آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

عکس داغ داغ

1391/1/17 15:18
نویسنده : مامان آرینا
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

عکس داغ داغ

از آرینا     تازه آپلود شده  از یک جای دنج برای خرابکاری...

             Animated Music

 

 

     15.gif شکلکهای جالب آروین15.gif

دخترکم

مامانی مشغول جمع و جور کردن اتاق بود که یدفعه غیبت زد و تا اینکه مامانی شما رو

پشت چوب لباسی پیدا کرد.ساعت مامانی رو برداشته بودی و از فرصت استفاده کردی

و رفتی پشت چوب لباسی تا هر بلائی که دلت می خواد سر ساعت مامانی بیاری ....

یه جای دنج برای خرابکاری......

               

وقتی مامانی جای دنج شما رو شناسائی کرد برای اینکه کم نیاری فقط می خندیدی

عزیزکم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ملينا
17 فروردین 91 15:19
چه دخمل شيطون و با نمكيه


مرسی خاله جون.
نسترن
17 فروردین 91 15:54
ای جونم عجب دختر بلایی بوسسسس


خاله جون بلااااااااااا...
مامان شایان
17 فروردین 91 15:55
,وبلاگ قشنگیه.خنده مو قع خرابکاری دخملی خیلی بامزه است. اگه دوست داشتی خوشحال میشم به لینک دوستات ملحق بشم.


ممنون عزیزم چشماتون قشنگ می بینه.
عزیزم من با کمال میل لینکتون کردم.به جمع دوستای گل آرینا خوش اومدین.در وبتون قسمت نظرات نبود!!!!!!!!!!!!!!!
آرتین خان
17 فروردین 91 15:58
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری
آغاز روزهایی باشد که آرزو داری



ممنون عزیزم.
نگین مامان رادین
17 فروردین 91 16:38
قربون اون خده هات بشم،موش بخوره تورو عروسکم ،فدای اون هوشت بشم که همچین جایی برا خربکاری پیدا کردی الاهی من فدات که نمی خوایی کم بیاری ایشاالله که هیچ وقت تو زندگیت کم نیاری و همیشه لبهات خندون باشه


خاله جون جای خوبی برای خرابکاری پیدا کردم نه...
مرسی خاله جون انشااله شما هم همیشه لبتون پرخنده باشه.
مامان حنا
17 فروردین 91 16:52
عزیزدلم
با همین شیطونیات خودتو توی دل هممون جا کردی نازنینم


خاله های مهربون آرینا خیلی به آرینا لطف دارن.خیلی دوستون دارم.
آرتین خان
17 فروردین 91 19:14
سلام مامان جون آرینا جون
اگه تاریخ تولد جیگری رو برام بنویسی با کمال میل لینکتون میکنم


سلام دوست عزیزم.چشم با کمال میل.
مامان فرنيا
19 فروردین 91 12:49
واي چه خنده شيريني


مرسی خاله جون.
مامانی وروجک
19 فروردین 91 19:29
وروووووووجک شیطون


ورووووووووووووجک شیطووووووووووووووون....
مامان پارسا قند عسل
20 فروردین 91 0:28
قربون اون خنده جانانه ات بشم جیگر من


خدا نکنه خاله جون.
مامان نادیا و نلیا
20 فروردین 91 9:51
وووووییی چه خنده شیطنت باریییییییی


دقیقا مامانی.