آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا در آشپزخانه

1390/11/2 0:41
نویسنده : مامان آرینا
862 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

بعدازظهر مامانی داخل آشپزخونه مشغول غذا درست کردن بود که....شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

شما موانع جلوی در آشپزخونه رو با زحمت زدی کنار و خواستی بیای داخل اشپزخونه....

مامانی: به به آرینا خانم کی به شما گفته بیای داخل آشپزخونه؟؟؟؟؟

آرینا : بابا.....

مامانی:بابا گفته بیا ی داخل  آشپزخونه!!!!!!

آرینا : هومممم

مامانی:حالا تو آشپزخونه اومدی چکار؟؟؟؟

آرینا : باسی (بازی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگسی
2 بهمن 90 1:36
مامان نادیا و نلیا
2 بهمن 90 12:14
آخی خاله جونمدوست دارم...نااااااااااااازی عسلم


ممنون خاله جونم.من هم دوستتون دارم.
مامانی یکتا
2 بهمن 90 15:06
ماشالله به این آریناجون شیرین.
ضمنا با افتخار لینک شدین.خوشحال میشم سری هم به ما بزنید.


ممنون خاله مهربون.عزیزم لطفا آدرس وبلاگتونو برام بذارید من هربار که زحمت کشیدید و به ماسرزدید به وبتون اومدم اما وبلاگتون باز نمی شه .خیلی خوشحال می شم با هم در ارتباط باشیم.
شکلات مامانی وباباش
2 بهمن 90 17:26
شیرین شکر خاله


دوستتون دارم خاله جون.
مامان پارسا قند عسل
3 بهمن 90 1:15
کوچولویه ناز.انگاری که همه بچه ها شبیه هم هستن.من اگه ببینمت،عین پارسا میچلونمت


واقعا همین طوره همه بچه ها مثل هم هستن با کارهای شیرین و دوست داشتنی.خاله پس فراااااااااار
مامان طاها
3 بهمن 90 15:38
بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


خاله ، فرااااااااااااااااااااااار.


عاشق باران
4 بهمن 90 22:28
ای کوچولوی بامززززززه


خاله اینقدر بامزه هستم که مامانم همش می خواد بخورم.