آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا مو فرفری

سلام ...سلام ...سلام

1391/2/9 0:15
نویسنده : مامان آرینا
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

قبل از هرچیز باید بگم در این مدت کوتاه غیبتم در نت خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده

بود.

علت غیبت مامانی از این قرار بود که روز دوشنبه وقتی بابائی از سرکار اومد خونه

گفت :یکی از همکاراش می خواد آخر هفته بره اصفهان ،اگر دوست دارید ما هم

بریم.

مامانی : نیکی و پرسش؟؟؟؟!!!!!! مامانی از خوشحالی بال در اورد.

چرا مامانی پستی راجع به سفر نذاشت؟؟؟

وقتی تصمیم به رفتن قطعی شد مامانی و بابائی برای اینکه مامان بزرگ و خاله ها و

دائی رضا رو غالفگیر کنن اصلا خبر ندادن که دارن می رن شاهین شهر تا وقتی

رسیدیم خونه مامان بزرگ همه از دیدن ما غافلگیر بشن و چون خاله ها هرروز به وب

آرینا سر می زنن اگه پستی راجع به سفر می ذاشتم تمام برنامه هامون نقش بر آب

می شد.

از همه دوستای گلم معذرت می خوام که این چند روز نتونستم بیام نت و باعث نگرانیشون

شدم.مامان حنا جون و مامان پارسا جون واقعا معذرت می خوام که این غیبت چند روزه

باعث شد که شما رو نگران کنم.

این هم یک عکس از سفر آرینا گلی به اصفهان تا بعد....

           

جای همگی سبز با اینکه مدت سفر کوتاه بود ولی خیلی خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان یسنا
9 اردیبهشت 91 0:16
سلام به به!!! انگار داریم همشهری در میآییم که!!
من 18 سال شاهین شهر زندگی کردم. عاشق اونجامهمیشه به سفر و دیدن مامان و خواهرها و برادر


سلام عزیزم خیلی خوشحالم که من یک همشهری پیدا کردم. منم عاشق شاهین شهرم.
مبین فرفری
9 اردیبهشت 91 0:32
سلام عزیزم همیشه به گردش
منم از این غافلگیری ها دوست دارم


سلام دوست عزیزم ممنون.این جور غافلگیری ها خیلی هیجان داره.
نگین مامان رادین
9 اردیبهشت 91 0:44
سلام رسیدن به خیر همیشه ب سفر و خوشی،دلمون برا ارینا جونم تنگ شده بود خوب شدکه زود برگشتید.


سلام عزیزم ممنون ،منم خیلی دم براتون تنگ شده بود.
مامان تربچه نقلی
9 اردیبهشت 91 7:24
همیشه به سفر و خوشی خاله جون


ممنون خاله جون.
مامان فرنيا
9 اردیبهشت 91 14:26
سلام معلومه حسابي خوش گذشته و سرحال برگشته ايد خوش امديد منتظر پستهاي قشنگتون هستيم


سلام عزیزم مگه می شه برم شهر خودم و کنار خانواده م و خوش نگذره خیلی خوب بود امان از غربت و غریبی .
مرسی عزیزم خیلی لطف داری.
نسترن
9 اردیبهشت 91 16:17
شصت هزار بار امدیم نبودید ما فهمیدیم شما رفتید سفر


آخییییییییییییییییییی عزیزم معذرت می خوام .
نسترن
9 اردیبهشت 91 16:17
خوبی چه خبرا زود عکسهاشو بگذار


خوبم عزیزم به روی چشم.
مامان یسنا
9 اردیبهشت 91 16:29
خوشحالم که یک همشهری پیدا کردم. من دلم برای شاهین شهر خیلی خیلی تنگ شده


منم خیلی خوشحالم عزیزم.با اینکه تازه اومدم ولی از لحظه ائی که از خانواده جدا شدم دوباره دلتنگم.
نرگسی
9 اردیبهشت 91 17:29
همیشه به سفر و خوشی عزیزم .. خیلی ممنون .. خدا رو شکر بهتره .. منتظریم دکتر اسکنش رو ببینه ..


