آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرینا مو فرفری

نوزده ماهگیت مبارک

1390/11/17 17:10
نویسنده : مامان آرینا
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

Monday Orkut Scraps, Myspace Graphics and Comments

دخترم برگ گلم

 گاهی لــحظه های ســــکوت

 پــر هیاهو ترین دقـایق زندگی هستند

 مــملو از آنــــــچـــه مــــی خواهیم بـگوییم ولی

جملات در وصف آن قاصرند.

آرینای عزیزم نوزده ماهگیت مبارک.

دوستت دارم بیشتر از آنچه در تصور آدمی بگنجد.

                        

     

عکسائی که مامانی عاشقشونه در ادامه مطلب...

کودکیت را دوست دارم

        

         

    

    

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان یکتا
17 بهمن 90 16:39
آریناجون 19ماهگیت مبارک.چه عکسای قشنگی.مامانی این دختر ناز شماهم که مثل یکتای من از عروسکاش به عنوان متکا استفاده میکنه! بوسسسسسسس برای آریناجون


ممنون خاله مهربون.بله عروسک به جای متکا.یه عالمه بوس برای شما و یکتا جونم.
مامان تربچه نقلی
17 بهمن 90 17:21
سلام آرینا جون اسم من آریاناست اسمامون خیلی شبیه همن بیا با هم دوست بشیم من لینکت کردم
تولد 19 ماهگیت هم مبارک


سلام.وای خدا یه دوست جدید که اسمش شبیه اسم منه.
با کمال میل لینکتون کردم.به جمع دوستای گل آرینا خوش اومدین.
مامان آنیسا
18 بهمن 90 0:17
مبالک ...مبالک ...19 ماهگیت مبالک


ممنون خاله جون.
نگین مامان رادین
18 بهمن 90 0:23
نوزده ماهگیت مبارک عروسکم


ممنون خاله مهربونم.
نگین مامان رادین
18 بهمن 90 0:39
وای خدای من چه عکس های نازی خدا حافظ و نگهدارت باشه ملوس خانوم


ممنون خاله شما به ما خیلی لطف دارید.خدا حافظ و نگهدار شما و رادین جون باشه.
مامان سانلي
18 بهمن 90 0:45
آرينا جونم 19ماهگيت مبارك باشه.
خاله چه عكساي قشنگي از عروسك بيچاره هم كه بجاي متكي استفاده ميكني بلا.
مامان آرينا براي دختر نازتون اسفند دود كنين ماشالا خيلي با نمك وشيرينه من و سانلي كه عاشقش شديم


ممنون خاله جون.هیچ چیز از دست آرینا شیطون در امان نیست.خاله جون شما به ما خیلی لطف دارید منم خیلی دوستون دارم ،می بوسمتون.
مامان پارسا
18 بهمن 90 1:01
عزیزم،نفسم،جیگرم
نوزده ماهگیت مبارک ،الهی که 2000 ساله بشی
یه عالمه بوس واسه آرینا و مامان مهربون و دوست داشتنیش


خاله جونم،مهربونم،گلم ممنون.من وآرینا می بوسیمتون هزارتا.
نرگسی
18 بهمن 90 1:37
مبارک باشه عزیزم با بهترین آرزوها البته کنار خانواده..عاشششششقتم آریناجونییییییی



ممنون خاله جون.خاله جون منم عاشششششششششششششقتونم.
مامان حنا
18 بهمن 90 2:13
عزیز دلم آرینای نازو خوشکلم 19 ماهگیت مبارک الهی که 120 سالگیتو تولد بگیری نازنینم
عکسات همشون بامزه و دوست داشتنی هستن آریناجون کارایی که انجام میدیو دخمل خودمم انجام میده خیلی کاراتون شبیه به همه واسم خیلی جالبه انگاری از نزدیکامون هستی اشنا آشنا واسه همین جونم در میره برات عزیز خاله دوستت دارم
خصوصی داری گلم


