آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

تزئین جام برای سفره هفت سین

1390/12/23 10:29
نویسنده : مامان آرینا
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش تزئین جام یا حباب به روش ساده

       

وسائل مورد نیاز :

حباب

رنگ ویترای

چسب اکلیلی

گل یا هر وسیله تزئینی

 

اندازه این حباب به خودتون بستگی داره من از یک حباب کوچیک استفاده

کردم اول از همه با پنبه و الکل پاکش کردم به کمک لنت برق یا چسب یک

بعلاوه روی حباب درست کردم که توی عکس کاملا مشخصه  .شما میتونید

خطهای بیشتری داشته باشین .

 

بعد با کمک یک تکه اسفنج یا قلم مو رنگ ویترای قرمز را روی اون زدم

میتونید به صورت ضربه ای این کار را انجام بدین یا کاملا رنگش کنید .رنگ

های ویترای میتونه بیس آب یا تینر باشه فقط اگر بیس تینر استفاده کردین

باید کمی رنگ را بیشتر بزنید چون بعد از خشک شدن کمی کمرنگتر میشه

کار خیلی زود خشک میشه .

مراقب باشید که با پنبه رنگ روی کار نزنید که حسابی می چسبه و دیگه

نمیتونید تکه های پنبه را جدا کنید.

 

چسب را بکنید الان جاهای خالی داریم که رنگ نشدن از اینجای کار دیگه

سلیقه خودتون را می طلبه .

من بالای حباب را با چسب اکلیلی پوشوندم حواستون باشه دستتون روی

چسب نره بذارید کاملا خشک بشه.

 

یک سری وسیله های تزئینی تو مهره فروشی ها و خرازی ها هست که این

 شکل زیر یک نمونه اون هست از آقای فروشنده اسمشون را پرسیدم ولی

نمیدونست گفت ما فقط میفروشیم .جنس اونها یک نوع فلز نرمه شبیه نقره

رنگشون هم همینطور من از خرازی های مشیر خلوت بازار خریدمشون .

 

با چسب حرارتی اونها را روی قسمت های رنگ نشده حباب چسبوندم شما

هر جور که دوست دارین میتونید این کار را تغییر بدین .

 

 

حتی میتونید وسط قسمت رنگ شده را هم از این اشکال بچسبونید .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آنیسا
23 اسفند 90 10:35
سلام ما برگشتیم به ادرس قبلی
از امروز خواستین به ما سر بزنین بیاین اینجا
http://anisaeshghe.niniweblog.com/


چشم عزیزم.
نگین مامان رادین
23 اسفند 90 10:47
______________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&




مرسی عزیزم.
نسترن
23 اسفند 90 10:48
چقدر که از این یکی خوشمان امد خیلی زیبا بود
مامانی دستت درد نکنه


خواهش می کنم عزیزم.
مامان ملينا
23 اسفند 90 10:50
سلام محشره. من هميشه دنبال طراحي روي بلور و شيشه بودم. اموزش تزئين شما هم خيلي جالبه. ممنون ميشم اگه آموزشي در اين مورد داشتي باز هم نشون بدي. عاشق تمام مطالب آموزشيتم. دمت گرم.من تازه وبلاگمو ساختم ولي خوشحال ميشم تشريف بياري


سلام عزیزم خوشحالم مورد استفاده قرارگرفته.چشم حتما در این مورد پست می ذارم.نظره لطفتونه.
عزیزم بالاخره تونستم بیام به دیدنتون.
نسترن
23 اسفند 90 10:50
راستی اون سورپرایزت حرف نداره عزیزم ای قربون این دختر گلی برم که اینقده مهربونه


خواهش می کنم عزیزم.
مامان مانی
23 اسفند 90 16:07
خیلی جالبه مامانی
مامان آیلین
24 اسفند 90 11:34
خیلی ممنون از اموزشهاتون خیلی خوشگلن روی ارینارو هم ببوس


خواهش می کنم عزیزم.هزارتا بوس برای شما.
مامان فاطمه
24 اسفند 90 19:57
دست شما درد نکنه آموزش خوبیه ولی متاسفانه من اینو دیر دیدم چون آمادشو خریدم اکه زوذتر دیده بودم خودم درست می کردم بازم ممنون


مشکلی نیست مامانی انشااله سال دیگه.