آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

نقاشی خرچنگ با کف دست و پا

1390/11/9 1:12
نویسنده : مامان آرینا
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

 تا حالا به این راحتی یه خرچنگ کشیده بودید؟؟؟؟؟؟      

                 

برای دیدن مراحل کار بفرمائید ادامه مطلب.....

قطعا کودکتان از فعالیت این پست لذت خواهد برد.پیشنهاد می کنم مطالعه کنید.

                                         IMG_1212

لوازم مورد نیاز:

- کاغذ سفید

- رنگ گواش  ( ترکیب قهوه ای و قرمز)

- قلم موی بزرگ

ابتدا با قلم مو کف پا را آغشته به رنگ می کنیم.و مطابق شکل وسط کاغذ می زنیم.

هر دو دست را آغشته به رنگ کنید و بالا تر از  اثر پا،سمت راست و چپ بزنید.

بعد هم مطابق شکل با یک خط ساده ( با استفاده از انگشت یا قلم مو) ،اثر دست ها را به اثر پا وصل

کنید.

برای چشم های این خرچنگ دوست داشتنی می تونید از چشم های عروسکی موجود در بازار استفاده

 کنید و یا با رنگ بکشید.برای شاخک ها هم پیشنهاد می کنم از ماژیک استفاده کنید.

امیدوارم از انجام این سرگرمی زیبا و خلاقانه لذت ببرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای مهرسا
9 بهمن 90 14:37
سلام
وبتون عالیه
ممنون که به وب مهرسا اومدید
خوشحال شدم

آرینا جون خیلی خیلی نازه خدا نگهدارش باشه


سلام.نظر لطفتونه.ممنون.
نرگسی
9 بهمن 90 18:47
نه والا خیلی باجالبه.این آریناجونی هم فیلمه ها عزیزممممممممم


خونه ما بخاطر کارای شیرین آرینا شده سینما هرروز یه فیلم تازه.
نرگسی
10 بهمن 90 19:36
مبین فرفری
11 بهمن 90 1:19
سلام خانمی شاهکار کردی افرین به این هوشتون



سلام عزیزم من در سایت این نقاشی رو دیدم و دوست داشتم در وبلاگ آرینا ثبت کنم.اینقدرام با هوش نیستم.آفرین به هوش فرد خلاقی که این کارو انجام داده.