آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

به یاد انار کوچولو

1390/11/1 1:49
نویسنده : مامان آرینا
1,915 بازدید
اشتراک گذاری

خواستم مطلب جدید برای آرینا بنویسم که

با پیام هستی جان روبرو شدم که نوشته بود انار کوچولو به آسمانها رفت.

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما...

اندوه ما در غم از دست دادن آن فرشته معصوم در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند

برایتان صبری عظیم و برای انار عزیز ، روحی شاد و آرام طلب کنیم.

ما را در غم خود شریک بدانید.

یادش گرامی......

             

عزیزم جات برای همیشه تو بهشته......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

امیر علی
30 دی 90 18:47
خواهشا یکی ب من بگه این فرشته ناز کیه؟چه بلایی سرش اومده؟آدرس وبش؟خواهشا....


انار کوچولو که 6 بهمن ماه تولد دوسالگیش بودبه علت سوختگی شدید با آب جوش فوت کرد.وبش بسته.اما به وبلاگ روزی...معجزه ای می تونید مراجعه کنید.


زهره مامان آریان جون
30 دی 90 22:15
متاسفم خدا به پدر و مادرش صبر بده



واقعا غم بزرگیه.
شکلات مامانی وباباش
1 بهمن 90 1:08
سلام خیلی تاراحت شدم خدا به خانوادهاش صبر بده


سلام من که یک لحظه هم از فکرش بیرون نمی یام.
H.M
1 بهمن 90 1:21
عجب رسمیه رسم زمونه
قصه برگ و باد خزونه
میرن آدما از اونا فقط
خاطره هاشون به جا میمونه




با تائید تمام پیامها فقط اشک ریختم.بعضی وقتا دنیا خیلی بی رحم می شه.
مامان صدف
1 بهمن 90 12:57
درد امروز خیلی سنگینه. امروز حالم خوب نمیشه. هیچ چیزی نمیتونه خوشحالم کنه.
خدایا به داد دل اون مادر داغدیده برس که خیلی بهت نیاز داره

نمی دونم چرا نا خوداگاه اشک می ریزم.هوای خونه ما خیلی سنگینه.خدا بهشون صبربده.
مامان حنا
1 بهمن 90 15:09
از دیروز که شنیدم اعصابم به هم ریخته منم متنی راجع به این موضوع گذاشتم پیشمون بیا


واقعا غم بزرگیه.چشم حتما.
مامان ساوینا
1 بهمن 90 17:05
عزیزم ما رو هم در غم خودتون شریک بدونین. خداوند به مامان و باباش صبر بده.


مامان مهربون با اینکه هیچ آشنائی با خانواده انار جون نداشتم فقط از زمانی که دچار سوختگی شد با وبلاگ خاله نفس در ارتباط بودم غم از دست دادنش برام خیلی خیلی سنگین بود.
زیبا
1 بهمن 90 23:31
وای خیلی تاسف برانگیزه تو رو خدا بیایم بیشتر مراقب کوچولوهامون باشیم .خدا به خانوادش صبر بده


واقعا غم بزرگیه خدا به پدر و مادرش صبر بده.
مامان پارسا قند عسل
2 بهمن 90 0:27
دلم گرفته از این همه بی عدالتی.دلم گرفته از این همه بی رحمی.به نظرت مامان و باباش چطور باید این درد بزرگ رو تحمل کنن؟؟
دلم پر از درده دوست من


دوست عزیزم من که همش تو فکر مادر انار هستم که چکار می کنه؟؟؟من هم از فکرش بیرون نمی یام.
مامان نادیا و نلیا
2 بهمن 90 12:20
من از طریق نی نی سایت در جریان حالش بودم....هممون خیلی واسه موندنش دعا کردیم...ولی خدا خواست فرشتشو پیش خودش برگردونه...خیلی واسش گریه کردم....
خدا به مادر و پدرش صبر بده...


هیچ کس نمی تونه جلوی تقدیرو بگیره.واقعا خدا بهشون صبر بده.
عمه لیلا
2 بهمن 90 18:40
یاد آیدا کوچولوی ماهم بخیر.اونم 2 سال مهمون این دنیا بود. انار الان پیش آیداست...

آیدا هم خیلی درد کشید و معصومانه از این دنیا رفت.یادشون همیشه در خاطرتم می مونه.