آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

لباس دوست داشتنی

1390/10/20 2:06
نویسنده : مامان آرینا
855 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

روی لباست آب ریخت و خیس شده بود.

مامانی می خواست لباستو  عوض کنه که......

زدی زیر گریه وجیغ و فریاد که لباسمو عوض نکن.

مامانی:آرینا مامانی سرما می خوری....

آرینا:جیغ و فریاد که نمی خوام لباسمو عوض کنی.

مامانی:میگه ببین ، این لباست خوشگل تره.

آرینا: لباستو می بری و می ندازیش پشت مبل .(اصلا خوشگل نیست و دوسش ندارم)               

                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آریان جون
20 دی 90 1:31
دوره فرزند سالاریه.مگه میشه حریف این وروجکا شد؟؟؟


واقعا دیگه حرف حرف کوچکتراست.
مامان سانلي
20 دی 90 2:55
آرينا جونم ماماني رو اذيت نكن و حرفاش رو گوش كن اگرچه من خودم از دست سانلي وا موندم
دوست دارم آريناخوشگله ميبوسمت


چشم خاله جون سعی می کنم حرفای مامانم را گوش بدم.البته سعی می کنم ولی نمی دونم چرا باز کار خودموانجام می دم.منم دوستتون دارم می بوسمتون یه عالمه.
مامان ارميا
20 دی 90 8:21
الهي كه انقدر لباستو دوست داري. گلم سرما مي خوري آخه.
مامان سانای
20 دی 90 8:53
نازی مو فرفری ،مامانی زود اون لباسو بنداز پشت مبل .
همه بچه ها همین طورن اگه چیزی رو موقع خرید نخوان بعداصلا استفاده نمی کنن.


مامانی مهربون آرینا تازگی ها لجباز شده و میگه حرف حرفه من باشه .مامانی هم نگران!!!!!
مامان عسل
20 دی 90 14:49
اي جونم بوس واسه آرينا موفرفري ناز


ممنون خاله مهربون منم می بوسمتون.
عمه لیلا
20 دی 90 20:50
ای جونم لجباز خودمی موش کوچولوی عمه


عمه جون تورو خدا تشویقش نکن.