آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

اولین دست نوشته های آرینا

1391/1/17 16:44
نویسنده : مامان آرینا
599 بازدید
اشتراک گذاری

آرینای عزیزم

تازه از خواب ناز بیدار شده و اومده توی بغل مامانی و این نوشته هارو خودش برای

دوستای مهربونش تایپ کرده البته نوشته های پائینی....

ههئذرططمکتنذزط           رزط

                           ذذذذذبب لت نتتتت د                        دتعه         داعاااااااااا

ذ               

مرده این فشار دادن دکمه اسپیسم......

ترجمه متن به عهده دوستای مهربون آرینا جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
17 فروردین 91 16:59
عزیز دلممممممممممم ..


مرسی خاله جون.
نرگسی
17 فروردین 91 17:01
مثل اینکه خیلی دلت کباب ترکی خواسته مامانی که همچین دعایی کردی ؟


درسته نرگس جون خیلی هوس کردم.
نسترن
18 فروردین 91 11:54
عزیز خاله چشم بهم بزنیم خودت شروع میکنی به نوشتن و اون روز ما چقدر خوشحال خواهیم شد
دوستت دارم نفس طلایی موفرفری خودم


نسترن جون به انتظار روزی که آرینا خودش خاطراتشو بنویسه انوقت مامانی چکار کنه بیکار می شه که.....
خیلی دوست دارم عزیزم.
مامان پارسا قند عسل
20 فروردین 91 0:27
مامان یکتا
20 فروردین 91 21:35
آخیییییییی. شماهم که وبلاگ نویس شدی.مامان جون میگفتن........دلم نیومد نبینم دست نوشته هاتو عزیزم.


خاله دیگه کم کم مامانی باید بره مرخصی و خودم خاطراتمو ثبت کنم.