آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

سنبل های هفت سین امسال را این مدلی بچینید.

1390/12/16 1:26
نویسنده : مامان آرینا
3,919 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایده های جدید گل آرایی و مدلهای خاص چیدن گلهای سنبل را برای سفره هفت سین در این نوشته ببینید. چیدن گل با تخم مرغ!، سنگ ، خاک ژله ای و ایده های جالب دیگر برای تزئینات سفره هفت سین امسال در ادامه مطلب آمده است.

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

آموزش گل آرایی های این نوشته :

روش کار در گل آرایی های این نوشته، قرار دادن یک گلدان کوچک داخل یک گلدان بزرگ است. داخل گلدان کوچک ، گل ها را قرار می دهید و داخل گلدان بزرگ ، تزییناتی مانند جیلی بیلی در عکس بالا، یا تخم مرغ و خاک ژله ای و … را می ریزید! به همین سادگی!

گل آرایی با تخم مرغ !

طرح  زیر برای سفره  هفت سین، با ترکیب چیدن گل سنبل و تخم مرغ های رنگی ، تزیینات منحصر به فردی را ایجاد می کند.

گل آرایی با سنگریزه های رنگی:

در گل آرایی با سنگریزه های رنگی و ژله ای می توانید گل ها را مستقیما داخل گلدان قرار دهید و مانند آموزش بالا،از دو گلدان استفاده نکنید.

دو طرح از مدل تزیین گل با خاک ژله ای:

تزیین سبزه با گل سنبل  و سنگ و عروسک برای سفره هقت سین:

مدل بسیار شیک تزیین گل درون آب ، با سنگ و شمع:

تالیف : سایت کودک سیتی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

قند عسل مامان بابا
16 اسفند 90 1:41
عزيزم نظر خصوصي داريد.بووووووس


چشم عزیزم.
نگین مامان رادین
16 اسفند 90 2:08
دخمل گلم می دونی من وشما یه وجه مشترک داریم ! اگه تونستی حدس بزنی؟


نه خاله جون خیلی دوست دارم بدونم وجه اشتراکمون چی هست.]

مامان مانی
16 اسفند 90 15:29
مثل همیشه عالیه


خوشحالم خوشتون اومده دوست خوبم.
نرگسی
16 اسفند 90 15:43
مرسی عزیزممم ..


خواهش می کنم.
مامان حنا
16 اسفند 90 16:28
مثل همیشه مامان آرینا جون با پستای عالی اومد دستت درد نکنه عزیزم
زحمت میکشی


خواهش میکنم عزیزم.
محيا كوچولو
16 اسفند 90 19:21
سلام خاله من اريناجونو رو توليست دوستاي گلم لينك كردم


سلام خاله جون،ممنون از لطفتون.من هم با کمال میل لینکتون کردم.
مامان یکتا
16 اسفند 90 20:22
سلام گلم.خیلی خوب بود.مخصوصا شمع توی آب یه ایده خیلی جالب بود و من و یکتا هم عاشق شمع هستیم.حتما برا دخترم اجرا میکنم مرسی.
راستی مامانی باتوجه به گفته هاتون و نظرات ارزشمندی که برامون به یادگار میذارید، فکر میکنم من و شما احساساتمون به هم شبیه هست. من از دوستی باشما خیلی خیلی خوشحالم.


سلام دوست عزیزم.خوشحالم خوشتون اومده.عزیزم درست می گید من هم همین طور فکر می کنم.احساساتمون خیلی به هم شبیه هست.من هم خیلی خوشحالم دوست گلی چون شما دارم.
نایسل
16 اسفند 90 22:09
هزار هزار بار ممنون
منم براتون بهترین آرزوها رو دارم کنار همسر و بچه هاتون سال های سال شاد و خشبخت باشیددددد
دوست دارم مهربونم


خواهش می کنم عزیزم.ممنون از دعاتون.ما هم دوستون داریم.
مرجان مامان پریساجون
16 اسفند 90 23:32
فقط میتونم بگم آفرین و احسنت به شما مامانی فعال و خوش ذوق


ممنون عزیزم شما لطف دارید.
مامان نگار
17 اسفند 90 0:32
خیلی زیبا بود مرسی


خواهش می کنم عزیزم.لطفا آدرس وبتونو برام بذارید.


مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 اسفند 90 16:54
ممنون عزیز


خواهش می کنم دوست عزیزم.
مامان پارسا قند عسل
18 اسفند 90 0:49
عزيزم عالي بود و بي نطير،مثل هميشه،يه عالمه بوس برايه شما و آريناي دوست داشتني


خواهش می کنم دوست عزیزم.من و آرینا می بوسیمتون.