آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرینا مو فرفری

بوفففففففف

1390/12/24 16:48
نویسنده : مامان آرینا
871 بازدید
اشتراک گذاری

 

             

دخترکم

بیشتر اوقات مطالبی که  می نویسم ، برات می خونم و وبتو بهت نشون می دم دیروز

که مشغول نگاه کردن وب بودی تا تصویر آتیش که مربوط به پست چهارشنبه سوری بود رو

دیدی انگشت اشاره دستتو بردی بالا و پشت سرهم می گفتی بوفففف، بوففففففف. 

       19.gif

       شکلکهای جالب و متنوع آروین   شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

در ادامه........

آرینا : می خورمتااااااا

            

.

.

.

.

.

.                                        Mickey Mouse – The Gardner Picture

.

.

.

.

من که گفتم می خورمت.....

              

این عکس مربوط به ١٨ ماهگی آریناست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عسل
24 اسفند 90 15:25
هزار ماشالا


مرسی خاله جونم.
مامان علی
24 اسفند 90 16:26
جیگرتو با این حواس جمعت :
آرینا تورو خدارحم کن بهش گناه دارهX


مرسی خاله جون،خاله خوب چکار کنم خوشمزس.
نسترن
24 اسفند 90 17:21
چقدر که تو نازی خانمی بوس گنده از راه دور از طرف من برای ارینا گل گلی


مرسی خاله جون ، هزارتا بوس برای شما.
نایسل
24 اسفند 90 18:45
ای جان دلم

منم الان دیونه شدم خوابم نمیبره میترسم


اخه عزیز دلم چرا می ری دنبال جن وپری...
بابای ملیسا
24 اسفند 90 20:32
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .


سلام بابای مهربون چشم حتما به دیدنتون میام.
مامان دینا
24 اسفند 90 23:36
سلام .این جیگر طلا چه دخمل شیرینهخدا بهتون ببخشه .با اجازتون من شما رو لینک کردم خئشحال میشم به ما هم سر بزنید.


سلام عزیزم.ممنون نظره لطفتونه..مرسی عزیزم.با کمال میل لینکتون کردم.
مامان پارسا قند عسل
25 اسفند 90 0:03
عزیز دلم.قربونت برم که اینقدر شیرینی.=*


خدا نکنه خاله جون.
مامان حنا
25 اسفند 90 3:40
آرینا جووووووووووون
اجازه میدی منم تو رو بخورمت جیگرم

ماشالله تو چقده با نمک و دوست داشتنی هستی عزیزکم خدا تو رو برای مامان و بابات نگه داره


خاله اول من از غذاهای خوشمزه شما می خورم تا خوب خوب خوشمزه بشم بعدا شما منو بخورید!!!!!
مرسی دوست عزیزم.
نگین مامان رادین
27 اسفند 90 1:46
فدای موهای فرفریت من هم یه روزی میام و شمارو می گیرم می خورم ابنبات من.


خاله جون من که از خدامه شما بیان خونه ما .در مورد خوردن من باهم به توافق می رسیم.