آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا مو فرفری

ای آرام دلم....

1391/4/4 10:27
نویسنده : مامان آرینا
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

                  

دل آرام منو آرامش دل......

آرینای مامان....

همیشه با کارا و شیرین زبونیات دل مامانی و بابائی رو می بری...

اما امروز با روزای دیگه خیلی فرق داشت کاری کردی که

 هیچ وقت از ذهنم پاک نمی شه.....

داخل آشپزخونه مشغول غذا درست کردن بودم که اومدی پیشم

و دستای کوچولوتو به طرفم بلند کردی و گفتی مامان بیا... بیا...

اول فکر کردم می خوای بغلت کنم اما....

                   

تا خواستم بغلت کنم دستای کوچولوتو دور گردنم حلقه کردی

و مامانی رو بوسیدی اونم یه بوس صدادار.....

                         

عزیزکم نمی دونی وقتی اینکار رو کردی چه احساسی داشتم

اشک توی چشمام حلقه زد...

محکم توی بغلم گرفتمت  و سرمو گذاشتم روی شونه هات....

آرینای من این سادگی کودکانه این صداقت کودکانه بهم

آرامش می ده ....آرامش.....

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

khdsg
8 خرداد 91 0:18
آخیییییییییییییییییییییییییییییییی دخترکوچولوی مهربون
خوش به حال مامانت


درسته الناز جون آرینا خیلی خیلی مهربونه.مرسی عزیزم روزی خودت انشااله .
مبین فرفری
8 خرداد 91 0:23
راستی خانمی دقت کردی از مامان حنا خبری نیست؟


منم خیلی نگرانشم.
نایسل
8 خرداد 91 0:34
منم نمیدونم چیشده هننننگ کرده
مهدی کوچولو
8 خرداد 91 0:41
بعضی وقتا میمونم ما به بچه ها وابسته ایم یا اونا به ما.امشب با مهدی جونم اومدیم کنار من دراز کشیده و داره سر و صورت منو با کله همایونیش میشکنه


دقیقا مامانی فکر کنم ما بیشتر وابسته هستیم.ای جانم،مامانی مواظب خودت باش.
نایسل
8 خرداد 91 0:45
خوب خداروشکر عسلمم
من دیگه برم لالا کاری نداری عسیسممم/؟
فرداا متحان دارم برام دعاکن


شب بخیر عزیزم.حتما عزیزم مطمئنم خوب می شه.
الهه مامان یسنا
8 خرداد 91 0:58
آخی دخترا همیشه بلدن که خودشون رو چطور جا کنن نمیدونی که یسنا چکارا که نمیکنه. دقیقا حست رو تجربه کردم آرامشی داره با این فرشته ها بودن


درسته مامانی هزار جور ناز و ادا دارن و ارامشی در وجودشون.
مهدی کوچولو
8 خرداد 91 1:05
طفلک خواب رفت امروز اومده با من خرید خسته شده


عزیز دلم خوابای خوب ببینی .
مهدی کوچولو
8 خرداد 91 1:35
ممنون خانم خوشگله یه بوس جانانه از دستهای مهربون دختری از طرف من بوووووووووووووووووووس زحمت رسوندن بوس با شما


خواهش می کنم عزیزم.مرسی خاله مهربونم چشم حتما.
هزارتا بوس برای شما.
ilijoon
8 خرداد 91 7:17
فداي دخمل مهربونمون بشم


خدا نکنه خاله جون.
مامان سانای
8 خرداد 91 8:11
احساست را درک می کنم برا من هم خیلی پیش اومده


واقعا لذت بخشه.
مامان تارا
8 خرداد 91 8:17
اي جانم عزيزمي آريناي خوشگلم بوووووووووووووس
آدم تو اين موقعيت ميخواد بخورشون


جانت سلامت خاله جونم.دقیقا....بوس بوس بوس
نایسل
8 خرداد 91 9:04
اخی ا سممم درست شد


درست شد همون دیشب درست شد.
مامان شايان جوني
8 خرداد 91 9:11
سلام
اي جااااااااااااااااااان. فداي دختر مهربون و با محبت. هزارتا بوووووووووووس


سلام خاله جون.جانت سلامت عزیزم.بوس بوس بوس.
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 خرداد 91 9:36
خصوصی داری


به روی چشم .
نسترن
8 خرداد 91 9:49
ای جان خدایا چه قلبه مهربونی داره این دختری
ارینا خاله نسترن عاشقته عزیز دلم


جانت سلامت نسترن جون ، ارینا واقعا دختر مهربونیه.منم عاشقتم بوس بوس بوس....
مامان فرنيا
8 خرداد 91 10:36
من هم عاشق اين فوران محبت ني ني ها هستم نميدونم چي توي سرشون ميگذره كه يكدفعه احساساتشون را بروز ميدن و ما را غرق وجودشون ميكنند


