آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

از کودکان بیاموزیم

1390/9/28 15:28
نویسنده : مامان آرینا
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

                

از کودکان بیاموزیم

زندگی، هدیه‌ای از جانب خدای مهربان به همه‌ی انسان‌هاست تا با این هدیه‌ی ارزشمند، لحظات نابی را

 برای خود خلق نمایند.

خیلی از بزرگ‌تر‌ها فکر می‌کنند چون سن و سالی از آنان گذشته و دارای تجربیات بسیاری هستند، دیگر

نیازی به آموختن درس‌های زندگی ندارند ولی غافل از اینکه بسیاری از زیبایی‌ها و نکته‌های ظریف

 موفقیت، در دوران کودکی انسان‌ها وجود دارد و آنان آرام ‌آرام با افزایش سن، از این ارزش‌ها دور

می‌شوند.

ویژگی‌های ارزشمندی در کودکان وجود دارد که هر کسی در هر مرتبه و مقامی و یا هر منزلت اجتماعی

و جایگاه شغلی، اگر مجدداً با تاملی منطقی در این خصوصیات درنگ نماید، به طور قطع دستاوردهای

بزرگی به دست خواهد آورد.


به نظر شما حالا که بزرگ شده ایم

از کودکان چه چیزهایی می توانیم یاد بگیریم .

           


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
28 آذر 90 16:25
عزیزم من شما رو لینک کردم به اسم ارینا مو فرفری

باکمال میل لینکتون کردم.

سمانه مامان کیمیا
28 آذر 90 18:04
سلام چه وبلاگ قشنگی دارید......معلومه خیلی با خوصله هستی
دخملت هم خیلی جیگره

سلام عزیزم.ممنون که وقت گذاشتید وبه وبلاگ آرینا سرزدید.لطفا آدرس وبلاگتون بذارید تا به وبلاگ شما سربزنم.

عاشق باران
28 آذر 90 18:31
سلام ماشالله شما چه فعالید روزی دو سه تا پست میذارید
واسه آرینا که معلم مامان باباشم هست

سلام.فعالیت آرینا خیلی زیاده.

زیبا
28 آذر 90 21:00
سلاک دوست من.ok.من با افتخار شما رو لینک کردم

من هم باکمال میل لینکتون کردم.
مامان ماهور
28 آذر 90 22:25
ستاره آسمونی
28 آذر 90 23:02
من از کیانای عزیزم یاد گرفتم هر وقت به هر چی نیاز دارم که حقمه داشته باشم با همه تلاشم اونو بدست بیارم. حتی شده با جیغ و فریاد

خیلی خوبه ولی دیگه چرا؟؟؟؟؟

عرشيا كوچولو
28 آذر 90 23:10
__________**_____*__*___________

_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
يدا مبارك
دومين يلداي زندگي سارينا هم مبارك
با اجارتون لينكتون كرديم
http://arshiakoochooloo.niniweblog.com/

ممنون.باعرض معذرت اسم دخترم آریناست البته هم معنی هستن.

نگین مامان رادین
28 آذر 90 23:56
سلام مامانی مهربون دستتون درد نکنه که مطالب جالبی تو وب ارینا عسل می زارید،عروسک خانوم رو از طرف من ببوسید.


خواهش می کنم.هزار هزارتا بوس برای شما ورادین جونم.