آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرینا مو فرفری

نی نی خانه دار....

1391/4/10 14:11
نویسنده : مامان آرینا
2,822 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خاله های  مهربون

آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده 

خوشحال  می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!

چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.


آدرس وب نی نی شکلک

 http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

کد آرینا در مسابقه: ٢٦٠

 آرینا کوچولو ،امروز کاری کردی که دلم نیومد

از شما عکس نگیریم و در مسابقه نی نی خانه دار شرکت نکنیم...

اینم عکس نی نی خانه دار ، خونه ما ....

نی نی خانه دار خونه ما که با جارو داره گردگیری می کنه!!!!!!!

مامانی ، خونه داریت منو کشته....   

پسندها (1)

نظرات (17)

ني ني شكلك
9 تیر 91 21:42
سلام مامان آريناي نازنين عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر


سلام دوست عزیزم ،حالا دیگه آرینا هم جز نی نی های خانه دار وب شما شد.ممنون از لطفتون .


مامانی درسا
10 تیر 91 1:44
ای خدا بگم چه کارت نکنه .... حالا که ما رای دادیم ...... اشکالی نداره ماشاالله تا ما داریم وب ..... از طرف همشون رای میدیم ..... بحز وب درسا یکیش پرید خاله تقصیر مامانت بود گه دقیقه نود یادش افتاد شرکت کنه ......


مرسی مامانی که به آرینا رای می دین .مامانی اخه آرینا دیر دست بکار خونه داری شد!!!!!!
الهام مادر اينده
10 تیر 91 1:44
عكس ارينا كد نداره چكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو ني ني شكلك از كجا برم راي بدم؟


عزیزم اومدم وبت و توضیح دادم.
الهام مادر اينده
10 تیر 91 1:53
پيدا كذدك به ارينا جون راي دادم


مرسی خاله گلی که بهم رای دادین.بوس بوس بوس...
مرجان مامان پریساجون
10 تیر 91 6:28
آفرین به شما دخمل خانوم که به مامانی کمک میکنه


مرسی خاله جون.
مامانی
10 تیر 91 8:04
قربونت برم خاله


خدا نکنه خاله جون .
مامان رها
10 تیر 91 8:51
سلام خوبی زود بدو برو تو این سایت به دخملم رای بده و تکلیف خودت رو ادا کن
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php


به روی چشم.
مامان رها
10 تیر 91 8:53
خاله منم رفتم و به تو رای دادم


مرسی خاله جونم .
ریحانه جون
10 تیر 91 11:52
سلام به آرینا جون رای دادم


مرسی خاله گلی.
مامان رها
10 تیر 91 11:56
ما رفتیم و به ارینا دو بار رای دادیم شما هم به ما رای بدین


مرسی خاله جون خیلی لطف کردی.
دخترک
10 تیر 91 17:55
سلام عزیزم
مرسی اومدی پیشم
به دخمل نازت رای دادم


سلام گلم،خواهش می کنم وبت خیلی زیباست من لینکت کردم.ممنون از لطفت.
ياس
10 تیر 91 18:08
سلام گلم،حالا رفتم و راي دادم،بوووس


سلام مرسی عزیزم فقط آدرس وب که یادتون نرفت...
مامان آیدین
10 تیر 91 18:13
سلام عزیزم خسته نباشی


سلام خاله جون مرسی .ممنون از رای تون به آرینا.
الهام مادر اينده
11 تیر 91 0:33
اولين بارم بود كه ميخواستم تو مسابقه شركت كنم .نميدونستم چطوري
بعد كه دقت كردم متوجه شدم و راي دادم
ايشالله برنده ميشه
بووووووووسسسسسسسس واسه ارينا گلي


مرسی خاله گلی دوست دارم یه عالمه.
الهه مامان روشا جون
11 تیر 91 1:20
سلام مامانی مرسی از این که به روشا گلی رای دادی .امروز با این کات خیلی منو شرمنده کردی کاش حداقل رای هام کامل نشده بود می تونستم جبران کنم.البته من قبل از اینکه عکس عروسک رو بذاری رای داده بودم .خیلی دیر اومدی .حیف شد.


سلام دوست عزیزم خواهش می کنم وظیفه بود.عزیزم من کاری نکردم که باعث شرمندگی شما بشه این یه مسابقه و سرگرمیه همین که خاطره خوبی برامون به یادگار بمونه کافیه.درسته خاله جون آرینا یکم دیر دست بکار خونه داری شد.
نگین مامان رادین
11 تیر 91 17:04
ارینا جونم همون روز که کامنت مامانی مهربونت رو دیدم رفتم و بهت رای دادم کوچولوی خونه داره من


مرسسسسسسسسسسسسسسی خالهی مهربون من.
مامان تارا
27 تیر 91 17:53
سلام آرینا جونم تولدت مبارک عزیزم به خاطر مشکل وبت نمیتونستم بهت سر بزنم واااااااای مامانی وب ما هم دچار همین مشکل شده بگو چیکار کنم؟