آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا و پری دریائی

1390/12/22 1:14
نویسنده : مامان آرینا
1,968 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرای آرینا و پری دریائی!!!!

                  

                            

                        

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

20.gif

عزیزکم

با بابائی مشغول خرید توی مغازه بودیم که بابائی به من اشاره کرد فقط آرینا رو نگاه کن...

واسه خودت  عروسک پری دریائی رو برداشته بودی و می گرفتی تو بغلت و مرتب می بوسیدیش.

مامانی بادیدن این صحنه احساسی به آقای فروشنده گفت لطفا این پری دریائی رو هم حساب کنید.

آقای فروشنده هم که انگار تحت تاثیر کار شما قرار گرفته بود گفت هدیه من به دخترتون.

چقدر این فروشنده ها خوببببببببببن!!!

  

                        

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان عسل
22 اسفند 90 8:16
مبارک باشه عروسک تازه گلم


مرسی خاله جون.
مامان فرنيا
22 اسفند 90 10:17
مباركه عجب دختريه چه بلده بدون كلامي حرف درخواست خريد بده
راستي چه مامان هنرمندي داره اين دختر پستهاي قبليتون واقعا خوب بود ممنون


مرسی،خاله من استاد این کارم دقیقا می دونم چطور باید به خواستم برسم.
خواهش می کنم عزیزم.
مامان ملينا
22 اسفند 90 11:26
سلام عزيزم با اجازتون لينكتون مي كنم چون مطالبتو دوست دارم


سلام دوست عزیزم،نظره لطفتونه.عزیزم لطفا آدرس وبتونو برام بذارید تا منم به دیدنتون بیام.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
22 اسفند 90 12:34
ای جون خاله
چه عروسک خوجگلی مبالک


مرسی خاله جون.
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 13:04
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو




مرسی خاله عزیزم،چهارشنبه سوری مبارک.
خاله ی امیرعلی
22 اسفند 90 13:09
سلام مامانی
عجب فروشنده ی دست و دلبازی...
مبارکت باشه آرینا جونم خیلی نانازه
هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام خاله جون،البته مامانی هم خوب خرید کرده بود.مرسی یه دنیا بوس برای شما.
خاله ی امیرعلی
22 اسفند 90 14:13
با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک



مرسی چهارشنیه سوری مبارک.واقعا خاله با آرینا آتیش پاره می ریرم استقبال چهارشنبه سوری.
نایسل
22 اسفند 90 16:46
آخییییییییییییییییییی عزیززززز دلمممممم

منو شوشو چهار شنبه سوری نمیبره میگه خطر داره


عزیزم لازم نیست بری بیرون اگه جای مناسبی دارید با شوشو بساط آتیش بازی راه بنداز.
نایسل
22 اسفند 90 16:47
مرسی فدات شم نظر لطفته
چشات خوشمل میبینه


عزیزم حتما خوشگلن که خوشگل می بینم.
نایسل
22 اسفند 90 16:47
گل خوشگل نازتو ببوسسس


مرسی عزیز مهربونم.
نسترن
22 اسفند 90 16:50
دختر با سلیقه است دیگه ولی عجب فروشنده مهربونی
ارینا گلی خوشگلم عروسک نوت مبارک


درسته خاله آرینا بااین سن کم ولی خوش سلیقه س.خاله نسترن مامانی هم خوب خرید کرده بودا.
نسترن
22 اسفند 90 17:14
خو مامانی چی خریدی نمیگذاری ما ببینیم دلم اب شد


عزیزم فعلا سورپیریزه دلیلشو بعد متوجه می شی ولی قول می دم حتما بذارم .


نسترن
22 اسفند 90 18:39
مامانی این ذهن من الان درگیره که این چیه که سزرپرایزه خو مردم از فضولی
خوردنی؟ پوشیدنی ؟اسباب بازی؟ نقاشی؟ تابلو؟


آخیییییییییی عزیزم خدانکنه.به موقعش می گم.
مامان پارسا قند عسل
23 اسفند 90 1:21
سلام عسلم.دلم براتون تنگ شده بود.اینروزا مشغول خونه تکونی بومدم و تازه یکمی وقت پیدا کردم.اومد که به دخمر گلم سر بزنم عاشقتم.مبارک باشه عزیزم.فروشنده مهربونی بودا.


سلام خاله جونم ماهم دلتنگ شما بودیم.خسته نباشید.ممنون که به ما سر میزنید.مرسی.
مامان حنا
23 اسفند 90 3:58
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟
آرینا جون خوبه؟؟؟؟؟؟
گلم عروسکت هم مبارکت باشه خیلی نازه
می تونم تصور کنم وقتی آرینا جون رو در اون حالت دیدی چه حسو حالی بهت دست داد
دست آقای فروشنده هم درد نکنه خوب دخملمون دوست داشتنیه که اونو بهش هدیه داده
از طرف من آرینای گلم رو ببوس


سلام دوست عزیزم خداروشکر ما خوبیم.یه دنیا بوس برای شما.
نگین مامان رادین
23 اسفند 90 11:18
مبارکت باشه خوشتل من،عزیزم هرکی جای فروشنده بود با دیدن عسل خانومی مثل ارینا همچین کاری می کرد من که حاظرم برا فرشته ی نانازم جون بدم.


مرسی خاله مهربونم.خاله شما خیلی برام عزیز هستین جونتون سلامت ،قربونت زنده باشی عزیزم.

مامان آرشام
27 اسفند 90 21:59
آرینا جون عروسکت مبارک. مامان آرینا جون اگر مایل به تبادل لینک بودید، بگید تا من هم وبلاگ شما رو لینک کنم. ممنون.