آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا یک راننده تمام عیار

1390/10/21 22:45
نویسنده : مامان آرینا
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

                         

دلبرکم

اول باید یه چیزی رو به جرات بگم که تمام کاراهای مامانی و بابائی زیر ذربین شماست.

نمونش این عکس ،که کامل توضیح می دم وقتی جای بابائی می شینی چکارائی می کنی که

مامانی و بابا از تعجب چشماشون باز می مونه.فقط کم مونده ماشینو روشن کنی .   

                     شکلکهای جالب آروین

                                   

اول این موضوع رو بگم که خیلی دوست داری داخل ماشین  

جای بابائی بشینی حتی برای اینکار اصرار هم می کنی .وقتی جای بابائی می شینی چکار می کنی...

اول  فرمان ماشینو دودستی می گیری و حرکت می دی .

دوم  دنده را با دست راست  می گیری .

سوم یک نگاه به سوئیچ ماشین می کنی و دستتو می زنی به سوئیچ.

چهارم برف پاکن رو به جای راهنما می زنی .

پنجم این کار شما باعث تعجب ما شد که نگاه کردی به پایئن پات و می خواستی کلاج و ترمز هم

بگیری و چون قدت نمی رسید با دو دست فرمانو گرفتی و خودتو کشیدی پائین تا بلکه پات به کلاج

ترمز برسه ولی پاهای کوچولوت نمی رسید.

دیگه فقط کم مونده استارت بزنی  و بریم گردش.

                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگسی
21 دی 90 18:26
ای جونم آرینای باهوش مطمینا که راننده ماهری میشی
لباست چقدر قشنگه و بهت میاد عزیزم


مرسی خاله عزیز.
روزمنو/خانه من/خانه تو
21 دی 90 20:03
آرینا جون خیلی ناز نازی هستی
خدا نگهدارت باشه


ممنون خاله مهربون.ادرس وبلاگ شما را نداشتم که به شما سربزنم.
مامان علی
21 دی 90 21:00
ای جان به فدای رانندگیت خالههههه.... من مرده ی اون راهنما زدنت شدم موفرفریییییییییییییییی
هزارتا ماچ هم کمته


ممنون خاله مهربون یه عالمه بوس برای شما.
مامان آریان جون
21 دی 90 23:19
من پیشنهاد می کنم بری تو مسابقات شرکت کنی عشق من.مطمئن باش اول می شی .ما هم تشویقت می کنیم


خاله جون پیشنهاد حرف نداره.
مامان طناز
22 دی 90 7:54
سلام خانومی
ای جوووووووووووووووووووونم ارینا دس طلا....
رانندگیتو عشقه....
بچه ها همیشه به همه رفتارای ما دقت میکنن و ما حواسمون نیست....
ببین چقدر باید حواسمون به ریز ریز کارامون باشه
خانومی من لینکتون کردم....


سلام خاله مهربون.دقیقا همین طوره که شما فرمودید.
مامان علي خوشتيپ
22 دی 90 9:59
ماشاالله به اين پسر باهوش.
بخورم لپاشوووووووووووو


سلام مامانی مهربون،بخدا آرینا دختره البته دست کمی از پسر نداره.
مامان یاس
22 دی 90 16:07
سلام مطالب مهمی داخل وبلاگ نی نی ام گذاشتم حتما بیاین ببینید


سلام چشم حتما میام به دیدنتون.
آرینا مو فرفری
12 بهمن 90 18:54
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدید ماشاا... به دختر نازتون البته خیلی شبیه پسرهاست دختر من هم یه عکس شبیه عکس شما داره. دختر گلم می بوسمتhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif


سلام ممنون که وقت گذاشتید و به وبلاگ آرینا سرزدید.دوره زمونه عوض شده.دخترا شدن پسر.لطفا آدرس وبلاگتونو برام بذارید.