مرسی عزیزم.انشااله که همه چیز خوب خوب پیش می ره .
مامان حنا
9 اردیبهشت 91 18:50
سلام دوست عزیزم
وای که انقده من نگرانتون بودم به خدا بدی نت هم همینجاست که فقط از طریق نت می تونی بفهمی چی به چیه تا خودت بیای خبر بدی به خدا هزار جو فکر عجیبو غریب به سرم میزد خوشحالم که اومدی و از نگرانی خلاصم کردی
خوشحالم که پیش خانوادت رفتی من میفهمم که چقده خوشحال شدی مطمئنم که کنار خانوادت بهتون خوش گذشته خوش به حالت اگه خدا بخواد ماهم بیست ام همین ماه میریم ولی منم میخواستم مثل شما ننویسم کی می ریم اونموقع می فهمیدن تازه بدتر تا برسیم تن تن زنگ میزدن کجا موندین کی می رسین هی سوال پیچمون میکردن
خیلی دوستتون دارم
از صورت خوشگل آرینا جونم ببوس


سلام عزیزم بازم معذرت می خوام که بی خبر رفتم.من که به داشتن دوست مهربونی مثله شما افتخار می کنم.دلم خیلی برای شما و حنا جون تنگ شده بود.خوشحالم که شما هم به دیدن خانوادتون به شهر خودتون می رید.
مامان حنا
9 اردیبهشت 91 19:16
سلام عزیزم من توی نی نی گپ دعوتت میکنم شما منو تایید بزن بیا اونجا چت کنیم کارت دارم


سلام دوست عزیزم باکمال میل اومدم.
نرگسی
9 اردیبهشت 91 23:42
راستی مامانی توی نی نی های آنلاین یکی نوشته فارسی آرینا موفرفری ولی واسه یه نفر دیگست با آدرس asrepouya با عنوان پویا گل باغ زندگانیم .. چرااااااااا ؟؟؟


ممنون عزیزم بهم اطلاع دادی به مدیریت تلگراف زدم .نمی دونم چرا اینطوری شده.
مامان پارسا قند عسل
9 اردیبهشت 91 23:55
سلام عزیزم.
چقدر خوشحالم که اومدی و شاد اومدی.
ولی کلکیا
آرینا جون خاله رو یه عالمه بوس کن عزیزم.


سلام دوست گلم ممنون شما خیلی به ما لطف دارید.
کللللللللللللللللللللک .....
چشم عزیزم شما هم پارسا جونو بوس بارونش کنید.
مامان پارسا قند عسل
9 اردیبهشت 91 23:57
ایشالله که همیشه شاد و سر حال باشید و خندون.


مرسی عزیز دلم.
مامان دینا
10 اردیبهشت 91 0:15
چه سفر مخفیانه وبا مزه ای امیدوارم که بهتون حسابی خوش گذشته باشه


عزیزم همه هیجانش به این بود که مخفیانه رفتیم اصلا خانوادم فکروشو هم نمی کردن که ما بریم شاهین شهر.جاتون خیلی سبز بود خیلی خوش گذشت.
ilijoon
10 اردیبهشت 91 0:52
هميشه به سفر عزيزم اميدوارم هميشه خوش باشيد


ممنون گلم.
مامان چشم عسلی
10 اردیبهشت 91 11:36
سلام مامانی
اول اینکه من وب ارینا جون چند بار اومدم از طریق وب ایلیا جان
اما این دفعه دیگه سکوت جایز نبود اول از همه با هم همسایه در اومدیم از کار البته تو اصفهان اگه گفتید ؟
دوم اینکه شما هم مثل من دور از وطن و واویلا از سفر و دیدن مامان و خواهر برادر و بچه هاشون و گردش رفتن با هم و لحظه خداحافظی و اشک توی چشم که مجبوری پنهانش کنی تا دل مادر از این که هست غصه دارتر نشه و تنگ شدن دل درست از همان لحظه خداحافظی و ... بازم بگم
هر چی بگم کمه
سفر ناگهانی و کوتاه .معمولا خیلی پر خاطره میشه.خوشحالم که بهت خوش گذشته


سلام دوست عزیزم چرا تا حالا افتخار آشنائی ندادین من از اینکه یک دوست عزیز به جمع دوستای گلم اضافه بشه خیلی خوشحال می شم.واقعا لحظه جدائی خیلی خیلی سخته من که بعد از چهار پنج سال هنوز عادت نکردم.
جای شما سبز خیلی خوب و خاطره انگیز بود.
مامان چشم عسلی
10 اردیبهشت 91 13:36
ممنون با افتخار لینکت کردم گلم یادم رفت بگم من عمه ایلیا جون هستم



عزیزم شما هم لینک شدی .