آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

یک کلمه با دو معنی

1390/12/7 1:52
نویسنده : مامان آرینا
2,739 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

فلفلیه ، فرفره ، مو فرفری مامان

کلماتی که تقریبا یک جور تلفظ می کنی ولی دوتا معنی جدا داره که فقط مامانی می تونه

این دوتا معنی رو از هم تشخیص بده.

بالاخره مامانی گفتن....

                                              شکلکهای جالب و متنوع آروین

بابائی و بابائی (بابائی اول که همون باباست اما بابائی دوم یعنی بای بای ) حالا مامانی

چطور تشخیص می ده .

بابائی اول قسمت ئی با تاکید ولی بابائی دوم قسمت ئی بدون تاکید .

                                             شکلکهای جالب و متنوع آروین

آئی و آئی (آئی اول به معنی درد گرفتن و آئی دوم به معنی چائی)

مامانی فقط از عشوه و نازت متوجه می شه که این آئی گفتن یعنی یه جائی از بدن دختر گلم

درد می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حنا
7 اسفند 90 4:14
عزیز دلم فقط ما مادرا می تونیم زبون بچه هامون رو بفهمیم
نازنینم فدای شیرین زبونیات که می دونم الان دل مامانو بابارو می بری


دقیقا مامانی.آرینا که حسابی این روزا دلبری می کنه.فداش بشم.
مرجان مامان پریساجون
7 اسفند 90 10:08
خیلی داره بامزه میشه این دخمل گل.قربون اون حرف زدنت خاله جون.


مرسی خاله گلم.خدا نکنه.
مامان خورشيد
7 اسفند 90 10:24
اي جانم چه مترجم باحالي. مترجمي كه فقط با صداي قلبش و احساسش ترجمه مي كنه.


ممنون از پیام پرمهرتون.
مامان یکتا
7 اسفند 90 13:09
الهی بگردم خاله که تو مثل گنجشکا حرف میزنی. پس مامانی کارت شده ترجمه حرفای شیرین آرینا جون.منم اوایل که یکتا زبون باز کرده بود جایی که میرفتیم باید بعضی صحبتاش رو برا دیگران ترجمه میکردم.و جالبه که فقط مامانا این مهارت رو دارن.حتی گاهی باباها هم متوجه منظورشون نمیشن


دوست عزیزم دقیقا همینطوره.
فاطمه و محیا
7 اسفند 90 13:13
سلام عسیسم
مامان دیروز براتون ی نظر فرستاد اما انگار اب شده لفته تو زمین
ما لینکت کدیم
پیوندمون مبالک


سلام عزیزم.آخه چرااااااااا!!!!من پیامی دریافت نکردم.من با کمال میل لینکتون کردم.مبارکه مبارک.
نایسل
7 اسفند 90 16:06
عزیزززززززز دلممممم جون چه خوشگل حرف میزنه
مرسییی عزیزمم اگه راه دور نبود برای شما میفرستادیم
بوسسسس
واسه تولدم مرسیییییی

دختر ماهتو ببوسس


ممنون خاله جون.خواهش می کنم.من و آرینا می بوسیمتون.
مامانی شیما وحدیث
7 اسفند 90 20:27
به به میبینم که مامانی مترجمی کل کلمات آرینا جون رو گرفته
موش تورو بخوره مو فرفری خاله که انقدر شیرین زبونی
بوس بوس بوس


مامانی کم کم مدرک مترجمی زبان آرینا کوچولو رو می گیره.یه عالمه بوس برای شما.
مامان طاها
7 اسفند 90 22:21
این هم از همن خنرهای مادرانه هستش


مامانا با بزرگ کردن کوچولوها هنرائی بدست میارن که اصلا فکرشو نمی کردن.
زهره مامان آریان جون
8 اسفند 90 0:13
جاااانم
کلی خندیدم.خیلی باحال بود.مخصوصا آئی با عشوش
پس حسابس این روزا درگیر ترجمه هستی


حسسسسسسسسسسسابی.
نایسل
8 اسفند 90 0:19
چچرررااا همه مامانا اینقد گلنن


فقط عشق مادری....
مامان پارسا قند عسل
8 اسفند 90 0:42
داری کم کم بزرگ میشی آرینا جون خاله.عاشقتم عزیزم.یه عالمه بوس


خاله جون دیگه دارم واسه خودم خانمی میشم.خیلی خیلی دوستون دارم.منم می بوسمتون.
مامان نادیا و نلیا
8 اسفند 90 10:28
جیگریییییییییییییییییی آرینا جونم جیگرررررررررر*********


مرررررررررررررررسی خاله جونم.
مامان یسنا
8 اسفند 90 15:25
ای جانم با این کلمات نازش!!
مرسی ک به ما سر زدین خوشحال شدم!!


مرسی خاله جون.خواهش می کنم من از اشنائی با شما خوشحال شدم.
ستاره آسمونی
13 اسفند 90 9:55
قربونت بره خاله. خوش زبون


خدانکنه خاله جون.