آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا مو فرفری

دل نگرانی های مادرانه

1391/2/4 1:26
نویسنده : مامان آرینا
891 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

آرینای عزیزم

از همون لحظه تولد وقتی چهره معصوم و نگاه پر معنات در وجودم حس زیبای مادر بودن را

شکوفا کرد  دل نگرانی هام برای شما  لحظه به لحظه  بیشتر و بیشتر می شه

شاید دلیلش اینه که لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر عاشقت می شم

دل نگرانی هائی که مدام با من هستن ، حتی در خواب شبانه.

شب بود و شما توی اتاق خواب بودی و من برای خرید از خونه می رم بیرون و شما رو

تو خونه تنها می ذارم کاری که تا این لحظه انجام ندادم 

(هیچ وقت تنهات نمی ذارم حتی برای یک ثانیه)

چند دقیقه بعد به خودم میگم اگه آرینا از خواب بیدار بشه چی؟؟؟

آرینام وقتی از خواب بیدار بشه و اتاق تاریک باشه می ترسه .

آرینا از تاریکی می ترسه...

آرینا از تاریکی می ترسه...

شاید این جمله رو ده بار توی خواب تکرار کردم و از دل نگرانی زیاد

از خواب پریدم و وقتی دیدم چقدر آروم و معصوم کنارم خوابیدی 

 یک نفس راحت کشیدم و دست کوچولوتو بوسیدم

 و تا چند دقیقه  فقط به خوابی که دیدم فکر می کردم.

عزیز دلم تا زمانی که زنده باشم دل نگرانی هام تمومی نداره آخه مامانی عاشقته.

               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 8:07
سلام عزیز خاله
خوفی؟
عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما
شهر قصه خاله مهربون
چه جوری؟
کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500

خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه


سلام خاله مهربون چشم با کمال میل .
مامان فرنيا
4 اردیبهشت 91 8:29
همه مادرها همين حس عجيب را دارند حسي كه براي مادر هم قشنگه هم دردناك
خيلي عاليه هروقت ميام به روز هستيد تنها وبي كه يك مامان هميشه فعال داره


