آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

حس دلتنگی

1390/9/26 9:21
نویسنده : مامان آرینا
817 بازدید
اشتراک گذاری

              تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

دختر نازم....

بعضی اوقات حس های عجیب و غریبی سراغ آدما میاد که می شه گفت گاهی شیرین و گاهی تلخ

هستند.مثلا بعضی اوقات کسانیکه  دوست داری و با اینکه کنارت هستند بازم دلتنگشون می شی .

مامانی امشب همچین حسی داره.

با اینکه کنارم هستی بازم دلم برای خودت و این روزهای قشنگ تنگ می شه .

کودکیت را دوست دارم با تمام لذت ها و تمام خوشی ها و تمام سختی ها.

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عسل
26 آذر 90 9:23
ايشالا ساليان سال شاد و سلامت کنار عزيزانتون باشيد


ممنون از دعای پرمهرتان.
مامان باران
26 آذر 90 9:56
ای جانم ایشالا همیشه خوش وخرم در کنار هم باشین
خدا دختر گلتو برات نگهداره و همه نی نی ها رو واسه ماماناشون

انشاالله.

نرگسی
26 آذر 90 11:31
چه جوری میتونم لینکتون کنم ؟ ممنون میشم

عزیزم در وبلاگتون کامل براتون توضیح دادم.من هم با کمال میل لینکتون کردم.

مامان نادیا و نلیا
26 آذر 90 11:44
امیدوارم باور کنی وقتی میگم درکت میکنم...منم دقیقا همین حس رو دارم...میفهمم چی میگی....

مطمئنم عزیزم.

نرگسی
26 آذر 90 12:13
خیلی ممنون


خواهش می کنم.
عاشق باران
26 آذر 90 14:31
من اینقدر دلم واسه کوچیکای باران تنگ میشه که همش دلم میخواد یکی دیگه بیارم تا دوباره اون روزا زنده بشه کاملا جدی گفتم نخندید!
در ضمن لباسش خیلی خوشگله...

(رمزنوشت: لطفا رمز رو کپی-پیس کن شاید درست شه)

چرا خنده اگه نی نی کوچولو دوست داری چه اشکال داره.

بابا آرینا
26 آذر 90 17:14
من هم دلم برای این روزها تنگ می شه .از صبح تا عصر که سرکار هستم همش دلتنگتم.

آرینا کوچولو هم دلش برای بابائی تنگ می شه.

مامان سپنتا
26 آذر 90 23:44
من هم بعضی وقتا این حسو دارم.دلم می خواد زمان بایسته.الان دلم برای ماههای که گذشت تنگ شده.انگار اصلا سپنتا رو توی اون روزها ندیدم


ای کاش می شد زمان را متوقف کرد.
مامان فرنيا
28 آذر 90 8:31
واي چه لباس نازي فرنيا هم از لباس داشت رنگ سبزش را

ممنون چشماتون قشنگ می بینه.