آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا و مل مل

1391/2/19 17:10
نویسنده : مامان آرینا
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزکم

بعد ازظهر از خواب بیدار می شی و مامانی tv روشن می کنه و

برنامه مل مل از tv پخش می شه...

مامانی : آرینا مامانی بیا مل مل شروع شد...

آرینا  در حالی که خیلی ذوق می کنی و سرتو تکون می دی  میگی : م ، م (با فتحه)

 این روزا عاشق این مل مل شدی (یه بره ناز و تپلی )

                             

وقتی مل مل  میگه دوستون دارم آرینا هم مل ملو می بوسه اونم از نوع صدا دار

مامانی :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:08
از دست این بچه ها من که خودم از اون خانومی که با مل مله متنفرم


مامانی منم اصلا از مجری خانومه خوشم نمی یاد ولی خوب ارینا این برنامه رو دوست داره دیگه.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 19:33
دخمل کوچویوهه
دوستت دالیم
مامان وشیر کوچویو


ماهم دوستون دالیم مامانی و ارینا مو فلفلی .
نایسل
19 اردیبهشت 91 19:44
ای جان قربونش بشم من


خدا نکنه عزیزم .
محمد رضا ومهدیار
19 اردیبهشت 91 20:55
پسرهای من هم ململ را خیلی دوست دارند


مثل اینکه بچه ها خیلی مل مل رو دوست دارنااااااا.
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 21:09
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره،گویا مهتابی

.:مادر روزت مبارک:.

.



ممنون عزیزم روز مادرمبارک .

عاشق باران
19 اردیبهشت 91 21:21
وااااای بارانم عاشق مل مله... دستاشو باز می کنه دو طرفش بعد خودشو به چپ و راست تکون میده مثلا ادای مل مل رو در میاره


ای جانم فدای باران خوشگلم بشم چه بامزه ست کارش.
دوست عزیزم روز مادر رو به شما تبریک می گم انشااله که همیشه در کنار خانواده شاد و سلامت باشین.
مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 21:45
مامانی به مل مل حسودیت شد؟!! حسودیم داره، بوس از طرف یه فرشته کوچولوی ناز اونم از نوع صدادار!
آرینا خوشگله با کلاه دامنیت خیلی خوش تیپ شدی خاله، آفرین به این خلاقیتت


نه دوست گلم اخه تا حالا اینکارو نکرده بود اونم از شیشه تی وی تازه خانم مجری رو هم بوسید!!!!!
مرسی خاله جون.
مامان رها
20 اردیبهشت 91 6:46
پجالب رها که فقط به عشق دیدن ممل فقط میاد که تلوزیون ببینی و بهش می گم کیه می گه مل مل
بعدم صداش رو در میاره د د د د
(یعنی بع بع بعبع

عزیز خاله ست رهاجون.

نسترن
20 اردیبهشت 91 10:46
سلام عزیزم کم پیدا شدی


سلام شما نیستی عزیزم.
نسترن
20 اردیبهشت 91 10:46
خصوصی داری عزیزم


مرسی عزیزم.
مامان فاطمه
20 اردیبهشت 91 18:28
سلام با فاطمه داشتيم وب آرينا جون رو نگاه مي كرديم كه فاطمه گفت : مامان مل مل اينجا چي مي خواد . آخه فاطمه هم از مل مل و گلي خوشش مي آد.


سلام دوست گلم،چه جالب پس فاطمه هم عشق مل ملیه.
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 22:23
قربون م ، م گفتنت بشم این روزها وقتی به طوره تصادفی مل مل رو می بینم چهرهی زیبات می یاد جلو چشمهام،البته تو همیشه تو قلب و ذهن منی


مرسیییییییییییییی خاله مهربونم خیلی دوستون دارم مامانی جون دل به دل راه داره.


با
21 اردیبهشت 91 0:04
وای خدای من کی چقدر فیلم بازی کردن بچه ها قشنگه!! کی میشه من فیلم دختر خودم رو ببینم


مامانی اینقدر دختر نازت براتون فیلم بازی کنه و ادا و اطوار بیاد که کیف کنی.
ilijoon
21 اردیبهشت 91 23:57
ايليا هم مل مل رو خيلي دوست داره آخه قيافه اش خيلي بامزه است


چه جالب پس ایلیا جون هم مل مل دوسته.