آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

آرینا مو فرفری

جوجه طلائی

1391/1/19 0:38
نویسنده : مامان آرینا
1,772 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ناز مامانی

عصر وقتی با بابائی از بیرون اومدی خونه دویدی سمت مامانی و

 با صدای بلند گفتی مامان ....

مامانی متوجه شد یه اتفاقی افتاده آخه هر وقت آرینا با تاکید میگه مامان یعنی یه

خبری شده ، که مامانی یه جوجه دست بابائی دید که برای آرینا خریده بود....

در ادامه بقیه ماجرا و عاقبت جوجه طلائی....

 

آرینا اصلا از جوجه و هر موجود زنده ی دیگه ائی نمی ترسه

آرینا فکر کرده جوجه زبون بسته ماشینه.....

زبون بسته جوجه طلائی دیگه از حال رفت حالا مامانی و بابائی می خوان جوجه طلائی رو

نجات بدن آرینا جوجه شو می بوسه یعنی دوستش دارم....

بالاخره جوجه زبون بسته آزاد شد ولی تا یک ساعتی بی حال گوشه تراس نشسته بود....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان نفسی
19 فروردین 91 1:36
وای ارینا جونم سلام یادم رفت اول بدم اخه خاله جون چرا اون زبون بسترو اونطوری فشارش میدی گناه داره خدا کنه نمیره اخه این جوجوها رو اذیت کنی زود می میره


سلام خاله جون،آرینا خیلی جوجشو دوست داره .مامانی مراقب جوجه طلائی هست.
صوفیا
19 فروردین 91 2:42
عزیزم چه محکم این جوجه رو گرفته.از طرف من این دخملی رو بوس کن


خاله خیلی دوسش دارم آخه.(دوستی خاله خرسه)مرسی عزیزم.
نسترن
19 فروردین 91 9:21
جوجه بدبخت فکر کنم له شده ای جونم که جوجه اش چقدر هم دوست داره عکس یکی مونده به اخرش خیلی با نمکه


واقعا، جوجه بخت برگشته.
مامان انیسا
19 فروردین 91 14:31
حسابی جوجه ی بیچاره رو چلونده ها
خاله جوجه دوست داری؟
نازش کن....نازی


خاله خیلی دوسش دارم مامانم میگه نازش کن اما نمی دونم چرا وقتی می خوام نازش کنم زیر دستم له می شه!!!!!
مامان یسنا گلی
19 فروردین 91 16:03
بیچاره جوجه طلایی.یسنا من هم یه جوجه طوطی داره.هم نازش میکنه هم میبوسش اما اذیتش نمیکنه.
ممنون واسه تبریک تولد یسنا.
بوسسسسسسسس


خاله جون آرینا تازه جوجه از نزدیک دیده و فعلا هیجان زده شده.خواهش می کنم وظیفه بود.
مامان حنا
19 فروردین 91 18:45
جووووووووووووون دلم
چقد خوبه آرینا جون از هیچ چیزی نمیترسه
وای ماشالله که توی عکسا ناز افتادی خاله جونم



مرسی خاله جونم.
مامانی وروجک
19 فروردین 91 19:26
سلام اخی گناه داره اون جوجه له شد بیچاره مبارکت باشه خاله جون بیشتر مراقبش باش


سلام خاله جون مامانی مراقب جوجو طلا هست.
ilijoon
19 فروردین 91 23:39
ولي خودمونيم تو هم مثل جوجو نازي
قربونت برم جيگريييييي


مرسی خاله جون.لطفا آدرس وبتونو برام بذارید.
مامان پارسا قند عسل
20 فروردین 91 0:22
آخ جان .خاله قربون این دختر نترس و شجاع بره.جونم عزیزم


مرسی خاله جون.
زهره مامان آریان جون
20 فروردین 91 1:01

افرین دختر شجاع.لهش نکنی؟؟
اریان منم عاشق حیووناست اما با حفظ فاصله قانونی


خاله جون مامانی مراقبه که جوجو له نشه.نازی آریان جونم.فاصله قانونی یعنی چند متر؟؟؟؟؟شوخی
مامان نادیا و نلیا
20 فروردین 91 9:50
وای چه عکساییی....فقط خاله جون یکم ملایم تر ابراز احساسات کنی دیکه عالی میشههههه


چشم خاله جون اخه خیلی هیجان زده شده بودم.
خاله ی امیرعلی
20 فروردین 91 13:31
سلام
کلا بچه ها تو این سن هرچی حیوون ببینن دوست دارن بهش دس بزنن و فشارش بدن
حیونکی جوجه طلا


سلام عزیزم.دقیقا همین طوره خوب حس کنجکاویه دیگه...
طفلی حیوونای زبون بسته...


نگین مامان رادین
22 فروردین 91 18:24
الاهی فداش بشم همه ی کار هاش بامزه ست،عزیزم خودت که جوجویی،یه جوجوی ناز که دلم می خواد قورتت بدم


خدا نکنه خاله جونم ، خاله خوب شد جوجو نشدم وگرنه قورتم می دادین!!!!