آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا مو فرفری

هفتمین دندون

1390/9/7 22:57
نویسنده : مامان آرینا
438 بازدید
اشتراک گذاری

Monday Orkut Scraps, Myspace Graphics and Comments

آرینای صبورم

چند روز بود کمی بی حوصله شده بودی مامانی انتظار در اومدن یه دندون تازه رو داشت.

مرتب دندونای پایین رو نگاه می کرد می دید هیچ خبری نیست.

تا اینکه امروز وقتی داشتیم باهم آینه بازی می کردیم و جلوی آینه با هم حرف می زدیم

لبات رو از هم باز کردی که بگی آآآآآآ مامانی یه دندون آسیاب که تازه در اومده بود دید.

اولش مامانی کلی خوشحالی کرد واسه دندون تازت ولی بعد.....

مامانی اشک تو چشماش جمع شد واسه دختر صبورش که اینهمه درد رو تحمل می کنه

و به روی خودش نمی یاره .

مامانی فدات بشه دختر نازم.دندون تازه مبارک.

                                                 www.smilehaa.org                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگین مامان رادین
7 آذر 90 18:58
هفتمین مرواریدت مبارک عروسک من.بوس بوس بوس بوس بوس

ممنون خاله مهربونم.بوس بوس

مامان عسل
7 آذر 90 20:44
سلام
هفتمين مرواريدت مبارک عزيزم
مامان آرينا جون من شما رو لينک کردم

من باکمال میل لینکتون کردم.

شکلات مامانی وباباش
8 آذر 90 11:06
سلام عزیزم هفتمین دندونت مبارک

ممنون خاله جون.

مامان پارسا قند عسل
9 آذر 90 0:20
هفتمین دندونت مبارک دختر صبور و ناز

ممنون خاله جون.

مامان نیکا
9 آذر 90 10:22
مبارک باشه خانم خوشگله ، به سلامتی هفتمین دندون آرینا جان یه کف مرتب!

ممنون خاله مهربون.

مامان سورنا
13 آذر 90 14:49
هفتمین مرواردیت مبارک آرینا جون.ایشالله همش به سلامتی دربیاد و مثل این یکی اذیت نشی و مامانت رو اذیت نکنی دختر صبور.


ممنون.