آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرینا مو فرفری

مهمان نوازی آرینا

1390/10/28 20:18
نویسنده : مامان آرینا
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

امروز خاله سمیه (خانم همسایه)همراه دخترش کیمیا جون اومدن خونه ما.و شما حسابی مهمان نوازی

کردی.وقتی خاله سمیه و کیمیا اومدن خونه ما اول کلی ذوق کردی و خوشحال شدی.

اما بعد وقتی کیمیا با حالت سینه خیز اومد طرفت و دست کوچولوشو گذاشت روی پاهات آروم آروم

پاتو می کشیدی عقب و با زبون بی زبونی می گفتی که به شما دست نزنه.

وقتی مامانی اسباب بازی های شما رو آورد برای کیمیا جون ،تازه داستان شروع شد.

اول چشمات به اسباب بازی هات خیره شد و بعد یکی یکی اسباب بازی هاتو از دست کیمیا

می گرفتی و می گفتی نه نه .حتی نذاشتی یک دقیقه هم اسباب بازی هاتو دستش بگیره.

طفلی کیمیا جون.....

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه لیلا
28 دی 90 21:22
عمه حالا 2 تا اسباب بازیتم بدی دست دوستت به جایی برنمیخوره هاااااااااااااا


عمه جون دوتااااااااااااااا.


esi
28 دی 90 23:27
سلاما به آرینا و مامانش
خیلی از حرکت شما خوشم اومد
جالب بود وبلاگت
موفق باشد


سلام.ممنون شما لطف دارید.لطفا آدرس وبتون را برام بذارید تا به شما سر بزنم.
مامان پارسا قند عسل
29 دی 90 0:13
وااای.من فکر میکردم که پارسا اینطوریه و من خیلی از این موضوع ناراحت بودم.

من چندتا از بچه ها رو دیدم که در این سن وسال همین طور هستن.اقتضای سنشونه.من هم اول ناراحت بودم.
مامان حنا
29 دی 90 3:37
سلام خانومی خوبیییییییی؟؟؟؟؟
می بینم مثل اینکه همه بچه ها مثل هم هستن آخه دخترمنم نمیزاره کسی به وسایلاش دست بزنه ولی رفته رفته میشه با صحبت کردن قانعشون کرد که وسایلشون رو با دیگران تقسیم بکنن
دوستتون دارم


سلام مامانی مهربون.حتما به مرور زمان دخترای خوبی می شن.
مامان نادیا ونلیا
29 دی 90 11:20
نازی آرینا جونم...نادیای من برعکسه....بچه ها نمیزارن اون به وسایل خودش دست بزنه....خیلی مظلومه....من واسه این ناراحتم...


آخی عزیزم نادیا دختر مظلوم.دوست دارم.