واقعا لذت بخشه..
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 11:01
سلامممممم عجیجم ببخشید خیلی سرم شلوغه درگیر بچه ها هستممممممم
نازییییییییییی یه حالی شدم چه دخمل با محبتی خوشبختی یعنی همین جای من سفت سفتتتتتتتت دخملی رو ببوسش


سلام عزیزم خسته نباشی.درسته عزیزم ، چشم حتما.بوس بوس بوس.....
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 11:05
نمیدونم چی بگم از این بچه ها بعید نیست .....
آره هوا خیلی خوبه جون میده برا پیاده روی عالیهههههههههههه جات خالی گلم اینقدره میریم پارک
کرمانشا هم میگن خیلی الودس نمیدونم چرا فکری برای این هوا نمیکنن باید هر سال برن اون بیابانو که گرد و غبار ازش میاد قیر پاشی کنن تا مردم بدبخت نشن نمیدونم چرا بیخیال این موضوع ان


بالاخره امتحان بدون تقلب که نمی شه نمک امتحان به تقلبشه.
جای منو حتما خالی کن ما که اینجا خفه شدیم از گرد و غبار...
ستاره زمینی
8 خرداد 91 11:18
اخیییی عزیزمدنیای قشنگی دارند .


واقعا دنیای قشنگیه دنیای کودکی...
ریحانه جون
8 خرداد 91 11:51
سلام آرینا جون چه نازه
به وب ریحانه جون هم سر بزنید تازه بدنیا اومده ولی خب هنوز عکس نذاشتیم


سلام خاله جون نظره لطفتونه.عزیزم اومدم پیشت تولد فرشته کوچولوت مبارک.
مامان شاهزاده ها
8 خرداد 91 12:53
سلام
اخی عزیزمی دخترکه مهربونروی ماهشو ببوس مهربون خالرو.


سلام خاله جون مرسی .بوس بوس بوس برای خاله مهربونم.
مامان آرشیدا کوچولو
8 خرداد 91 14:21
مامان مانی
8 خرداد 91 14:47
نازی ارینای مهربون


مرسی خاله مهربون.
نایسل
8 خرداد 91 16:12
نایسل
8 خرداد 91 16:16
خجالتم نده عسیسممم خوبه که
مامان نادیا و نلیا
8 خرداد 91 19:18
واااااای عزیزم....منم اشک تو چشام اومد....همیشه سلامت باشی آرینا جونم...


عزیزم همیشه سلامت باشی مامان با احساس.


مامانی وروجک
8 خرداد 91 21:05
چقدرزیبا احساستو بیان کردی!این حس به من منتقل شد مرسی .من فدای این دختر بامحبتم بشم بوس


مرسی عزیزم نظره لطفته.خدا نکنه خانمی همیشه زنده باشی.بوس بوس بوس....
ilijoon
8 خرداد 91 23:26
الهه مامان روشا جون
8 خرداد 91 23:28
وای چه حس خوبییییییییییی.خوش به حال مامانی.منم بوس می خواممممممممم


مامانی شما هم که فرشته نازی مثله روشا جون داری.هزارتا بوس برای خاله مهربونم و روشای خوشگل.
خاله ي اميرعلي
8 خرداد 91 23:31
سلام
الهي فداي اين دخملي بشم من با اين شيرين زبونياش و شيرين كارياش
راستي قالب جديدم مبارك خيلي قشنگه


سلام خاله جون ،خدا نکنه عزیزم.مرسی خانمی .
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:12
میدونی دولت به پاس روز مرد کل هفته آینده رو شب جمعه اعلام کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرده؟؟؟
مامان پارسا قند عسل
9 خرداد 91 1:17
عزیز دلم.میدونم.آدم قند تویه دلش آب میشه.دوستتون دارم.میبوسمتون


درسته عزیزم اونم چه قندی شیرین ، شیرین.منم دوستون دارم بوس بوس بوس...
مامان آریانا
9 خرداد 91 7:47
وای چه لحظه شیرینی بوده عزیزم آریانا که هنوز تازه نامفهوم میگه ماما من کلی ذوق مرگ میشم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
9 خرداد 91 8:26
یه بوس ابدار برای فرشته کوچولو
شیر کوچولو
9 خرداد 91 12:15
زیبا بووووود
مامان امیر
9 خرداد 91 19:29
سلام عزیزم. چه دختر ناز و با محبتی ماشاءالله ، خدا حفظش کنه براتون وهمیشه شادو سلامت باشه . از طرف من به خاطر این کار قشنگش ببوسینشهزارتا عزیزم خوشحال میشوم که به وبلاگ گل پسر منم سر بزنید و لینک کنید و امیر من هم جزء دوستان آرینا کوچولو باشه ، و به من هم اجازه لینک بدهید. ممنون
مریم(مامان آرینا)
11 خرداد 91 9:19
عزیییییییییییییییییییز مهربون، یه ماچ گنده از طرف من بکنیدش
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
11 خرداد 91 9:28
فدای کوچولوی مهربون
مامان ملینا
17 خرداد 91 13:21
قربون این دخمل با احساس و مهربون