عزیزم همیشه مادرم می گفت تا مادر نشی نمی دونی مادرا برای بچه هاشون چه کارائی که نمی کنن تازه الان می فهمم مامانم چی می گفت.مرسی عزیزم.
مرجان مامان پریساجون
4 اردیبهشت 91 9:32
مرجان مامان پریساجون
4 اردیبهشت 91 9:36
عزیزم نگران نباش.توی تی وی یه روانشناس صحبت می کرد میگفت:همه بچه ها توی سنی خاص همچین حالتی دارن .دل نگران نباش خودش خوب میشه.باید خونسرد باشی .بهشم تذکر نده چرا میترسی؟
مامان یسنا گلی
4 اردیبهشت 91 10:12
سلام.خوشبحال آرینا جون با داشتن مامان به این مهربونی. ممنون خاله جون از لطفتون.دعا کنین بتونم موفق شم
مامان حنا
4 اردیبهشت 91 11:46
عزیزدلم مادر یعنی همین منم درست مثل شما هستم تا الان یک لحظه دخترمو تنها نزاشتم همیشه پیشم بوده خدا سایتون رو از سر آرینای عزیزم کم نکنه مامانی جون
مامان ماهان نفسی
4 اردیبهشت 91 13:44
سلام مامانی الهی من قربون اون دلنگرونیات بشم زیاد حساس نباش بیشتر خودت اذیت میشی وای چه موهایی مثل موهای پسر دوستمه وقتی به اون میگم این موها چه مدلی میگه خاله سوسنی میگم یعنی چی میگه اهنگ سوسن خانمو دیدی اون مدلی مد روزه حالا وقتی ارینارو دیدم یاد اون کردم یعنی میشه پسر منم زود بزرگ بشه با اسباب بازیاش بازی کنه از طرف من ارینارو ببوس
مامان مانی
4 اردیبهشت 91 14:56
اخی مامانی این حس مشترک همه ماماناست همه مایه جورایی همیشه نگران بچه هامون هستیم این حس مادرانه حتی وقتی بچه هامون بزرگ هم بشن از بین نمی ره
مامان کيانا
4 اردیبهشت 91 15:29
سلام عزيزدلم.....تمام نگرانيهاي مادرانه شما رو درک ميکنم وميفهمم....ميدوني از يه مادر واقعي توقعي جز اين نيست خانومي....در کنارهم سلامت و شاد باشيد
مامان رها
4 اردیبهشت 91 16:40
بدو بیا و ببین ما دریا داریم وسط کویر باورت نمیشه بیا تو وب رها یه سری بزن
مامان رها
4 اردیبهشت 91 16:43
خیلی جالب بود منم از این خوابا می بینم راستش من خواب دیدم که کارم بیرون طول کشید و خیلی تنها مونده بود و موقع برگشت به خونه هم آدرس رو گم کرده بودم خیلی کابوس بدی بود حتی یه لحظه هم تنهاتون نمی زاریم ما مامانا
مامان علی
4 اردیبهشت 91 22:58
فدای همه بی قراریهای مادرانه ت .این نگرانی ها هیچوقت تمومی نداره با زندگیت عجین میشه و باید کنار بیای باهاش . اصلا مادری یعنی همین تب و تاب که شب وروز هم نمیشه. آرینای خواب ملوسم رو می بومس
مامان آنیسا
5 اردیبهشت 91 1:08
الهیییییی راست میگی این دل نگرانیها با ما مادرها همیشه هست. ارینا گلی رو ببوس.مااااچ
مامان آنیسا
5 اردیبهشت 91 1:08
راستی خاله این قالب جدید که مامانم گذاشته قشنگه؟
مامان پارسا قند عسل
5 اردیبهشت 91 1:11
عزیز دلم.قربونت برم.انگار که این خوابها رو تمام مامانهایه دنیا میبینن. من اون زمان که پارسا هنوز عمل نکرده بود همش خواب میدیدم که دزدیدنش و من همش گریه میکنم که اونکسی که دزدیدتش نمیدونه که اون مشکل قلبی داره و چه بلایی قراره سرش بیاد.من کاملا درکت میکنم عزیزم.
مامان تربچه نقلی
5 اردیبهشت 91 7:59
عزیزم درک میکنم چی میگی آخه ما مامانا همه مثل همیم
مامان آرینا
5 اردیبهشت 91 19:43
واقعا مامانا همیشه نگرانن حتی تو خواب. انشااله آرینایی همیشه سالم و شاد باشه
مامان یکتا
5 اردیبهشت 91 22:20
خصوصی داری گلم


چشم عزیزم.
زهره مامان آریان جون
5 اردیبهشت 91 23:51
یکبار شنیدم یکی می گفت مادر که شدی دیگه خودت تموم میشه.همه چی میشه بچه تا زمان مرگ فقط مادر میمونی. الان که خوب فکر می کنم میبینم واقعا راست می گفت.
ilijoon
6 اردیبهشت 91 16:27
مامان جوني خيلي مهربوني دوستت دارم
مامان احسان
7 اردیبهشت 91 2:04
دلنگرانی های هیچ مادری برای فرزندش تمومی نداره..
آپم بیا پیشمون


دقیقا مامانی مهربون.اومدم عزیزم.
نگین مامان رادین
7 اردیبهشت 91 14:15
فدای دل نگرانی هات ،از وقتی نی نی ها میان تودلمن تا موقعی که زنده ایم همیشه و همه جا دلنگرانیها با هامونند.
ارینا جونم تو عکسی که گذاشتید خیلی خیلی ناز دلم می خواد بخورمش واقعا که یه فرشته ست.


خدا نکنه عزیزم.دقیقا همین طوره.عزیزم شما خیلی به ما لطف دارید.