آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آرینا مو فرفری

هوراااااااااااااااااااا

1390/11/26 16:00
نویسنده : مامان آرینا
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

یه اتفاقی افتاده......

 

                        

آرینای عزیزم

هر مرحله از رشد شما برای مامانی و بابائی شیرینی و هیجان خودشو داره حتی اگه موضوع از پوشک

گرفتن و پیش پیش کردن باشه.

                

هر چند که شاید دیر شده باشه ولی مامانی با اینکه یه سری آموزش برای از پوشک گرفتن شما انجام

داد ولی با این حال می خواست که برای رفتن به دستشوئی خودت  علاقه نشون بدی .

چند روز پیش خیلی دلت می خواست بری دستشوئی و مامانی برای تشویق بیشتر یه جفت دمپائی

خوشگل برای شما خرید تا با ذوق بیشتری بری

                  

از اونجائی که عاشق کفش و دمپائی هستی وقتی دمپائی به پا کردی دیگه همش کار مامانی شده

بود اینکه شما رو ببره

بالاخره دیروز تلاشهای مامانی بی نتیجه نموند و وقتی شما پیش پیش کردی مامانی این شکلی شد..

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

              

از دیروز تا حالا پیشرفتت خیلی عالی بوده و حتی یکی دوبار هم از مامانی خواستی که ببرت

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

nicel
26 بهمن 90 16:23
mersi bem sar zadi azizam faghat baram doa kon tashakor


خواهش می کنم.چشم حتما عزیزم.
مامان حنا
26 بهمن 90 17:15
خیلی خوشحالم که داره یاد میگیره
از طرف من ارینای خوشکلمو ببوسید


خاله جون دیگه دارم بزرگ می شم.من و ارینا می بوسیمتون.
خاله ی امیرعلی
26 بهمن 90 20:01
سلام عزیزم
عجب مامان باهوشیـــــــــــــ
واقعا ایده ی خوبیه برای دستشویی رفتن و از پوشک جدا کردن بچه هاست حتما به خواهری میگم این ایدتو


سلام خاله جون.خوشحالم که مورد استفاده قرار گرفته.
مامان پارسا قند عسل
27 بهمن 90 1:50
آفرین عزیز خاله.پارسا هم یاد گرفته خاله.منم دیدم لگن جواب نمیده دمپایی خریدم.بهتر شد.
عاشختم خاله ایی


خاله جون دیگه دارم بزرگ می شم.منم عاشقتونم.
شکلات مامانی وباباش
27 بهمن 90 10:20
آفرین به دخمل ناز ماشاا... واسه خودش خانومی شده


مرسی خاله جون.
مامانی وروجک
27 بهمن 90 10:38
مامان ثمين
27 بهمن 90 12:15
سلام.چقدر خوب كه به آرينا دستشويي رفتن رو ياد دادي من كه در اين مورد خيلي تنبلم شايد هم ميترسم.


سلام.مامانی به نظر من در کنار آموزش بذار خود ثمین جان علاقه نشون بده و البته در این مورد عجله نکن.شجاع باش مامانی.
نایسل
27 بهمن 90 14:14
آفرین دخمل باهوشششش


ممنون خاله جون.
نرگسی
27 بهمن 90 14:46
خوب این که تعجب نداره از آرینای باهوش و شیطون بیشتر از اینها باید انتظار داشت.. دست کم گرفتین آریناجونی رو هااااااا ...


خاله جونم ممنون.
مامان نسترن
27 بهمن 90 15:17
افرین عزیز دلم...پیشرفت خوبی داشتی نازنین...ماشاا...به شما عروسک خوشگل و مامانی


ممنون خاله مهربونم.چشماتون خوشگل می بینه.
نی نا مامی آدرین
27 بهمن 90 17:08
آفرین صد آفرین هزارو سیصد افرین .....

ممنون خاله جون.
نی نا مامی آدرین
27 بهمن 90 17:10
منتظر حضور گرمتون هستیم


چشم حتما.
نگین مامان رادین
28 بهمن 90 0:58
به به تبریک می گم دخمل نازمون دیگه بزرگ شده و برا خودش خانومی شده .افرین مامانی باهوش با این ترفندی که به کار بردی عالی بود


مرسی خاله جون.دیگه دارم بزرگ می شم.
مامان یکتا
28 بهمن 90 11:52
آفرین آریناجون. دیگه روز به روز داری خانوم تر میشی.می بوسمت عزیز خاله.


مرسی خاله جون دیگه دارم بزرگ می شم.منم می بوسمتون.
امیرمسعود
30 بهمن 90 13:42
چقدر عالی، به خودت و مامان گلت که این قدر تلاش کرده تا دخترش نشون بده بزرگ شده تبریک می گم. آرزوی موفقیت تو تمام مراحل زندگی خاله جون


ممنون از لطف شما.با آرزوی بهترینها برای شماو امیرمسعودجان.