آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

مامان بیا.....

1390/12/2 16:45
نویسنده : مامان آرینا
1,932 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بیا......

فوریه خیلی کارم!!! 

                                         شکلکهای جالب آروین   

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

            

این چند روز که یاد گرفته بری  پیشرفتت عالی بوده،چه در پیش پیش کردن و چه

در حرف زدن .

            

وقتی میری اینقدر حرف می زنی و با دستای کوچولوت ادا واطوار میای که فکر

کنم هم زمان دوتا کار هم پیش پیش کردن و هم حرف زدن بطور کامل یاد بگیری.

امروز  در  وقتی  خواستی پیش پیش کنی اول از مامانی خواستی تا تشویقت

 کنه و برات دست بزنه

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مانی
2 اسفند 90 16:54



ممنون خاله جون.
شهراد شیر کوچولو
2 اسفند 90 20:29
سلام
آرینا جون منم مثه شما تو ترکم آفرین گلم =Dفقط مونده دو (پستونک جونم) که ازم بگیرن نمی خوام اینو ترک کنم


سلام شهراد جون تو می تونی دوپستونکو ترک کنی ،تو می تونی .....
شهراد شیر کوچولو
2 اسفند 90 20:31
من عاشق این کتابم آرینا جون .....

آفرین به شما


این روزا آرینا هم عاشق این کتابه.
عمه لیلا
2 اسفند 90 20:49
ماشالا ماشالا...ماشالا آرینا


ممنون عمه جووووووووووووون.
نگین مامان رادین
3 اسفند 90 0:23
افرین به تو دخملی ناز و خوشتل خودم


ممنون خاله مهربون و دوست داشتنی خودم.
مامان پارسا قند عسل
3 اسفند 90 0:33
آفرین به آرینا جونم.
خوش به حالت مامانی.من هنوز دارم با پارسا سر و کله میزنم.میگم شاید هنوز وقتش نباشه.بعضی ها میگن که اگه الان دوباره پوشکش بگیرم تنبل میشه و براش عادی میشه.گاهی اوقات روزی بیست بار میگه و گاهی اوقات پشت سر هم شلوارشو خیس میکنه.البته منم خیلی طبیعی رفتار میکنم.به نطرت چیکار باید بکنم دوست جون.

مامانی مهربون خدارو شکر آرینا خیلی خوب همکاری می کنه.البته برای این کار باید زمان گذاشت و با حوصله پیش رفت.یه مطلبی خوندم که خیلی کمکم کرد در پست بعدی حتما می ذارم.

مامان آلا
3 اسفند 90 0:49
سلا من مامان سهند کوچلو هستم . خیلی ممنون که به خاطرات سهند سر زدید خدا نی نی ماهت رو برات نگه داره . هم ماه و هم دوست داشتنی هست دخملی
ای ول چطوری بهش یاد دادید سهند میترسه رو لگنش بشینه


سلام خاله جون خواهش می کنم.شما به ما لطف دارید.عزیزم خیلی اذیتش نکن هر طور که راحته بذارید کارشو انجام بده رمزش همینه حداقل برای من که این طور بود.
مامان پارسا قند عسل
3 اسفند 90 0:54
باشه عزیزم.پس بیصبرانه منتظر کمکتون هستم عزیزم.آرینا جونم رو ببوس مامانی


مامانی یه پست در این مورد گذاشتم برای من که خوب جواب داد.البته در وبلاگ پارسا جان برای شما کامنت گذاشتم.
نرگسی
3 اسفند 90 1:31
هوراااااااااااااااااااا اریناااااااااااااااا..


مرسیییییییی خاله جونم.
مامان سانلي
3 اسفند 90 2:13
آفرين آرينا خانم زرنگ كه همه چي رو زود ياد ميگيره.فدات شم خاله


ممنون خاله جون.خدا نکنه.
مامان حنا
3 اسفند 90 2:32
آفررررررررررررررررین به آرینای عزیزم
به به چه دخمل خوبو تمیزی که می تونه به مامانیش بگه کار فوری داره
از طرف من اون لپای خوشکلشو محکم ماچ کن


ممنون خاله جونم.من وآرنیا می بوسیمتون.
مامان پارساجون
3 اسفند 90 23:44



مرس خاله جون.
خاله ی امیرعلی
5 اسفند 90 11:57
حتما براش اسپند دود کن خیلی نازه و باهوشه این دخملی فدات بشم نانازی


خاله جون شما خیلی لطف دارید.