آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آرینا مو فرفری

تزیینات تولد با تم میوه

1391/3/1 0:14
نویسنده : مامان آرینا
2,603 بازدید
اشتراک گذاری

 تزیینات تولد با تم میوه

اگر دنبال ایده های جدید و زیبا برای تزیینات تولد فرزندتان هستید ادامه مطلب را ببینید .

 

میوه های تزیینی به سادگی با بادکنک ها در سایز و رنگ مختلف می توان ساخت و در جشن تولد های کودکانه از آن ها استفاده کرد . این ایده ی زیبا خیلی ساده و در عین حال جذاب است و مورد توجه شرکت کنندگان در جشن قرار می گیرد .
برای ساختن این ریسه های میوه بادکنکی ، دقت کنید که از رنگ های مختلف بادکنک استفاده کنید . سایز میوه ها هم برای ایجاد هماهنگی بین میوه ها مهم است و اگر دوست دارید که کارتان نظم خاصی داشته باشد حتما اندازه ها را در هنگام باد کردن بادکنک رعایت کنید . مثلا برای دانه های انگور از بادکنک ها کوچک و برای موزها از بادکنک های دراز استفاده کنید . مسلما پرتقال ها باید از دانه های انگور درشت تر باشند .

www.bandarstudents.blogfa.com

بادکنک ها را به میزان مورد نظر باد کنید . برای چسباندن برگ به میوه های بادکنکی باید از یک تکه کاموا یا نخ های تزیینی استفاده کنید . برگ ها را متناسب با برگ میوه مورد نطر  از مقوا برش بزنید و با دست کمی حالت دهید و به نخ بچسبانید .

www.bandarstudents.blogfa.com

پس از اینکه میوه های مختلف را ساختید همه آن ها را به یک نخ بلند گره بزنید و برای تزیین از آن استفاده کنید .

www.bandarstudents.blogfa.com

www.bandarstudents.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان زهره
1 خرداد 91 9:53
گلي من اصلا نتونستم عكس ها را ببينم
نایسل
1 خرداد 91 10:14
وای چقدر جالب بود
نایسل
1 خرداد 91 10:14
خوبی گلم دلم برات تنگ شده
مامانی طهورا
1 خرداد 91 10:54
خوشگل بود دستت درد نکنه خانمی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 خرداد 91 16:02
مثل همیشه نوشته های شما معرکه است افرین کو چولوی نازتو ببوس
مامانی
1 خرداد 91 18:03
سلام مامانی اریانا ی خوشگل بروزم
sima
1 خرداد 91 19:11
به سایت بیا تو آریایی سر بزن دوست من http://bia2ariae.ir
ستاره زمینی
1 خرداد 91 22:53
سلام ارینا جان خوشحال میشیو سر بزنید
ستاره زمینی
1 خرداد 91 22:54
بسیار زیبا ست ابتکار جالبیست...........
ویدئوپائیز
2 خرداد 91 21:51
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود باید یکی نقاشیمان را میکشید تا امروز ببینیم که چه شکلی بودیم . صد البت که اگر نقاش ماهری بود ، پول دستمزدش را همه کس نداشت و اگر ماهر نبود تشخیص صورت واقعی چه سخت.شاید تعریف دیگران و تصور خودمان بیشتر اثر گذار بود تا تشخیص از روی نقاشی یک نقاش نابلد. اما خوش به حال بچه های امروز که دوربینها اگر چه برای سی سال بعد فکستنی اند اما باز هم بهتر از عکسهای ماست. خوش به حال بچه های امروز که اگر بعدها میبینند ، دستکم به اندازه ای که میخواهند نمای صورتشان را بزرگ میکنند تا حتی ریزه کاری های خلقت خدا را انگار که همین حالا جلویشان نشسته ببینند. آخ که چه میکند این تکنولوژی. با نوشته های بالا میخواستم یادآوری کنم که اگر الآن هم ما برای بچه ها این کار رو نکنیم اونها بعدا همین حس رو خواهند داشت. البته یکی از راههائی که تازه در حال انجامش هستیم در همین زمینه است. ساخت فیلمهای کوتاه از عکسهای زیبا. برای دست گرمی بد نیست سری به این سایت بزنید و اگر ایده ای داشتید بگید تا براتون انجام بشه و یا حتی میتونید به ما اعتماد کنید و از ایده های خود ما استفاده کنید. fallvideo.viablog.ir
مامان ملینا
3 خرداد 91 21:28
مرسی عزیزم خیلی قشنگ بود



خواهش می کنم عزیزم.