آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آموزش کادو پیچی

1390/12/20 1:31
نویسنده : مامان آرینا
3,567 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اوضاع هدیه دادن ما بالا گرفته

  www.bandarstudents.blogfa.com

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

www.bandarstudents.blogfa.com

روش کار :

www.bandarstudents.blogfa.com

شش دایره با قطر یکسان را از کاغذ کادو مورد نظرتون برش بزنید . من برای این هدیه قطر ۱۰ سانتی متر رو در نظر گرفتم .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

ابتدا دایره ها را از روی قطر ، سپس از روی شعاع و دوباره از روی شعاع دیگر تا بزنید . مراحل تا زدن دایره را در تصویر بالا مشاهده می کنید .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

دایره ها را باز کرده و شعاع دایره ها را به اندازه دو سوم تا مرکز دایره با قیچی برش بزنید .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

سپس مانند تصویر قسمت های برش خورده را با مداد یا انگشتان دست لوله کنید و با چسب بچسبانید .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

سپس دایره ها را که حالا به شکل گل هشت برگ درآمده اند به هم بچسبانید .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

پنج گل خیلی راحت به هم می چسبند . شما گل ها را طوری به هم بچسبانید که نظم خاصی بین محل قرار گیری گلبرگ ها ایجاد شود .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

برای اینکه وسط گل کادوییتان زیبا باشد ، گل آخر را با انتهای مداد به گل اصلی بچسبانید .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نایسل
20 اسفند 90 11:18
چقدر ساده و قشنگ بود


درسته نایسل جون.
مرجان مامان پریساجون
20 اسفند 90 11:53
خوشبحال همسرت که همچین خانم زرنگ و فعالی داره.


مرسی عزیزم نظره لطفتونه.عزیزم توی شهر غربت تمام دلخوشیم بعد از آرینا و بابای آرینا به وبلاگ آرینا گلی هستش و دوستای گلی که دارم و همشونو دوست دارم.
نرگسی
20 اسفند 90 14:30
مرسی مامانیییییییییییییی ..


خواهش می کنم عزیزم.
مامان پارسا قند عسل
20 اسفند 90 15:03
خیلی جالب بود عزیزم.


خوشحالم خوشتون اومده.
نایسل
20 اسفند 90 15:49
مرسی مامان مهربونم دوست دارم


خواهش می کنم منم شمارو خیلی دوست دارم.
مامان مانی
20 اسفند 90 17:02
ممنون مامانی


خواهش می کنم عزیزم.
مامان سحرناز
21 اسفند 90 0:35
سلام دوست خوبم آموزش راحت و جالبی بود اگه مایل بودید به وب ما هم سر بزنید و اگه باز هم مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم


سلام عزیزم بله درسته.عزیزم به دیدنتون اومدم و با کمال میل لینکتون کردم.بوس برای سحر ناز خانم.
مامان حنا
21 اسفند 90 5:10



مرسی.
نسترن
21 اسفند 90 9:51
خیلی عالی بود کلی لذت بردیم مرسییییییی


خوشحالم خوشتون اومده.خواهش می کنم.
مامان نادیا ونلیا
21 اسفند 90 11:31
سلام...اول اینکه از طرف من آرینا رو یه ماااااچ گنده بکن به خاطر شیرین کاریهاش
دوم عذر خواهی به خاطر اینکه گاهی دیر به دیر سر میزنم ...اگه این وروجک ها بزارن میام و زودم باید برم... ولی هر موقع میام مطالب قبلی تونو میبینمخوش باشین


سلام خاله جون، چشم حتما آرینا رو یه ماچ گنده می کنم از طرف شما.خواهش می کنم عزیزم مرسی که به ما سر می زنید.
مامان امیر مهدی
21 اسفند 90 12:27
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین اگه افتخار بدین امیر مهدی جونو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنید....
اگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین


سلام دوست خوبم ممنون نظره لطفتونه.امیرمهدی جان به جمع دوستای گل آرینا خوش اومدی.با کمال میل لینکتون کردم.
خاله زهره
21 اسفند 90 13:10
سلام وب قشنگی داری دستت درد نکنه با اجازتون من کادو پیچی رو کپی کردم تو وبم باذکر نام آرینا موفرفری


سلام ممنون نظره لطفتونه.خواهش می کنم.
مامان ملينا
21 اسفند 90 16:43
سلام خانمي خيلي مطالبت قشنگ و جذابن اسم وبلاگتو تو favorites سيو كردم و هر روز ميام چك مي كنم كه چه كاردستي جالبي گذاشتي.آفرين خانمي خيلي قشنگ بود


سلام دوست عزیزم،نظره لطفتونه ممنون از محبت شما.عزیزم آدرس وبتونو برام بذارید تا به دیدنتون بیام.
متین مامی ایلیا
22 اسفند 90 0:50
خیلی جالب و زیبا بود
مرسی


خواهش می کنم عزیزم.