آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آرینا مو فرفری

حوله حمام و دد.....

1390/11/27 16:05
نویسنده : مامان آرینا
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

مو قشنگ مامانی

امروز بعد از حمام  وقتی  مامانی حوله جدیدی که خاله ندا برای شما گرفته بود ، تنت کرد.

                            

دست مامانی رو گرفتی و از مامانی خواستی که بلند شه.

مامانی اول فکر کرد دوباره می خوای بری حمام....

ولی شما رفتی سمت در خونه ....

قربونت برم فکر کردی این لباس جدید دد ست.

مامانی :آرینا نمی شه که الان بریم دد....SHOCKED.gif

آرینا:نه نه نه و شروع کردی به گریه....

     

و اینجا بود که رفتی قهر......                                                                  

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نرگسی
27 بهمن 90 17:38
الهی قربونت برمممممممممم عزیزممممممممم عاشقتمممممممم..


خدا نکنه خاله جون.منم عاشقتونم.
نرگسی
28 بهمن 90 0:51
مرسی دوستم.. با حرفتون دلم گرم شد .. چقدر خوبه که یکی اینجوری دلداریت میده .. دوستونننننننننننننننننن دارممممممممممممم


خواهش می کنم عزیزم.من مطمئنم شما به آرزوتون می رسید.منم دوستون دارم.
نگین مامان رادین
28 بهمن 90 0:55
ای جونم دست خاله ندا جونت درد نکنه چه حوله ی خوشگلی چه قدر هم بهت میاد فرشته ی من.قربون اون گریه و قهر کردنت برم اگه اونجا بودم می خوردمت


ممنون خاله مهربونم.اوه اوه.......
مامان کیارش
28 بهمن 90 7:09
چقدرم ناز شده تو این عکس ماشالا...دست خاله اش درد نکنه ...از طرف من ببوسیدش


ممنون خاله جون نظره لطفتونه.من و آرینا می بوسیمتون.
مامان یکتا
28 بهمن 90 11:47
الهیییی.چقدر توماهی خاله.خیلی دوست دارم.چقدرم تمیز و ناز شدی خاله


ممنون خاله مهربونم.منم خیلی دوستون دارم.
مامان رها
28 بهمن 90 12:37
وای عزیزم حوله جدیدت مبارک
خاله جون با اون که نمیشه بریم دد



مرسی خاله جون.من فکر می کردم این لباس جدیده ددست!!!!
عمه لیلا
28 بهمن 90 22:26
بلاااااااا قهرم میکنی؟؟؟؟؟؟؟


عمه جون باید بیای و ببینی چقدر بلا شدم.
مامان پارسا
28 بهمن 90 23:46
عزیز دلم.قربون اون دل کوچولوت بشم من که اینقدر معصوم و نازی


خدا نکنه خاله جونم.
زهره مامان آریان جون
29 بهمن 90 0:23

آریانم همینطوری قهر میکنه


مامانی ،کارای بچه ها خیلی شبیه هم هستن.
مامان حنا
29 بهمن 90 1:09
عززززززززییییییزززززززززززززززممممم
حولا خیلی قشنگه مبارکت باشه آرینا جونم دست خاله ندا هم درد نکنه
عافیت باشه گلم چقده هم تو عکسا ناز افتادی
امان از دست کارای شما بچه ها
از طرف من ببوسینش


ممنون خاله مهربونم.من و آرینا می بوسیمتون.
مامان الینا
30 بهمن 90 14:29
وای فدات بشم عزیزم
حوله جدید مبارک باشه
بوووووووووووووووس


خدا نکنه خاله مهربونم.ممنون.یه عالمه بوس برای شماوالینا جان.
مامان ایلیا
10 اسفند 90 11:49
عزیزم خیلی ذوقش کردم با این گریه ی با نمکش.حوله هم مبارکت باشه آرینا جون.


ممنون خاله جون.مرسییییی.