آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

بهار نزدیک است...

1390/12/12 1:40
نویسنده : مامان آرینا
611 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                  

            

بهار می رسد ،نگاه کن!

فرشته من ...

بهار نزدیک است...

آمده ام پیش از نوروز به تو احساسم را عیدانه دهم.

عشقم را...

وجودم را...

لبخندم را...

رویای من...                          

بهار نزدیک است...

                                    شکلکهای جالب و متنوع آروین

بیا دوباره در هم متولد شویم...

بیا نفس نفس سلام زندگی را با هم شریک باشیم...

لحظه به لحظه...

بیا زندگی کنیم با اشتیاق...

شیرین من....

شیرینی زندگانیم بمان.

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا قند عسل
12 اسفند 90 1:09
قربونش برم چه عکسی گرفته.ماشاالله پر از ناز این دخمر


خدا نکنه خاله جونم.خاله فقط عشوه و ناز دارم.
بابای کیان
12 اسفند 90 1:42
سلام. چه دختر ناز و مو فرفری دارین. خدا نگهش داره براتون همراه با تندرستی و شما را هم برای آرینا. حتما برای این خانم کوچولو اسفند دود کنید. با اجازه لینکتون می کنم.


سلام ممنون نظره لطفتونه.با کمال میل لینکتون کردم.
نایسل
12 اسفند 90 10:38
عکسشو نگااا تورو خدا چه قرتی و بلا هست چه فیگورهایی میگیره عشق من


خاله، بلاااااااا.......
مامان حنا
13 اسفند 90 4:53
عززززززززززییییززززززززززمممممممم
خدا برات نگهش داره حسابی ناز میاد براتون
می بوسمش


ممنون عزیزم.آریناحسابی برای من و بابائی نازو عشوه می کنه.
مامان عسل
13 اسفند 90 8:45
هزار ماشالا خاله جون نميگي دل ما آب ميشه انقدر ناز ژست ميگيري


ممنون خاله جون.آخیییییییی عزیزم.