آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

چراغ های روشن

1391/1/11 14:53
نویسنده : مامان آرینا
981 بازدید
اشتراک گذاری

                           

  41.gif

دختر نازم

تا دو شب پیش موقع خواب تمام چراغ های خونه باید خاموش می شد تا شما خیالت

راحت باشه که هیچ جا خبری  از شیطونی نیست تا لالا بکنی...

                                              http://www.khavaranshop.com/ 

خريد پستي از خاوران شاپ

اما دو شبه که ،موقع خواب حتما باید چراغ ها روشن باشه تا شما لالا بکنی....

                                                 http://www.khavaranshop.com/ 

خريد پستي از خاوران شاپ

با تغییر فصل آرینا هم داره تغییر می کنه!!!!!!!!!!!!!!!

                                              http://www.khavaranshop.com/ 

خريد پستي از خاوران شاپ

شگفتااااااااااااااااااااااااااااا....

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهره مامان آریان جون
12 فروردین 91 1:08
بهار اومد و آرینا خانوم هم دگرگون شد.


گل گفتی خاله جون.
ترمه و مامانش
12 فروردین 91 1:46
عزیز دلم
از پیام پر مهرت ممنونم
سال نو شما هم مبارک باشه
فر فری خوشگل و خوشتیپ نازنینم
همیشه این لحظه های به یاد ماندنی را در کنار عزیزانت سالهای سال تجربه کنی در نهایت عشق و سلامت



خواهش می کنم دوست عزیزم،سال نو مبارک.مرسی از دعاتون.
نرگسی
12 فروردین 91 2:03
آتـــریـســـا جـون
12 فروردین 91 3:03

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون


آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ




عزیزم به دیدنتون اومدم ولی متاسفانه نتونستم پیام بذارم.
arshia
12 فروردین 91 9:40
سال خــــــــــوبی براتــــون ارزومنــــــــــــــــدیم
نوروزتون مباررررررررررررررررررک


ممنون عزیزم همچنین برای شما.
مامان حنا
13 فروردین 91 22:47
سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟
تعطیلات عید خوش گذشت دخمل نازم خوبه؟؟؟؟؟؟؟
دلم براتون تنگیده بود
ببخش بهت خبر ندادم اومدیم ماهشهر آخه تصمیممون یه دفعه شد تازه از کمربندیش رد شدیم داخل شهر نیومدیم میخوای بیا توی وبلاگ حناجونم توضیح دادم الهی قربونت برم یه وقت دلخور نشی ایشالله سری بعد
از روی دخملی نازت هم ببوس


سلام دوست عزیزم،مرسی تعطیلات خوب بود جای شما خالی.من هم دلم برای شما تنگ شده بود.مامانی خیلی دوست داشتم از نزدیک ببینمتون.
نگین مامان رادین
17 فروردین 91 0:41
قربون دگرگونی و ترسیدنت بشم ،مامانی حتما شب خوابیدنی از یه چیزی یا سایه ای ترسیده یا شاید هم خواب بد دیده مواظب عروسک ملوس من باشید


دوست عزیزم این چند روز عید آرینا دورش خیلی شلوغ بودوقتی مهمانام رفتن آرینا اینطوری شد.فکر کنم از تنهائی باشه.چشم عزیزم حتما مواظب عروسک شما هستم.