آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا مو فرفری

مامان آرینا

1390/12/8 15:59
نویسنده : مامان آرینا
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرک مامانی

یکی از عروسکاتو بغل کردی ، یک  کیف هم دستت گرفتی ورفتی سمت آشپزخونه و از داخل  کابینت یک

کاسه کوچولو و یک قاشق برداشتی و همینطور که عروسک بغلت بود قاشق و می زدی داخل کاسه و

می بردی به طرف دهن عروسک.می خواستی به عروسکت غذا بدیconnie_feedbaby.gif

                    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

قربون دخترم  که برای عروسکاش مادری می کنه.

خواستم ازت عکس بگیریم چون دوست نداشتم حال و هواتو بهم بزنم عکس نگرفتم.این عکس مربوط به

چند ماه قبله.

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان اميرعلي
8 اسفند 90 16:20
سلام عزيزم ماشالله فرفري نازي داري خدابهتون ببخشه


ممنون دوست عزیزم.
مامان اميرعلي
8 اسفند 90 17:51
من لينکت کردم عزيزم


با کمال میل لینکتون کردم.
مرجان مامان پریساجون
8 اسفند 90 19:42
قربوننننننننننننننت واقعأ دلبری می کنی عزیزم


خدا نکنه خاله جون.دوست عزیزم شما به من و آرینا خیلی لطف دارید.
مامان یکتا
8 اسفند 90 22:09
الهی بگردم. مامان آرینا! نازی تو خاله. کارات هم قشنگن.من که همیشه از خوندن وبلاگت لذت میبرم.


خدا نکنه خاله جونم.ممنون دوست عزیزم نظره لطفتونه.
ما مان سونیا
8 اسفند 90 22:12
آفرین خانم طلا قربونت بشم با اون احساس مسولیتت جیگر طلا


خدا نکنه خاله جونم.احساس مسولیت آرینا دل مامانی رو برده.
مامان مهراد
8 اسفند 90 23:12
قربونش برم من .جیگره جیگر


خدا نکنه خاله جونم.
مامان پارسا قند عسل
9 اسفند 90 0:03
جوونم.نفسم.فشارت بدم و بوست کنم و یه عالمه لپات رو الکی گاز بگیرم.شیرین خاله


دوست عزیزم اینقدر شما به ما لطف دارید که من نمی دونم چی باید بگم.خیلی خیلی خیلی دوستون دارم.
مامان حنا
9 اسفند 90 3:28
عزیز دلم
آرینای خوشکلم مامان شده با وجود مامان خوبی که داری بایدم یاد بگیری مامان خوبی بشی آرینا جونم
می بوسمت عروسکم


دوست عزیزم شما خیلی به من وآرینا لطف دارید.خیلی خیلی دوستون داریم.
نرگسی
9 اسفند 90 10:36
مرسیییییییییییییییییییی ..


خواهش می کنم نرگس جون.
همیشه به روز هستیم
9 اسفند 90 12:10
سلام اومدم پیشتون جویای احوالتون بشم


سلام ممنون از لطفتون.لطفا آدرس وبتونو برام بذارید.


مامانی وروجک
9 اسفند 90 13:19
مامان کوچولوی موفرفری خوب به نی نی ت برس باشه خاله!با تبادل لینک موافقید؟


چشم خاله جون.با کمال میل لینکتون کردم.یک تلگراف هم دارید مامانی.
خاله ی امیرعلی
9 اسفند 90 14:30
سلام عزیزم
ای جووووونم داره خاله بازی میکنه با خودش عروسکه رو هم نی نی خودش میدونه نازی
خیلی نانازه این دخملت مامانی خدا حفظش کنه


سلام خاله جون خیلی بازی خوبیه.
ممنون دوست عزیزم.خدا همه بچه ها رو برای مادر و پدراشون حفظ کنه.
مامان آرشیدا
12 اسفند 90 18:25
ماشالله چه دخمل نازی عزیزم من لینکت میکنم البته با اجازه

ممنون عزیزم.خواهش می کنم.
لطفا آدرس وبتونو برام بذارید تا من هم به دیدن شما بیام.