آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا مو فرفری

دن...دون

1391/3/5 0:21
نویسنده : مامان آرینا
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم

همیشه یک کاری هست که انجام بدی و مامانی رو غافلگیر کنی.

شب کنار هم نشسته بودیم و سریال نگاه می کردیم که شما یک

کارت ویزیت دندانپزشکی که چند روز پیش بابائی رفته بود از روی

میز برداشتی و نگاه می کردی که مامانی عکس دندونه روی کارتو

نشونت داد و گفت:دندون....

 همین طور که داشتم سریال نگاه می کردم متوجه شدم یه چیزی

زیر لب زمزمه می کنی ......

دن  دون ......دن دون.......دن دون.....

نه به اون موقع ها که یه کلمه رو بلدی و اصلا تکرار نمی کنی نه به

حالا که با  یک بار گفتن دندون  چند بار تکرارش می کنی.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهدی کوچولو
5 خرداد 91 1:07
افرین دختری واسه خودت سخنرانی شدی دیگه


خاله جون سخنرررران...
الهه مامان یسنا
5 خرداد 91 1:32
همیشه بچه ها یه چیزی واسه غافلگیری ما دارن


دقیقا...
الهه مامان یسنا
5 خرداد 91 1:33
آپم عزیزم


به روی چشم.
مامان سحرناز
5 خرداد 91 1:33
شب آرزوهاست و من آرزو دارم

دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه هاي ماندگار

زندگيت خالي از اندوه و غم،

لحظه هاي شادماني بي شمار


اینم یه عالمه بوس برای آرینا جونم

انشااله به همه آرزوهاتون برسین.بوس بوس بوس....

مبین فرفری
5 خرداد 91 1:48
فدای زبون بازکردنت عزیزم


خدا نکنه خاله جون.
مهدی کوچولو
5 خرداد 91 1:56
سلام شما چطورید؟دنیا به کامه؟دوستتون داریم یه عالمه


سلام عزیزم ما خوبیم خداروشکر.خیلی دوست دارم عزیزم.
مهدی کوچولو
5 خرداد 91 1:57
تو رو خدا میبینید اینترنت بازی با اعمال شاقه


چی شده عزیزم؟؟؟؟
مهدی کوچولو
5 خرداد 91 2:27
میگن بلاگفا مورد حمله ویروسی قرار گرفته.یه جور حک.یک هفته ای هست که خیلی اذیت میکنه


ای بابا ویروس....اینکه خیلی بده.
واسه من امشب اینطوری شده شبای قبل مشکلی نداشتم.
نرگسی
5 خرداد 91 10:08
مامان ملینا
5 خرداد 91 12:55
الهی قربون این دختر باهوش بشم من


خدا نکنه عزیزم.
مامان فرنيا
6 خرداد 91 13:14
مثل هميشه باهوش و با نمك


مرسی خاله جون.
مامان سامان
6 خرداد 91 18:18
آفرین دخترم داری پیشرفت می کنی


مرسی خاله جون.
ilijoon
7 خرداد 91 9:21