آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

کلاه برداری آرینا

1390/12/15 15:41
نویسنده : مامان آرینا
1,667 بازدید
اشتراک گذاری

کلاه برداری آرینا!!!!!!!

                                    

چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟20.gif

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

دخترکم

دیشب که طبق معمول قبل از خواب داشتم عکسای نازتو نگاه می کردم این عکسارو دیدم.

که مربوط به چند ماهه قبل بود.

                              29.gif   29.gif 

اخم آرینا به نی نی گل...

           

                               29.gif29.gif

آرینا در حال کلاه برداری از نی نی گل....

           

                                 29.gif29.gif

آرینا:به من بیشتر میاد...

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان تربچه نقلی
15 اسفند 90 17:39
سلام عزیزم چرا ازش گرفتن همون موقع هم گفتن کم کاره دوباره یک ماهگی آزمایش دادن دکتر گفت خوب شده همینه که خیلی نگرانم کزده
دیگه توکل کردم به خدا منتطرم جواب آزمایشش بیاد.


سلام عزیزم.انشااله هیچ مشکلی نیست نگران نباشید.توکل به خدا.
مامان تربچه نقلی
15 اسفند 90 17:41
آره خاله جون به تو بیشتر میاد


مرسی خاله جونم.
مامان تربچه نقلی
15 اسفند 90 17:44
یادم رفت بگم آریانا شیر خودمو میخوره
مامان عرشیا
15 اسفند 90 19:41



ممنون خاله جون.
فریبا
15 اسفند 90 20:17
جالب بود! کاملا برنامه ریزی شده!!!


آخه خاله جون مگه کلاه برداری بدون برنامه ریزی هم می شه!!!!
مامان اميرعلي
15 اسفند 90 22:35
ـــــ_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____


مرسی خاله از عروسک خرسی و قلب.
مامان یکتا
15 اسفند 90 22:56
چه دخمل زرنگی. خاله جون کلاهبرداری؟!!!!!! فدات بشم من با این کارات


خاله جون کجاشو دیدین!!!!خدا نکنه خاله جون.
مامان پارسا قند عسل
15 اسفند 90 23:14
جووووووووونم،عززززززززززیزم


مرسییییییییییی خاله جوووووووون.
رادین عشق زندگی
15 اسفند 90 23:22
الههی فدای شما شم من معلومه این کلاه به شما بیشتر میاد جوجو خان


خدا نکنه خاله جون درسته به من بیشتر میاد.
محيا كوچولو
15 اسفند 90 23:47
سلام آرينا فرفري خيلي نازي معلومه كه آينده درخشاني هم داري ولي هميشه كلاه هاي خوشگل رو بردار


سلام، ممنونم خاله جون از تعریف های شما.باشه خاله جون فقط خوشگلاشو بر می دارم.
نرگسی
15 اسفند 90 23:52
ای جونم مو فرفری .. عزیز دلم .. چقدر تو ماهی ..


مرسییییییییییی خاله نرگس جون.
مامان آلا
16 اسفند 90 0:15
ای دخمر شیطون
اخمات هم نازه



خاله اخم می کنم باید فقط ببینید یک جذبه ائی دارم....!!!!!
لطفا آدرس وبتونو برام بذارید.
نایسل
16 اسفند 90 0:42
بده خاله کم کم از کلاه میرسه به این که پاتو توی کفش اینو اون کنی


خاله جون من اول پامو کردم توی کفش بزرگترا حالا رسیدم به این کار.عکسش توی وبلاگم هست.صفحات اول ،دوم.
مامان آرشیدا کوچولو
16 اسفند 90 1:40
آرینا عشق من میشی؟ امیدوارم نگه نهههه عسسسسسسسسل بوسسسس


مامانی مهربون آرینا عاشق نی نی و ماماناست مطمئنم اگه ببینتون از بغلتون پائین نمی یاد.ما هم عاشقتون هستیم.
مامان مارال
16 اسفند 90 1:40
سلام مامان مو فرفری.خسته نباشید. میدونی خوب بلدی نظر ها را جلب کنیا...( چه اتفاقی افتاده؟ کلاهبرداری کرده...) دستتون درد نکنه.وبلاگ جذابی داره موفرفری جون.


سلام،خاله جون این دیگه از هنرهای مامانیه.خوشحالم نظرتونو جلب کرده.معلومه که مامانی خوب کارشو انجام داده.ممنون از لطفتون.خداروشکر که وبلاگ آرینا برای شما جذابه.
نگین مامان رادین
16 اسفند 90 2:07
سلام جیگر طلای من الاهی فدات بشم با این کارهای با مزهای که می کنی دلم رو می بری.
ارینا جون می دونی بهت چی می گم ؟می گم دخملم الان که پای کامپیوتر بودم با خودم گفتم خوب حالا برم سراغ دخملی خودم که بابای رادین با شنیدن این حرفم گفت چی و من عکس کلاه برداری شمارو نشونش دادم و گفتم این دخمل منه که عاشقشم.


مامان نگین مهربون شما خیلی به ما لطف دارید.ما هم خیلی دوستون داریم و عاشقتون هستیم.در ضمن رادین جون در دل فامیل و اقوام و دوست اشناهای ما خیلی جا باز کرده.
مامان ارتین
16 اسفند 90 12:37
سلام خوشگلم به تو همه چیز میاد اما من جای تو بودم موهای خوشگلم با کلاه نمی پوشوندم عزیزم


سلام ،ممنون خاله جون ،آخه من کلاه دوست دارم!!!!!
مامان حنا
16 اسفند 90 16:26
سلام .....سلام
ای جونم قلبون اون کلاه بلداشتنت بشم عسیسم
ماشالله آرینا جون خیلی با نمکه دلم براتون یه ذره شده بود خدا رو شکر کامپیوترمون درست شد نفس منم باز شد داشتم از بی کامپیوتری خفه میشدم البته موبایل بود ولی مثل کامپیوتر راحت نیست درستو حسابی کانکت نمیشد ممنون که سراغمون رو میگیری به خدا خیلی برام عزیزین
آرینا جون می بوسمت خوشکل خاله

سلاااااااااام ،خدا نکنه خاله جون.ماهم دلتنگ شما بودیم ، شما هم برای ما خیلی عزیز هستین.خداروشکر که مشکل حل شد.می بوسمتون.

مامان طاها
16 اسفند 90 17:00
آره خاله به تو بیشتر میاد آخه خیلی نازی


مرسسسسسسسسی خاله جون.
نایسل
16 اسفند 90 22:09
ای وای خالههه بعدش چی کار میکنی اینو اونو سیاه میکنی جیگرممم


ای وای نه خالهههههههههههه جون.
آرینا: دیگه سیاهکاری، نه نه نه .
مرجان مامان پریساجون
16 اسفند 90 23:36
بهترین کلاه دنیا با طلا و نگین الماس سرت میکنیم خاله جون.


مرسسسسسسسسسسسسسی خاله مهربونم ،دوستون دارم هزارنا.
شکلات مامانی وباباش
17 اسفند 90 10:22
عزیزم شما در دو صورتم نازیچه با کلاه چه بی کلاهدست مامانی هم واسه نوشتن مطالب درد نکنه آخه مامانی خیلی قشنگ اتفاقات روزمره ات رو مینویسه


مرسسسسسسسسسی خاله جونم.خواهش می کنم عزیزم نظره لطفتونه.
مامانی وروجک
17 اسفند 90 11:17
دخترک مو فرفری خوب میتونی از پس کارات بربیای افرین به شجاعتتخیلی هم بهت میاد


درسته خاله جون آرینا بلا از پس کاراش برمیاد.بلاست دیگه.