آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا و عکس بابائی

1391/1/29 16:15
نویسنده : مامان آرینا
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

 

                          

                                   41.gif

13100000قند عسلم13100000

امروز وقتی متوجه شدم صدای شما نمی یاد ، گفتم دوباره این دختر داره یه دسته گلی

به آب می ده.

وقتی رسیدم بالای سرت دیدم کیف بابائی رو برداشتی و کارت شناسائی

بابا که عکسش روی کارت هست رو نگاه می کنی و می بوسی...

مامانی : آرینا گلی این عکس کیه؟؟؟

آرینا : بابا جان...

مامانی :بابا جان

چقدر این پدر و دختر برای هم کلاس می ذارن.00100000آرینای عزیزم هیچ وقت این صحنه ی

امروز رو از یاد نمی برم و تصویرش برای همیشه در ذهنم حک شد.

11500000دوستون دارم.11500000

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان تربچه نقلی
29 فروردین 91 17:06
دخترا بابایین دیگه چه میشه کرد


درسته عزیزم دخترا همشون بابائین.
مامان امیر مهدی
29 فروردین 91 17:37
معلومه باباشو خیلی دوست داره


خیلللللللللللللللللللللللللی زیاد .عشقش باباشه.
مامانی شیما وحدیث
29 فروردین 91 20:25
سلام
به نظرم عکس خودت ونشونش بده ببین میگه مامان جان
تا اون وفت ببینی تو رو بیشتر دوست داره یا با باییش و ....(ستاد دو به هم زنی )
لفطا این آرینا ی شیرین و چند تا بوووووس آبدار بکن
مارو هم ی ا د ت ن ر ه


سلام عزیزم باید همین کارو بکنم.البته مامانی همش با آریناست ولی بابائی می ره سر کار و چند ساعتی خونه نیست آرینا هم دلش تنگ می شه .چشم مامانی جون منم می بوسمتون.عزیزم به دیدنتون اومدم.
نرگسی
29 فروردین 91 22:10
خیلی ممنون ..


خواهش می کنم عزیزم.
مامان پارسا قند عسل
30 فروردین 91 2:17
بگردم قدشو،مو فرفريه خاله ميبوسمت هزارتا آرينايه باهوش خاله


خدا نکنه عزیزم.می بوسمتون یه دنیا.
مامان پارسا قند عسل
30 فروردین 91 2:23
عزيز دلم خصوصي داري.


دوست خوبم پیام خصوصی شما به دستم نرسید.
صوفیا
30 فروردین 91 3:04
ازحال این کوچولو فرق میزازه!!!بوسش کن این دختر گل والبته بابایی رو


مامانی می بینی دخترا همشون بابائین.مرسی عزیزم منم می بوسمتون.
نسترن
30 فروردین 91 9:30
کاردنیا دیگه یکی دیگه زحمت میکشه بزرگ میکنه و کلا باهاش کلنجارمیره اون یکی دیگه میشه جان
عشقم تو چقدر که باحالی


دقیقا نسترن جون اما من وقتی می بینم آرینا اینقدر بابائیه خیلی دوست دارم و لذت می برم.دوست دارم عزیزم.


مامان ملينا
30 فروردین 91 10:53
سلام دختر عشق باباشه و هوو مامان


سلام عزیزم.درسته مامانی


آرتین خان
30 فروردین 91 15:26
سلام عزیزم این آدرس جدید منه
البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم
http://artinkhaan.blogsky.com
www.artinkhaan.niniweblog.com

ماشالا چه بلا شده آرینای خاله


سلام دوست عزیزم.عزیزم به وب جدید ارتین جان سرزدم مبارک باشه.
خیلی خاله بلا شده.
زهره مامان آریان جون
31 فروردین 91 0:33
الهی زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه.


مرسی عزیزم از دعای شما.
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 0:41
ای جونم فدای اون دل مهربونت بشم،قربونت که این قد بابایی هستی .
وای که مامانی این دخمل ها چقد بابایی هستند.خدا پدر و دختر رو برا هم حفظ کنه و به شما هم سلامتی و عمری طولانی بده و شاد و خوش باشید


خدا نکنه خاله جون.دخترا همشون بابائی هستن.ممنون عزیزم از دعای پر مهرتون.
زهرا ـ مامان مریم گلی
31 فروردین 91 0:42
سلام عزیز دلمممم....وای خدا دلم خیلی براتون تنگ شده بود....


شرمنده به خدا اینقد تو لینکدونیم پر شده بود که اصلا گیج میشدم به کدومشون سر زدم به کدوم نزدم....

از طرفم بماچ این شیرین عسل و ...


سلام عزیزم ما هم دلمون برای شما تنگ شده بود.خواهش می کنم دشمنتون شرمنده.چشم حتما عزیزم.
مامان مانی
31 فروردین 91 17:58
الهی ..............جیگرشو


ممنون خاله مهربونم.
آرتین خان
31 فروردین 91 23:43
سلام عزیززم
اگه زحمتی نیست آدرس آرتین خان رو از 1389 به آرتین خان تغییر بدین ممنون میشم


سلام دوست خوبم.نه عزیزم چه زحمتی آدرس وب ارتین جونو تغییر دادم.
مامان حنا
1 اردیبهشت 91 13:07
قوبون دخمل نازم برم که انقده بابادوسته
ای جووووووووونم خدا سایه مامان و باابی عزیزترو از سرت کم نکنه عزیزم


خدا نکنه خاله مهربونم.ممنون از دعای شما مامانی مهربون.
عاشق باران
1 اردیبهشت 91 17:06
خوش بحال باباجان

واقعا مامانی خوش به حال بابا جان.
ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:24
ماماني چقدر پست جديد تو اين مدتي كه نبودم گذاشتي خيلي خيلي ممنون


خاله جون مامانم هر روز وبلاگمو آپ می کنه .خواهش می کنم عزیزم.