آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرینا مو فرفری

روز کودک و تلویزیون مبارک

1390/12/20 1:08
نویسنده : مامان آرینا
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

         16.gif20a.gif

روز کودک و تلویزیون بر تمامی کودکان امروز و کودکان دیروز مبارک.

 

                    

به یاد روزهای کودکی  و زنده شدن خاطرات کودکی  بفرمائید ادامه مطلب....

17.gif


آفتاب و مهتاب و ناقلا




افسانه سه برادر




علي كوچولو




پت پستچي




ماجراهاي گاليور




بامزي، قوي‌ترين خرس جهان







سه كله پوك



فانوس دريايي





بازم مدرسه‌م دير شد




معاون كلانتر




خونه مادربزرگه





نخودي





نيك و نيكو





رامكال




رابرت، آدم بزرگي كه نمي‌خواد آدم بزرگ باشه





بچه ميمون‌هاي شيطون







خرگوش مهربون




قصه‌هاي جنگل





بينوايان




مدرسه موشها





ايكيو سان




دهكده كوچولوها




مهاجران



پسر مبتكر




الفي




بچه‌هاي كوه آلپ




لوك خوش‌شانس




بچه‌هاي مدرسه والت




سنجاب كوچولو





بارباپاپا




بلفي و لي‌لي‌بيت




بل و سباستين




لولك و بولك ـ جهانگردهاي كوچك




دهكده حيوانات




هاچ، زنبور عسل




هادي و هدي




حنا، دختري در مزرعه




باغچه سبزيجات




موش كوهستان



جيمبو







خانواده دكتر ارنست




ملوان زبل




سفرهاي ماركوپولو



مسافر كوچولو




آقاي سكسكه





دختري به نام نل




پينوكيو





باخانمان



پسر شجاع




پلنگ صورتي




مورچه و مورچه‌خوار




پرفسور بالتازار



سايمون و نقاشي‌هاي گچي





سفرهاي سندباد




جزيره ناشناخته




تنسي تاكسيدو




تام ساير




گوريل انگوري



زبل خان





چاق و لاغر



خاله ريزه و قاشق سحرآميز




يوگي و دوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نایسل
19 اسفند 90 11:11
یعنی همون روز جهانی کودک و تلویزیون
که از صبح تا شب کارتون پخش میکرد حال میکردیممم؟؟؟؟؟؟؟؟


دقیقا دوست عزیزم.
ilijoon
19 اسفند 90 12:22
چه ناز دخملي جيگر دوستت دارم


ممنون خاله جون.لطفا آدرس وبتونو برام بذارید تا به شما سربزنم.


نایسل
19 اسفند 90 15:51
وایییییییییی خدای من یادش به خیررررر


واقعا عزیزم یادش بخیر.
نایسل
19 اسفند 90 15:51
چقدر دوست دارم دوباره برگردم همون زمان چه دوران خوبی بودد


ای کاش می شد حتی برای چند لحظه برگردیم به کودکی.
مامان پارسا
19 اسفند 90 16:07
یادش به خیر یعنی ما واقعا بزرگ شدیم؟آدم دلش میگیره ، امروز داشتم یه فیلم میدیدم که پسره و دختره باهم دوست شده بودن و ... بعد همش تو ذهنم خودم و می ذاشتم جای مادر پسره یه دفعه دلم گرفت انگار همین دیروز بود که اینطور فیلمها رو که میدیدم خودم و جای دختره میذاشتم
آره آبجی پیرشدیم رفت


یاد روزای کودکی به خیر چه زود گذشت ،تا به خودمون اومدیم دیدیم مامان شدیم.خواهش میکنم شما هنوز جوونید.
نایسل
19 اسفند 90 17:26
وقتی کارتون ها رو دیدم
اینقدر دلم سوخت چون هیچ وقت نفهمیدم آخرشون چی شد
اصلا یادم نمیاد
ولی خب من یه سری شو خریدم
خونه مادربزرگ بابا لنگ دراز
مهاجران زنان کوچک
اینارو دارم نگا مکینم


آخییییییییییییی عزیزم.خیلی خوبه که آرشیو کارتونهای قدیمی رو دارید.
نایسل
19 اسفند 90 17:26
مرسی خیلی کار خوبی کردی آدمو بردی تو فکر که آخ چقدر زود گذشت


واقعا خیلی زود گذشت....
نایسل
19 اسفند 90 17:28
مامان جون میشه عکس آرینا رو تو وب آرشیدا بزارین خیلی باحاله


چشم حتما می ذارم.
نسترن
19 اسفند 90 17:30
وای چقدر جالب بود یاد بچگیم افتادم
بااجازه لینکت کردم
ارینا گلی رو هم از طرف من محکم بوسش کن


خوشحالم خاطرات کودکی زنده شد.ممنون با کمال میل لینکتون کردم.من و ارینا می بوسمتون.
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 17:42
آخی چقدر کارتن های زمان ما جالب بودند راستی مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


واقعا مامانی خیلی کارتونهای خاطره انگیزی بودن.چشم عزیزم.
نرگسی
19 اسفند 90 23:53
یادش بخیر هیییییییییییییییییییی ..


واقعا یادش بخیر نرگس جون.
مامان سانای
20 اسفند 90 8:59
دستت درد نکنه با این عکسها منو بردی دوران کودکی . روز کودک از صبح تا شب فقط کارتون می دیدم از طرف دیگه اضطراب داشتم که الانه دیگه بابام اجازه نده بگه برو سر درس و مشقت.کارتون های دوران خودمون را دارم برا دخترم دانلود می کنم وباهم تماشا میکنیم حنا سندباد دختری بنام نل پینوکیو و...


خواهش می کنم.چه کار خوبی می کنید کارتونای مورد علاقتونو دانلود می کنید.آخه این کارتونا دومی ندارن.
عاشق باران
20 اسفند 90 21:36
واااای اینا از کجا جمع کردید؟ خیلی خاطره انگیز بود


سلام دوست عزیزم از سایت تابناک گرفتم.خیلی خاطره انگیزه من و شوهرم که حسابی یاد گذشته ها کردیم.
در ضمن من به وبتون سر می زنم ولی نمی دونم چرا پیام رو ارسال نمی کنه.باز هم امتحان کردم ولی نشد.به یادتون هستم عزیزم.
مامان ملينا
21 اسفند 90 17:01
آخي نازي ياد ايامي خيلي خاطراتو زنده كردي مرسي عزيزم


خوشحالم عزیزم خاطرات قدیمی زنده شدن.
مامانی وروجک
21 اسفند 90 22:57
ممنون گلم خیلی جالب و خاطره انگیز بود .من حالا هم هروقت ببینم تلویزیون یکیشونو داره پخش میکنه تندی میشینم نگاه میکنم ولی حیف که این همه کارتون میدیدم اصلا شخصیت ها وداستانای بیشترشون رو یادم نمونده ولی همسرم همه شون رو از حفظه!


خواهش می کنم عزیزم.منم وقتی این کارتونا پخش می شه با علاقه بیشتری می شینم و نگاه می کنم.