آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

لطفا حدس بزنید؟؟؟؟؟

1390/11/11 2:16
نویسنده : مامان آرینا
699 بازدید
اشتراک گذاری

مو فرفری مامانی

امروز مامانی داخل یک بشقاب کوچولو برات میوه آورد تا نوش جان کنی.....

وقتی میوه ها رو خوردی مامانی اثری از بشقاب ندید تا اینکه بشقاب رو ........

فکر می کنید مامانی کجا بشقابو پیدا کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 اولین جائی که به ذهن شما رسید کجاست؟؟؟؟؟

اگه دوست دارید بدونید حدس شما درست بوده بفرمائید ادامه مطلب.

 

داخل کابینت!!!!!!!!!!!!!!

          

             شکلکهای جالب آروین

من بشقاب رو گذاشتم سر جاش،حالا اشکالی داره نشستمش..............

شما حدس می زدید بشقاب کجا باشه؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مبین فرفری
11 بهمن 90 1:15
سلام عزیزم من حدس زدم که شاید برده تو ظرف شویی گذاشته.
نرگسی
11 بهمن 90 13:28
توی ظرفشویی



خاله ی امیرعلی
12 بهمن 90 0:41
سلام
من حدس زدم که گذاشتتش پیش اسباب بازی هاش
ولی افرین به دختر باهوش که میدونه جای بشقاب تو کابینته خوب مامانی سخت نگیر نشستتش هم که نشسته


سلام خاله ،من هم کل خونه رو زیرو کردم ولی با تعجب داخل کابینت پیداش کردم.در مورد شستن بشقاب هم شوخی کردم.
مامان عسل
12 بهمن 90 11:40
باز خوب جايي گذاشته دستش درد نکنه من گفتم حتما تو اتاقش برده وسط اسباب بازياش


مامانی هم اولین جائی که به ذهنش رسید همین جا بود.
مامان علی
12 بهمن 90 16:16
وای جیگرتووووو باور کن من درست حدس زده بودم . آرییییییییییییینا منو می کشی با این خوشمزگیات واقعا کلا در حال ابتکاری


آفرین مامانی مهربون.خدا نکنه خاله جونم.
عاشق باران
12 بهمن 90 18:07
واقعا؟؟؟
آفرین دختر خوب
من فکر کردم نشسته بوده روش که شما ندیدینش


مامانی هم فکرش به همه جا رسید.
نگین مامان رادین
13 بهمن 90 0:41
الاهی فدات که میدونی هر چیزی رو باید سر جای خودش گذاشت
من حدس می زدم برده و تو کمدش گذاشته ولی حالا دیدم عروسکم با سلیقه هست و هر چیزی رو جای خودش می زلره.
فدای چشات بشم من


خاله جون مامانی هم انتظار هر جائی رو داشت الا سر جاش .خدا نکنه خاله.می بوسمتون.
مامانی یکتا
13 بهمن 90 0:55
وایییییییییییییییی بخورم این آرینای نازو که کاراش اینقدر بامزن.راستش من همه چی حدس زدم غیر این.آفرین دختر مرتب و زرنگ.


خاله جون اگه منو بخورید که تمام می شم....دوستون دارم.
مامان پارسا قند عسل
14 بهمن 90 2:05
کوچولویه خاله.من فکر کردم گذاشتیش تویه ماشین لباسشویی.چون پارسا اولین جایی که وسایل ها رو قایم میکنه اونجاست.



از دست این کوچولوها....
مامان سید کوچولو
15 بهمن 90 1:02
من فکر کردم تو سینک... البته قدش نمیرسه احتمالا....
عینک پرستار پارسا نبود.... تو سطل اشغال پیذاشد


وای خدا این کوچولوها چکارائی که نمی کنن.