارم آرزوهات برآورده شن.همیشه سالم باشی و سایت بالای سر آریناجون.


مرسی عزیزم.
مرجان مامان پریساجون
5 خرداد 91 11:47
امان آریاجون مگه چه خواب دیدی؟یادبه خواب اهمیت نده .خیلی دلنگرانت شدم.


عزیزم خداروشکر خواب خوبی دیدم.ممنون که به فکرم هستی.
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 13:21
سلام عزیزم چی شده خوابتون پیشه کسی تعریف نکنید اگه خوب باشه برکتش میره بد باشه تعبیر میشه به دلتون خوب بیارید ایشاله خیره نگران نباشید توکلتون به خدا


سلام گلم خداروشکر خواب خوبی دیدم.انشااله...
مامان ملینا
5 خرداد 91 13:53
عزیزم منم تو اون شب عزیز ( دیشب) فقط برای سلامتی همه مریضها دعا کردم.بالاخص تمام بچه ها


انشااله دعاهای شما با دل پاکی که دارین مستجاب می شه عزیزم.
ستاره زمینی
5 خرداد 91 14:52
انشالا که خیره.


انشااله ....
ستاره زمینی
5 خرداد 91 14:53
خوشحال میشیم لینکمون کنید


عزیزم آدرس وبتونو ندارم منم خیلی خوشحال می شم با شما آشنا بشم.لطفا آدرس وبتونو برام بذارید.
الهه مامان یسنا
5 خرداد 91 15:59
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 19:09
خوب خدا رو شکر که خوب بوده یه لحظه ترسیدممممممم


عزیزم شرمنده که نگرانت کردم.
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 19:23
اشکال ندره گلم در عوضش الان خوشحالم کردی گلمممممممممممممممممممم


مهربونم....
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 19:25
بله خیلی سخته من 28 سال صحنه بودم از شهرهای کرمانشاه هستش


پس شما هم غریبی عزیزم.
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 19:32
خصوصی داری


چشم عزیزم.
الهام مادر اينده
5 خرداد 91 23:48
ايشالله خيره .تو اين شبا ،التماس دعا


مرسی عزیزم.چشم گلم حتما شما هم به یادمون باش.
مامان سانای
6 خرداد 91 8:26
ایشالله به همه آرزوهات برسی


مرسی عزیزم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 12:16
رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. اگر نومید، افسرده، دلسرد، آزرده و غمگین هستید؛ اگر می بینید که علیرغم تلاش هایتان موفق نشده اید، رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. بگذارید که خداوند هدایت و سرپرستی همه امور زندگی تان را بر عهده گیرد. اگر این کار را انجام دهید، شاهد معجزات بی شماری خواهید بود. – کتاب با خالق هستی نوشته جی. پی. واسوانی



مرسی عزیزم از پیامت و اینقدر محبت داری عزیزم.

نایسل
6 خرداد 91 13:34
عزیزمم خواب بد رو میگن نباید تعریف کنی خوب تعریفش کن و صدقه بده ایشالا که خیره بوسسسسسسس


عزیزم خداروشکر خواب خوبی دیدم.مرسی به فکرم هستی.
مامان فاطمه
6 خرداد 91 17:48
ان شاالله كه خيره . توي اين ماه عزيزخدا سلامتي همه رو از خداي بزرگ و مهربون خواستارم .التماس دعا


انشااله عزیزم خیره.امین...محتاجم به دعا عزیزم.
مامان سامان
6 خرداد 91 18:15
خوشحال شدم که گفتین خوابتون خوب بوده انشاا... که خیره.برای ما مادرا دعا کنین که بتونیم حق مادری تمام وکمال به جا بیاریم.


مرسی عزیزم که فکرم هستی.انشااله ، همه مادرا که تک هستن.
ilijoon
7 خرداد 91 9:20
ستاره زمینی
7 خرداد 91 20:10
سلام خانمی.reyhan1385.niniweblog.com


سلام عزیزم مرسی برام آدرس گذاشتی از اشنائی با شما خیلی خوشحالم.
ali
15 تیر 91 16:19
سلام عید مبارک