آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرینا مو فرفری

صبح شنبه

1390/8/28 13:42
نویسنده : مامان آرینا
622 بازدید
اشتراک گذاری

                               

آرینا دختر با احساسم

بابا محسن بعد از دو روز تعطیلی (پنج شنبه وجمعه) شنبه صبح می ره سرکار.

آرینا این دوروز تعطیلی که بابا خونه هست خیلی بهت خوش می گذره.

شنبه صبح وقتی  از خواب بیدار می شی  میای  پیشه مامانی و اولین چیزی که میگی اینه  بابا؟دد؟

و کل خونه رو دنبال بابائی می گردی و تا تلفنی با بابائی  صحبت نکنی  آروم نمی شی.

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانا
28 آبان 90 13:54
شما عضو شدین
mamane heliya
28 آبان 90 23:17
arina khanoome shoma ham kheyli naze khoda baratoon negahesh dare.
شکلات مامانی وباباش
28 آبان 90 23:22
سلام با اجازه لینکتون کردیم
عباسی
29 آبان 90 0:53
سلام خدا حفظش کنه این کوچولوتوی نازنین تون رو.. به وب من هم سر بزنید
نگین مامان رادین
29 آبان 90 0:57
فدای دخمل ناز که اینقدر بابا دوسته.عسلک مو فرفری من هم بچه بودنی بدجور بابایی بودم وهمیشه وقتی باباییم سر کار می رفت پشت سرش گریه می کردم.


دخترا همشون بابائی هستن.
مامان سارا
2 آذر 90 12:46
واي جون چه دخمري... كلي دلبري مي كنه جيگر.... ني ني من كه طفلي باباي پركاري داره و جمعه ها هم نمي شه گيرش اورد....اميدوارم هميشه جمعتون جمع وگل لبخند رو لباتون و دلتون شاد باشه