آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آرینا مو فرفری

فکر می کنید آرینا کجاست؟؟؟؟

1390/11/30 16:58
نویسنده : مامان آرینا
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

                       شکلکهای جالب و متنوع آروین

نفس مامانی

بعد از خوردن نهار یدفعه غیبت زد و مامانی در جستجوی آرینااااااااااا.....

فکر می کنید آرینا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                   شکلکهای جالب آروین

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

                                                 شکلکهای جالب آروین

عزیزکم

مثل یه بچه خوب رفته بودی سر جات و پتو رو کشیدی بودی روی سرت و آروم آروم برای 

 خودت لالائی  میخوندی وبه زیون خودت می گفتی:هیش هیش هیش، هیش هیش هیش

مامانی نه به اون شیطنتات که هر دفعه باید یه جائی از  خونه پیدات کنیم که در حال 

خرابکاری هستی نه به اینکه با این کارای دلبرانه  مامانی و  غافلگیر می کنی.

                                 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نرگسی
30 بهمن 90 15:41
مامان پریا
30 بهمن 90 15:59
آخی موش کوچولوی نانازی خدا بخورمت فسقل نمکی موفرفری.


خاله جون اگه می خواین منو بخورین پس فرااااااااار.
مامان آرتین
30 بهمن 90 16:05
سلام. چقدر با نمکی
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


سلام ممنون خاله جون.عزیزم من هم خوشحال می شم یه دوست گل به جمع دوستای گل آرینا اضافه بشه.اما لطفا ادرس وبتونو برام بذارید.
مامان آنیسا
30 بهمن 90 16:20
ایییی جووووووون
آرینا شیرین شیرناست......آرینا جیگر جیگراست


ممنون خاله مهربونم شما به ما خیلی لطف دارید.
مامان پریسا
30 بهمن 90 18:21
قربون این خوشکل خانم.
مامانی پیش ما هم بیا


خدا نکنه خاله جون.به روی چشم عزیزم.
نگین مامان رادین
30 بهمن 90 19:58
ای جونمفدای تو دخمل ناناز بشم،عزیزم بیا و با اون زبون شیرینت به رادین هم لالایی بگو تا شاید کمی بخوابه.خیلی دوست دارم .


خاله نگین جونم من اگه بیام پیش رادین که دیگه کلا شبانه روز بیداریم و فقط شیطونی....
شهراد شیر کوچولو
30 بهمن 90 21:44
ای بلا ....
قربونت که اینقد با نمکی
عاشق وروجک هام



خدا نکنه خاله جون.می بوسمتون.
مامان فاطمه
30 بهمن 90 22:07
سلام خاله جون ماشاا...به گل دختری
چه کارای بانمکی می کنه می بوسمش


سلام خاله جون.ممنون من وآرینا می بوسیمتون.
مامان حنا
1 اسفند 90 6:10
عززززززییییزززززززز دلم
قربونت برم شیطون کوچولوی نازنازیم
آریناجون به خدا خیلی دوستت دارم خدا تو رو برای مامان و بابات نگه داره


خاله مهربونننننننننننم.خدا نکنه خاله جون.من و آرینا هم شما و حنا جون دوست داریم.
ترنم
1 اسفند 90 8:50
سلام کوچولوی ناز ی دارین چه موهای قشنگی زنده باشی عسیسم


سلام خاله جون. ممنون نظره لطفتونه.
نیاز وایلیاز
1 اسفند 90 10:07
آرینا موفرفری دوست داریم.میسی وبلاگمونو تبریک گفتی...نیاز وایلیاز


ممنون ما هم دوستون داریم.خواهش می کنم عزیزم.
مامان آرشیدا کوچولو
1 اسفند 90 13:43
عروسک باممک فسقلی خیلی جیگر شده ماشالله


ممنون خاله جون.
مامان پارسا
1 اسفند 90 14:48
الهی من قربون این شیرین کاریات بشم خاله ایی


خدا نکنه خاله جونم.
مامان نادیا و نلیا
1 اسفند 90 16:16
جیگررررررررررررررم....


دوستون دارم خاله جون.
زهره مامان آریان جون
2 اسفند 90 0:09

چقدر خوبه که همیشه برای این کارا غیبشون بزنه نه خرابکاری


دقیقا مامانی .
مامان مهدیسا
2 اسفند 90 0:54
سلام
وب قشنگی دارید آرینا جون مامان چقدر دوست داره که همچین وبلاگی برات درست کرده .
معلومه که آرینا جون خیلی شیطونه
با اجازه وبتون رو لینک کردم خوشحال میشم به وب ما سر بزنید و لینک مون کنید


سلام خاله جون.ممنون نظره لطفتونه.با کمال میل لینکتون کردم.
مامان پارسا
2 اسفند 90 8:13
الهی الهی خیلی جیگر شده


خاله جون ممنون.
مامان عسل
3 اسفند 90 8:46
خيلي نازي خاله خيلي


ممنون خاله جونم نظره لطفتونه.
مامان پارساجون
3 اسفند 90 23:45
عسیسم ناژی