آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرینا مو فرفری

شب روشن نزدیک است....

1390/12/22 14:46
نویسنده : مامان آرینا
872 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه سوری به سبک سهراب(طنز)

شور و حالی دارد/ عشق و شوقی خواهد/ و منم می خواهم کمی بازی بکنم/ کاش می شد بخرم / ولی اکنون که دگر مالی نیست /شب عید نزدیک است / پدرم هم بی پول / چاره ای باید جست / بهتر این نیست که دست ساز باشد؟ / قیمتش ارزان تر / سر صدایش بیشتر / شور و حالش افضل

                                            شکلکهای جالب و متنوع آروین

چسب، کاغذ، باروت / سیخ کبریتی که در این نزدیکی است / و همه چیز حاضر / من تلاش خود را خواهم کرد / بیشتر از درس و کتاب / زود تر از باد بهار / فکر کنم حاضر شد / بهتر است که امتحانش بکنم / کبریت را باید برد / جور دیگر باید زد ... من نمی دانم که چرا می گویند / این مواد پر سوز است / نکند فکر کردی / من در این شعر بلایی سر خود می آرم / ولی دیدی که من سالم سالم هستم / شب روشن نزدیک است / همه عالم آتش / چه عجب جنگی بکنم من امشب

                                          شکلکهای جالب و متنوع آروین

تق و تق ترقه / بوم و بوم نارنجک / فیس و فیس دینامیت / حال نوبت با من / بکشم این ضامن / دور خواهم شد از این بمب قوی / و دلی سیر بخندم بر افراد / این ترقه روشن / حال باید پرتابش بکنم / بین آن جمعیت 

                                         شکلکهای جالب و متنوع آروین

چشم هایی معصوم / چهره ای چون مهتاب / دخترک را می گویم / که در آن جمعیت / شاد بود و خندان / قرنیه اش پاره / دیدگان دخترک پر خون است / دیدگان مادرش هم چون باران / کاش ماموری بود / که در آن نزدیکی / می گرفت این ها را / دکترش می گوید / عملی در پیش است / چشم ها را باید شست / جور دیگر بایددید  

                                         شکلکهای جالب و متنوع آروین 

چهارشنبه سوری هایتان به راه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن
22 اسفند 90 16:52
چهارشنبه سوری خیلی مزه میده ولی اگه ادم ها خطرناکش نکنند


دقیقا با شما موافقم عزیزم.
نسترن
23 اسفند 90 0:28
اونم بدجور به فکر این سورپرایزم که چیه؟ ای یایا مامانی نمیگی دیگه دلم اب شد


آخیییییییییی نازی الان نمی تونم بگم عزیز دلم.
مامان پارسا قند عسل
23 اسفند 90 1:23
عزیزم.الان دیگه هیچ خوبی نداره جز ترس و دلهره.اون زمان ما بود که چهارشنبه سوری ،واقعا قشنگ بود .الان ازترس باید خونه بشینیم که مبادا منفجر بشیم


درسته مامانی یاد اون روزا و شبا بخیر.