آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

تقلید از مامانی

1390/11/9 0:46
نویسنده : مامان آرینا
908 بازدید
اشتراک گذاری

تمام زندگی مامان

مامانی پاش سوزن سوزن می شد به  اصطلاح خودمون  خواب رفته بود پس دستشو گرفت

 به دیوار و آروم آروم شروع کرد به راه رفتن و می گفت: اوه ، اوه .............

آرینا:پشت سر مامانی بلند شدی  ، دستتو گرفتی به دیوار و یکمی زانو هاتم خم کردی و

پشت سر هم می گفتی: اوففففف   اوففففففففففف

                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنا
9 بهمن 90 6:23
عزیز دلم آرینا جونم فدات شم خاله جون


خدانکنه خاله جون.
نگین مامان رادین
9 بهمن 90 11:34
سلام بر دخملی ناز که دلم پیشش گیره و سلام به ما مان مهربونش عروسکم دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه شده بود.فدای شیرین کارییات بشم ایشاالله هیچ وقت اوف نشی


به به سلللللللللللللللللام مامانی مهربون.سفر خوش گذشت ما که خیلی دلمون برای شما تنگ شده بود.
مامان پارسا قند عسل
9 بهمن 90 14:56
آرینا جونم دلم میخواد فشارت بدم و یه عالمه بوست کنم.جیگر خاله.
فرار مرار هم حالیم نیستا


خاله جون من آمادم.چشم فرار نمی کنم.