آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا چی می خواد؟؟؟

1390/9/3 15:15
نویسنده : مامان آرینا
760 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا گل سرسبد خونه

آرینا :میاد پیش مامانی و دستای کوچولوشو باز وبسته می کنه و پشت سر هم میگه مامان!!!

مامانی :چی می خوای آرینا گلی؟

آرینا:پشت سر هم میگه مامان و دستاشو تند تند باز وبسته می کنه!!!

مامانی:فکر می کنه و متوجه می شه آرینا می خواد برقصه و از مامانی می خواد واسش آهنگ بذاره.

 

             www.smilehaa.org    www.smilehaa.orgwww.smilehaa.org www.smilehaa.org www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان رامیلا
27 آبان 90 17:35
سلام عزیزم مرسی که اومدی وب ما بوس برای ارینای خوشگلم بازم بیا خوشحال میشم
مامانی آرمان
27 آبان 90 18:03
سلام گلم ... شما لینک شدین ... ممنون که بازم سریدین
مامانی آرمان
27 آبان 90 18:04
سلام گلم ... شما لینک شدین بازم ممنون که سریدین
شکلات مامانی وباباش
27 آبان 90 18:44
سلام ممنون که به ما سرزدین ماشاا... چه دخمل با مزه ای دارین


ممنون شما لطف دارید.
مامان ژینا
27 آبان 90 19:36
چه دخمل مامانی مو فرفریی ماشاا... کی ژینای مامان این قدی می شه


با یک چشم برهم زدن کوچولوهامون بزرگ میشن.
من و تو
28 آبان 90 1:05
شما هم وبلاگ قشنگی داری ممنون که به من و نی نی نیومده ام سر زدی


ممنون به ماسرزدید.
مامان سید کوچولو
28 آبان 90 1:14
شما رو تو دوستای خوبم لینک میکنم. چون خیلی خوشم اومد از مطالبتون. قلم قوی و شوخ طبعی خاصی دارین


ممنون شما به ما لطف دارید.
مامان پرنیا خانوم
29 آبان 90 8:02
ماشالله به این دخمل نازتون .ممنون که به ما افتخار دادین .با اجازه لینکتون میکنم .یه دنیا مهربانی تقدیم شما باد عزیزم


ممنون وقت گذاشتید وبه ما سرزدید.من هم شما رو لینک می کنم.