آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا و عکس

1390/11/13 19:47
نویسنده : مامان آرینا
1,923 بازدید
اشتراک گذاری

مو قشنگ مامانی

چند روزه  هرموقع مامانی  دوربین رو برمی داره تا از شما  عکس بگیره. سریع می ری ،  روی

مبل می شینی و دستای کوچولوتو پائین و بالا می بری که بیا پیشم بشین و فیلم و عکسای

 دوربینو نشونم بده. اینقدر تندتند دست کوچولوتو بالا و پائین می کنی که توی عکس  ناپدید

شده.

                    

 و در ادامه مطلب......

 

وقتی می خوای عکس و فیلم نگاه کنی این طوری ژست می گیری!!!!

       

و  از دیدن خودت خوشحال می شی.

       

و در آخر پیشه خودت میگی عجب دختر شیطونی بود.

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهسا مامان مرسانا
13 بهمن 90 1:14
ای جانم .....چه موهای ناازی داری...چه صورت نمکی داری خاله

ممنون خاله جون بیشتر از این خجالتم ندین.
نرگسی
13 بهمن 90 1:25
عزیزمممممممممممممممممم


دوست دارم خاله جون.
ثمین
13 بهمن 90 12:19
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!


سلام.چشم حتما با کمال میل.
مامان ماهور
13 بهمن 90 20:05
نازي گلم
وبلاگ خوبي داريد


ممنون شمابه ما لطف دارید.
مامان حنا
13 بهمن 90 21:11
عزیز دلم
دلم ضف رفت واسه اون خندیدنت عسلم

خصوصی هم برات گذاشتم


خاله جون عاشقتم.
faeqeh
14 بهمن 90 1:31
عزیزم میدونی خاله من آرزو داشتم یه نینی مو فر فری داشته باشم؟ باران موهاش صافه عاشقتمممممممممم


آخی خاله جون انشااله نی نی دوم.منم عاشقتونم.
مامان پارسا قند عسل
14 بهمن 90 2:06
تو جیگر خاله ایی آرینا.چرا این همه کارات شبیه پارسا ست جوجونم.عاشقتم عزیزم


خاله جون این یه رازه....
مامان نادیا و نلیا
14 بهمن 90 11:45
آخییییی عزیزم


خاله جون دوست دارم.
مامان آرميتا
14 بهمن 90 16:42
ماشالله به دخمل ناز و عكسهاي خوشگلش


ممنون خاله جون چشماتون خوشگل می بینه.
مامان علی
14 بهمن 90 16:53
آرینا نبینم گریه کنیا. فدای ژست گرفنتات بشم


چشم خاله.خدا نکنه خاله جون.
مامان سید کوچولو
15 بهمن 90 1:03
چرا گریه میکنی


خاله می خوام عکس و فیلم خودمو ببینم.
مامان الینا
15 بهمن 90 18:08
عزیزم ماشاالله چه ژستایی هم میگیره هی واااااااااااااااااااااای من


ممنون خاله جون.
نگین مامان رادین
15 بهمن 90 22:05
ای جونم عشق من فدای ژست گرفتنت جیگر طلا چرا تو عکس اولی گریه می کنی دیگه اشکهات رو نبینم که با دیدنشون دلم میگیره


خدا نکنه خاله جونم.آخه می خوام عکس و فیلم خودمو ببینم.چشم دیگه گریه نمی کنم فقط بخاطر شما.