آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

وقتی مامانی از تعجب چشماش گرد می شه...

1391/4/12 1:27
نویسنده : مامان آرینا
2,324 بازدید
اشتراک گذاری

آرینای من

این روزا کارائی می کنی که .......می پرسی کدوم کارا...

جونم واست بگه ...

1-دیشب موقع خواب گفتم آرینا بیا شربتتو بخور ....

خیلی شیک سرتو تکون دادی و گفتی : آهن...

2_همین طور که عروسکتو بغل گرفتی میگی: نی نی دونم...(نی نی جونم)

3_تا صدای در خونه یا زنگ تلفنو می شنوی تند تند و پشت سر هم

میگی :بیه بیه بیه (بله بله بله )

4_بابائی خوابه و می خوای بری کنار بابائی بخوابی میای پیشه مامانی

و میگی : آبیم ...(خوابیم )اینجا یه سوال دارم آرینا شما که بیداری؟؟؟

5_وقتی یه شیطنتی می کنی و می دونی که نباید اون کارو انجام

بدی و مامانی نگات می کنه میگی : آبم ...(خوابم)

٦_وقتی می خوای بری دستشوئی پتوتو بغل می کنی در جواب

سوال مامانی که می پرسه با پتو که نمی شه بره دستشوئی

میگی : پتو...

7_وقتی خرابکاری می کنی همین طور که سرتو به اطراف

تکون می دی میگی : نچ نچ نچ...

و.....

اینطوریه که مامانی از تعجب چشماش گرد می شه!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زهره مامان آریان
12 تیر 91 0:47
رفتم به دخملی زحمتکشمون رای دادم


مرسی خاله مهربونم.
نرگسی
12 تیر 91 0:54
مامانی زودتر میگفتی .. من همشوبتونو باز میکردم و میشدم که چرا درست نمیشه .. نمیدونید چرا اینجوری شده ؟
ای جون دلممممممم آرینا گلی ..


عزیزم انشااله مشکل برطرف می شه.جانت سلامت عزیزم نرگسی جون.
الهام مادر اينده
12 تیر 91 1:05
اي جيييييييييييييگگگگگگگگگگررررررررررتو .
عاشق صحبت كردن بچه هام
چه قالب نازي


مرسسسسسسسسسسسسسی خاله جووووووووووووونم.واقعا خیلی شیرینه انشااله شیرین زبونی های نی نی نازت.
بازم مرسسسسسسسسسی.
مامان گلبرگ و گیسو
12 تیر 91 1:06
آخه نازی خدا برات حفظش کنه


مرسی عزیزم از دعای قشنگت.
نرگسی
12 تیر 91 1:29
ني ني شكلك
12 تیر 91 4:59
سلام آرا شما به روشا جون و پرنیا جون و آرینا مو فرفری عزيز ثبت شد.ممنونم.


مرسی عزیزم .خسته نباشی بابت زحماتی که می کشی خانم گل.
مامان محمد و ساقی
12 تیر 91 10:45
سلام.رفتم و به آرینا جون رای دادم.بوس برای آرینا


سلام عزیزم ممنون از لطفتون.یه دنیا بوس برای شما.
ستاره زمینی
12 تیر 91 11:24



مرسسسسسسسسسسی خاله ، خیلی دوستون دارم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
12 تیر 91 12:38
سلامما که به ارینا جون رای دادیم انشالله که برنده است


سلام دوست گلم ممنون از لطفتون.مرسسسسسسسسسی ،انشااله.
خاله رایان
12 تیر 91 16:34
سلام مامانی من لینک تون کردم به دخملی رای دادم بوس


سلام خاله مهربون منم لینکتون کردم.شرمنده کردین ،ممنون از لطفتون.بوس بوس بوس...
نایسل
12 تیر 91 16:43
آخی عزیزز دلممممممممممم
باهوش خاله

فکر کنم واقعا سحر آمیزه


خاله می بینی کارای من شیطون بلارو.شک نکن سحر امیزه....
یاس
12 تیر 91 16:44
قربونت برم خاله جونی که اینقدر شیرین و بامزه ایی.


خدا نکنه خاله جونم.خیلی دوستون دارم.
یاس
12 تیر 91 16:45
سلام گلم.ما هم خوبیم.فقط اینروزا مهمون داریم و کمتر میتونم بیام.میبوسمتون


سلام دوست عزیزم خیلی نگرانت شدم.به مهمانای گلت سلام برسون.منم می بوسمت عزیزم.
نایسل
12 تیر 91 16:57
هه هه
نایسل
12 تیر 91 16:58
تو چشات خوشمل میبنه عزیز دلم


خوشگلی که خوشگل می بینه.
نایسل
12 تیر 91 17:18
میسیییییییییییییییییییی
مامان گلبرگ و گیسو
12 تیر 91 23:20
سلام عزیزم . رفتم به ذخمل گلت رای دادم ان شاالله برنده بشه با احازه لینکتون می کنم
مامانی
13 تیر 91 7:41
سلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم
مامان آریانا
13 تیر 91 14:24
ماشالله به این دخملی باهوش
نگین مامان رادین
13 تیر 91 16:29
قربون تو دخمل ناناز بشم شیرین زبون اگه من پیشت بودم قورتت میدادم ,تعجب می کنم مامانت با این همه شیرینیت چطور تا حالا تورو نخورده
مامان یسنا
14 تیر 91 0:18
سلام هوراااااااا بالاخره موفق شدم که بیام وبت. دلم تنگ شده بود آخه اکسپلوررم کار نمیکرد چقدر مطلب داشتی همشو خوندم. پیش پیش تولد آرینا گلی مبارک
ilijoon
15 تیر 91 9:56
قربون دخمل شيرين زبونمون بشم