آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرینا مو فرفری

اولین عکس

1390/9/2 17:22
نویسنده : مامان آرینا
721 بازدید
اشتراک گذاری

  

                             

niniweblog.com           

خیلی وقته دنبال این عکس سونو آرینا می گشتم.

اینقدر این عکسو دوست داشتم که جائی گذاشتمش که بعدا خودم هم یادم رفت کجا گذاشتم.

ولی بالاخره پیداش کردم.در این عکس مامانی تقریبا شش ماهه آرینا فسقلی رو بارداربود.هیچ

وقت یادم نمی ره اون لحظه ائی که دکتر این عکسو بهم داد و گفت این عکس رو یادگاری بذار

داخل آلبوم عکس دخترت.

به قول بابائی چقدر ما برای این یه دونه عکس ذوق می کردیم.(خدا می دونه)

آرینا مامانی خودتیا....!!!                                                     

 

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارميا
1 آذر 90 13:12
فكرشو بكن. اي كاش همه ما آدمها يادمون بمونه كه چي بوديم وچي شديم.


مامایی ما مایی ما مایی ( زن عمو)
1 آذر 90 13:59
پگاه جان فکر کنم آرینا از تو شکمت منو دیده هم هندیده هم داره میگه مامایی مامایی مامایی .....


مامائی مامائی دوست دارم.
مامان سورنا
7 آذر 90 14:52
الهی چه عکس نوستالژیک و قشنگی.راستی این سونوی چند بعدیه؟

سونو سه بعدی نیست.سونو معمولی بود البته یه اسمی داشت که من خاطرم نمونده.