خاله جونم ممنون.شما به ما خیلی لطف دارید.من و آرینا هم خیلی دوستتون دارم.من هم خیلی به شما وابسته شدم.
قند عسل مامان بابا
18 بهمن 90 2:18
مامان مهربوم.من براتون تلگراف گذاشتم.بهتون نرسيده عزيزم؟


نه عزیزم.
مامان زهرا نازنازی
18 بهمن 90 3:23



ممنون.
مامان آریا
18 بهمن 90 10:32
سلام عزیزم
مبارکه
ایشاا... 190ساله شی
با افتخار شما هم به جمع دوستای آریا جون پیوستین



سلام خاله جون ممنون.
مامان فرنيا
18 بهمن 90 14:03
سلام نوزده ماهگيت مبارك
من هم مثل مامانت از اين عكسها خيلي خوشم امد بخصوص اين كه روي نيمكت نشستي


سلام خاله جون.ممنون از لطفتون.
مامانی شیما وحدیث
18 بهمن 90 14:15
مامانی منم باافتخار لینکیدمت


ممنون خاله جون.
مامان الینا
18 بهمن 90 16:26
سلام سلام
بـــــــــــه به مبارک باشه عزیزم 120 ساله بشی


سلام خاله جون.ممنون.
مهسا
18 بهمن 90 19:32
سلام خاله خوشگله. نوزده ماهگیت مبارک عزیزم.


سلام خاله جونم.ممنون.دلم براتون تنگ شده.
عاشق باران
18 بهمن 90 21:23
نوزده ماهگیت مبارک خاله جون چه عکسای خوشگلی... ماشالله بوس


ممنون خاله جونم.می بوسمتون.
مهسا مامان مرسانا
19 بهمن 90 1:18
19 ماهگیت مبارک عروسک


ممنون خاله جون.
مامان حنا
19 بهمن 90 2:19
سلام عزیزم پس کامنت من کوش؟؟؟؟؟؟
به خدا دیشب برات کامنت گذاشتم و 19 ماهگیشم تبریک گفتم الان اومدم هم کامنتمو ببینم هم ببینم پست جدید نزاشتی دیدم کامنتم نیست عجیبه!!!!!!!!!!!!!!!!


سلام خاله جونم.ببخشید بابت تاخیر دیروز روز امتحان رانندگیم بود و خیلی خسته شدم.به همین خاطر نتونستم جواب دوستای گلمو بدم.فقط بخاطر دوستای گلم یک پست جدید گذاشتم.
مامان خورشيد
19 بهمن 90 8:48
مباركه . الهي هميشه به شادي و سلامتي تولد هاش رو جشن بگيريد. پست سبزيجات هم خيلي قشنگه ممنون.از روي ماهش ببوسيد.


ممنون خاله جون.نظره لطفتونه.
مامان سوگل
19 بهمن 90 10:18
سلام خوشگل خانوم ناز، چه عکسای قشنگی داری جیگرطلا، نوزده ماهگیتون مبارک باشه، ایشالا بهار و تولدهای تولدهای تولدهای زیادی ببینی، دوست داریم


سلام خاله جون ممنون.چشماتون قشنگ می بینه.
مامان نادیا و نلیا
19 بهمن 90 13:19
آخی دخمل نازمون 19 ماهه شد مبا رک باشه خاله جوووووون..


خاله جون به هیمن زودی نوزده ماهه شدم.ممنون.
مامان علی
19 بهمن 90 23:04
سلام آرینای خوشگل و ملوسم 19 ماهگیت مبارک ببخش دیر اومدم لابد جشنم تموم شده راستی عکساتم خیلی قشنگه


سلام خاله جون ممنون چشماتون قشنگ می بینه.
زهره مامان آریان جون
19 بهمن 90 23:06
19 ماهگیت مبارک جیگر خاله
پشت پنجره دبال چی می گردی عزیززززم؟؟؟


سلام خاله جون ممنون.در فکر دد هستم.