آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

اته ،اته

1390/12/24 1:30
نویسنده : مامان آرینا
1,870 بازدید
اشتراک گذاری

چندروز که آرینا میگه اته ، اته     

                       29.gif  شکلکهای جالب آروین29.gif

بالاخره مامانی کشف کرد اته اته یعنی چی!!!

فدای دختر مو فرفریم که انگار بیگودی زده

چند روزه که یه دستتو می بری بالا و میگی اته ،اته...

                           شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامانی اول خیلی توجهی به ژست گرفتنت و اته اته گفتنت نمی کرد....

تا اینکه دید قضیه خیلی جدیه و یکبار که داشتی می گفتی اته ، اته بادست مبارک زدی

به صورت مامانی.

مامانی که  از این حرکت جا خورد چنان اخمی به شما کرد که ابروهاشو می تونست ببینه...

شما هم برای اینکه کم نیاری زود مامانی رو بوسیدی.

اما مامانی همچنان اخم کرده بود و به شما گفت پس اته اته گفتن یعنی این ...

مامانی: آرینا اته اته کار بدیه مامانی...

آرینا: اته ، بوفه!!!!!!!!!!

من نمی دونم این کارارو از کجا یادمی گیری ولی خدایش خیلی بامزه اته اته می کنی .

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
24 اسفند 90 0:55
خدایا... دستم به آسمانت نمی رسد اما توکه دستت به زمین میرسد دوستانم را تا عرش کبریایی خود "بلندکن"
چهار شنبه سوری و پیشاپیش سال نو مبارک


عزیزم ممنون از دعای خیرتون.عزیزم پیشاپیش عید شما هم مبارک.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
24 اسفند 90 0:57
جون منی خاله...
اته اته تو قربون


خاله خدانکنهههههههههههه.خیلی دوستون دارم.
مامان یکتا
24 اسفند 90 1:02
واییییییییی مامانی همین یکی دو روز که من به علت خونه تکونی به آرینا جونم سر نزدم نزدیک ده پست رو از دست دادم.البته الان همشو خوندم و لذت بردم.
آریناجون کارات مثل همیشه قشنگ و بامزه بودن.


دوست عزیزم خسته نباشی.ممنون.
نرگسی
24 اسفند 90 1:05



هزارتا بوس برای خاله نرگس جونم.
مامان خورشيد
24 اسفند 90 7:48
سال نو مبارك. براتون آرزوي شادترين لحظه ها رو مي كنم.


ممنون دوست عزیزم.
مامان محمدرضا
24 اسفند 90 9:58
سلام . مرسی بابت تبریکتون .
ایشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشین


سلام عزیزم ،وظیفه بود.ممنون همچنین برای شما.
مامان ملينا
24 اسفند 90 12:04
آخ نازي چه با نمك خدايا


خاله اینقدر بانمکم که مامانی به من میگه نمک نمکدون.
نایسل
24 اسفند 90 12:04
ای جان ای جان
ناقلا ی باهوش


خاله ناقلاااااااااااااا...
نایسل
24 اسفند 90 12:04
عزیزززز دلم مرسی بهم گفتی حتما
دوست دارم


خواهش می کنم عزیزم وظیفه بود.منم خیلی دوست دارم مهربونم.
مامان زهره
24 اسفند 90 12:43
پیشاپیش عید مبارک


ممنون عزیزم.عید شماهم مبارک.
مامان مانی
24 اسفند 90 14:00
نازی عزیزم


مرسی خاله جون.
مامان کيانا
24 اسفند 90 14:52
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک



ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.
سمانه مامان پارسا جون
24 اسفند 90 15:00



مرسی خاله جون.
مامان علی
24 اسفند 90 16:25
جاااااااانم خاله اون اخمت منو کشته با اون لبات که چقدر خوشمزه شده تو این عکس... اته اته چه قدر شیرینی تو دخمل


مرسی خاله جونم.مامانی خدایش اته اته گفتن آرینا خیلی شیرین و بامزست.اما حیف که نمی تونم تشویقش کنم اخه ممکنه فکر کنه کارخوبیه.
نسترن
24 اسفند 90 17:20
ارینا موفرفری من چقدر که اخم کردنت هم خاله نازه راستی خیلی موهاتم قشنگه من میخوام موهام شکل تو کنم


خاله جون آرینا وقتی اخم می کنه خیلی جذبه داره.وای خاله قراره شما هم موفرفری بشین.چه عالییییییییی.
مامان پارسا قند عسل
25 اسفند 90 0:05
قربون اون اخم و کارایه عجیبت بشم خاله ایی


خدا نکنه خاله جون.
نگین مامان رادین
27 اسفند 90 1:49
ای جونم قربون اته اته گفتنت،وای که دلم برات غشرفت با دیدن عکست بی اختیار از جام بلند شدم و مانیتور رو بوسیدم ولی ای کاش می تونستم خود خودت رو ببوسم عروسک مو فرفری من.


مرسسسسسسسسسی خاله جون یه دنیا بوس برای شما و رادین جونم.
مامانی عزیز خیلی خوشحال می شم تشریف بیارن خونه ما.